hoeveel geven voor bruiloft?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoeveel geven voor bruiloft?
weet niet of die in het goeie topic staat, maar binnekort heb ik een bruiloft van een vriendin, we zijn de hele dag uitgenodigd, maar ik vind het zo moeilijk om te bedenken wat we moeten geven aan geld. Weet nog wel dat vroeger met de gulden dat je 100 gulden gaf voor hele dag maar nu tegenwoordig wat is normaal dus help!!!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: hoeveel geven voor bruiloft?
Dat lijkt me iets dat iedereen zelf moet beslissen, ik vind het ook lastig en laat me vaak weer beinvloeden door wat de rest doet.
Bij mijn beste vriendinnen worden we altijd de hele dag uitgenodigd en dan geven we 50 euro per stel en daarnaast maken we een fotoalbum voor de bruid, wat ook nog zo'n 10 euro per stel kost. Ik vind het best veel geld, in principe hebben we de afspraak dat iedereen geeft wat ze zelf willen, sommigen maken er dan ook 50 euro totaal van, dus 10 voor het album en 40 erbij.
Bij mijn beste vriendinnen worden we altijd de hele dag uitgenodigd en dan geven we 50 euro per stel en daarnaast maken we een fotoalbum voor de bruid, wat ook nog zo'n 10 euro per stel kost. Ik vind het best veel geld, in principe hebben we de afspraak dat iedereen geeft wat ze zelf willen, sommigen maken er dan ook 50 euro totaal van, dus 10 voor het album en 40 erbij.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Het is maar net wat je kan missen en hoeveel het je waard is. Van wat ik vaak hoor is 50 euro per stel een redelijke basis.
Gast- Gast
Ik zou ook 50 euro geven, het zou mij niet zo uitmaken of het voor de hele dag is of alleen het feest.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Is het niet traditioneel dat je bekijkt hoeveel je gebruikt qua eten en drankjes?
Wij gaven laatst voor feest + receptie 50 euro als stel, had er eten bij gezegd dan had ik er 100 van gemaakt.
Wij gaven laatst voor feest + receptie 50 euro als stel, had er eten bij gezegd dan had ik er 100 van gemaakt.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» hoeveel geld geven bij een bruiloft
» Hoeveel geven bij receptie bruiloft collega?
» Geld geven voor bruiloft
» Tweedehands tv, hoeveel zou je daarvoor geven?
» Hoeveel geld bruiloft collega
» Hoeveel geven bij receptie bruiloft collega?
» Geld geven voor bruiloft
» Tweedehands tv, hoeveel zou je daarvoor geven?
» Hoeveel geld bruiloft collega
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: