Onbekend pakket
+5
Lejow
Muisz
ThinkPink
rianne287
Snoopy
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Onbekend pakket
Lag net een briefje in de bus dat postnl was langs geweest met een pakketje.
Ik heb alleen geen idee wat of van wie!
Ik verwacht niks groots, alleen op opzettandenborstels, maar Neem aan dat dat geen pakket is.
Ik kan omlie een nieuwe bezorgtijd afspreken en daar stond bij dat het van ABC mail is (is zelf een pakketbezorgingsbedrijf/distributie iets) en dat het maar liefst 9kilo weegt!
Wordt nu wel heel nieuwsgierig!
Overigens ook wel gehoord dat ze je kunnen oplichten toch met pakketjes sturen die niet voor jou bestemd zijn, iemand die daar meer van weet?
Ik heb alleen geen idee wat of van wie!
Ik verwacht niks groots, alleen op opzettandenborstels, maar Neem aan dat dat geen pakket is.
Ik kan omlie een nieuwe bezorgtijd afspreken en daar stond bij dat het van ABC mail is (is zelf een pakketbezorgingsbedrijf/distributie iets) en dat het maar liefst 9kilo weegt!
Wordt nu wel heel nieuwsgierig!
Overigens ook wel gehoord dat ze je kunnen oplichten toch met pakketjes sturen die niet voor jou bestemd zijn, iemand die daar meer van weet?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Onbekend pakket
Dat kunnen best die opzetborstels zijn hoor, ik had gisteren 2 oordopjes binnen in een pakket en die stonden genoteerd als een pakket van 8 kg. En het was een ieniminie pakketje
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
rianne287 schreef:Dat kunnen best die opzetborstels zijn hoor, ik had gisteren 2 oordopjes binnen in een pakket en die stonden genoteerd als een pakket van 8 kg. En het was een ieniminie pakketje
Mmm dan ga ik daar maar van uit! Het was ook wel het eerste wat ik dacht, maar toen zag ik online dat het 9kg weegt, dus toen twijfelde ik. Moet nog tot zaterdag wachten, dan weet ik het!
Overigens heeft bol.com dat ook wel eens gedaan. Enorme doos terwijl er 1 klein iets in zat dat ook door de brievenbus paste
Snoopy- Prater
Ja inderdaad. Maar ik heb ook al eens een bubbeltjes enveloppe gehad die niet door de brievenbus kon. En die stond ook al voor een paar kg genoteerd... Ik weet niet precies hoe ze dat doen.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Ik heb ook eens opzettandenborstels gekocht en had gedacht dat deze in een envelop zouden komen. Ze kwamen toen ook in een doosje.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Heb je niet toevallig meegedaan met de Grolsch Stender actie om te proberen/testen?
Die pakketten werden gister bezorgd en wegen 9 à 10 kilo..
Muisz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Muisz schreef:Heb je niet toevallig meegedaan met de Grolsch Stender actie om te proberen/testen?
Oh mijn held! Dat is het inderdaad. Helemaal niet meer aan gedacht, want je moest eerst bericht krijgen of je was uitgekozen. Maar ik heb daar een ander mailadres voor opgegeven, net even gekeken en er zit inderdaad een mail bij dat ik ben uitgekozen!
Liggen dus 24 flesjes Stender Blood Orange op mij te wachten
Snoopy- Prater
Wat leuk!
Proost!
Proost!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zo dat is nou 's een leuk pakket! Ik zeg : fijn weekend!
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Dat pakket kreeg ik gisteren ook, was totaal een verrassing omdat omgeven mail had ontvangen dat ik aan het onderzoek mee mag doen
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Saga schreef:Dat pakket kreeg ik gisteren ook, was totaal een verrassing omdat omgeven mail had ontvangen dat ik aan het onderzoek mee mag doen
Ja ik moest echt even zoeken naar die mail. Afzender was ook gewoon een naam en daar achter zag ik nog trnd staan, maar at viel helemaal niet op, waardoor de mail dus ook niet opviel.
Snoopy- Prater
Ik heb hem nog niet ontvangen.. lees overal dat veel mensen hem al wel hebben maar vrijdag is toch wel gewoon bezorgdag?
Ben nu wel heel benieuwd! Het zijn trouwens geen flesjes maar blikjes
Whiteflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 155
Registratiedatum : 18-12-10
Whiteflower schreef:Ik heb hem nog niet ontvangen.. lees overal dat veel mensen hem al wel hebben maar vrijdag is toch wel gewoon bezorgdag?
Oh ja blikjes, ook goed Vrijdag is idd een bezorgdag, mijn pakket ligt dan ook klaar bij het postkantoor (zelf voor gekozen), maar ik ben niet thuis, dus moet wachten tot zaterdag!
Snoopy- Prater
Haha goed gegokt! Ik mag ook meedoen maar heb het nog niet binnen. Ben benieuwd wanneer ik ze krijg!
Muisz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Nu zal het wel erg rottig zijn als het blijkt dat het toch de opzetborstels zijn.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx schreef:Nu zal het wel erg rottig zijn als het blijkt dat het toch de opzetborstels zijn.
Haha nou ja die verwacht ik ook nog natuurlijk Zolang ze maar geen 9 kilo wegen
Snoopy- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Klachten over pakket bezorging
» Nav: een onbekend bedrag op je rekening
» Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.
» Groot pakket in kleine auto
» cadeau pakket wat moet erin?
» Nav: een onbekend bedrag op je rekening
» Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.
» Groot pakket in kleine auto
» cadeau pakket wat moet erin?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: