Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel mensen op 1e verjaardag?

+2
Annemie
Julia
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel mensen op 1e verjaardag? Empty Hoeveel mensen op 1e verjaardag?

Bericht  Julia wo 3 aug 2011 - 8:19

Wij geven normaliter onze verjaardag apart voor vrienden en familie. Maar voor haar eerste verjaardag leek het ons wel leuk om het samen te doen en dan komen we ongeveer uit op 20 a 25 mensen. Alleen lijkt dat ons wel erg druk voor de kleine..
Hoeveel mensen hadden jullie ongeveer?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel mensen op 1e verjaardag? Empty Re: Hoeveel mensen op 1e verjaardag?

Bericht  Annemie wo 3 aug 2011 - 8:21

Bij ons waren er totaal 18 mensen incl kinderen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Printje wo 3 aug 2011 - 8:21

Wij hadden op de eerste verjaardag ongeveer 30 mensen (papa's,mama's en best veel kindjes)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan wo 3 aug 2011 - 8:24

Wij hebben de verjaardag van onze dochter gevierd met alleen opa's, oma's, ooms en tantes. We vierden het in de ochtend en in de middag en de helft kwam dan ook in de ochtend en de andere helft in de middag.
Maar wij hebben haar eerste verjaardag bewust klein gevierd omdat ze toen nog aan het herstellen was van de mexicaanse griep. Er kwamen over de dag verspreid 11 volwassen en 2 kinderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:25

14 volwassenen en 1 kind.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne wo 3 aug 2011 - 8:27

Oeii.. op N.'s eerste verjaardag komen er veel! Ik heb twee grote families aan vaders en moeders kant. Daarnaast ook nog twee stieffamilies. Mijn vriend heeft gelukkig een kleine familie, anders had het nog drukker geworden. Ik heb een heel goede band met mijn ooms, tantes, neven, nichten, etc. Ook van de 'stiefkant'. Iedereen wordt dus uitgenodigd.. ze staan voor ons gevoel allemaal zo dichtbij.

's Ochtends komt mijn moeders, stiefvaders en mijn vriend z'n familie. 's Middags komt de andere kant, dus van mijn vader en stiefmoeder. Tussendoor gaat N. lekker naar bed, even weg uit de drukte. Voor onze vrienden vieren we haar verjaardag het weekend erna nog een keer.

Totaal komen er misschien zo'n 70 man (inclusief het weekend erna, de vriendengroep dus).

Edit: Moet er wel bij zeggen dat we per 'groep' maar zo'n 2,5 uur uitgetrokken hebben, dit staat ook duidelijk aangegeven op de uitnodiging. Daarnaast scheelt het ook wel dat N. vrij goed tegen drukte kan. Verjaardagen e.d. vindt ze altijd alleen maar gezellig. Op haar slaappatroon 's nachts bijvoorbeeld is het in ieder geval niet van invloed.. slapen doet ze toch al slecht :P

Laatst aangepast door Parisienne op wo 3 aug 2011 - 8:30; in totaal 2 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:28

Parisienne schreef:Oeii.. op N.'s eerste verjaardag komen er veel! Ik heb twee grote families aan vaders en moeders kant. Daarnaast ook nog twee stieffamilies. Mijn vriend heeft gelukkig een kleine familie, anders had het nog drukker geworden. Ik heb een heel goede band met mijn ooms, tantes, neven, nichten, etc. Ook van de 'stiefkant'. Iedereen wordt dus uitgenodigd.. ze staan voor ons gevoel allemaal zo dichtbij.

's Ochtends komt mijn moeders, stiefvaders en mijn vriend z'n familie. 's Middags komt de andere kant, dus van mijn vader en stiefmoeder. Tussendoor gaat N. lekker naar bed, even weg uit de drukte. Voor onze vrienden vieren we haar verjaardag het weekend erna nog een keer.

Totaal komen er misschien zo'n 70 man (inclusief het weekend erna, de vriendengroep dus).

Pfff moet er toch echt niet aan denken Sad haha

Gast
Gast

Bericht  Julia wo 3 aug 2011 - 8:29

Parisienne schreef:Oeii.. op N.'s eerste verjaardag komen er veel! Ik heb twee grote families aan vaders en moeders kant. Daarnaast ook nog twee stieffamilies. Mijn vriend heeft gelukkig een kleine familie, anders had het nog drukker geworden. Ik heb een heel goede band met mijn ooms, tantes, neven, nichten, etc. Ook van de 'stiefkant'. Iedereen wordt dus uitgenodigd.. ze staan voor ons gevoel allemaal zo dichtbij.

Zoo zeg, dat is idd nog eens wat anders als 25 man laughcry
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:29

Totaal zijn er 20 mensen geweest en 1 kind

Gast
Gast

Bericht  Monnie wo 3 aug 2011 - 8:30

Wij hebben N. zijn verjaardag op zondag gehouden. Er kwam in totaal 35 man, dat was inclusief 10 kleintjes. Wij hebben het bewust verspreid over de dag. Ene helft 's morgens, andere helft 's middags. Ben blij dat ik het zo gedaan heb anders was het veel te druk voor N. geweest.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: