Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend. Empty Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

Bericht  TGR ma 11 jul 2011 - 8:55

Wanneer kregen/krijgen jullie het geld van de belastingdienst?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend. Empty Re: Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

Bericht  Linnie1985 ma 11 jul 2011 - 8:59

Donderdag gehad Very Happy
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend. Empty Re: Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

Bericht  TGR ma 11 jul 2011 - 9:02

Linnie1985 schreef:Donderdag gehad Very Happy

Jouw rekeningnummer was ook nog niet bekend? Kreeg je veel terug? Mijn ex en ik krijgen ruim 4000 euro terug en we hebben op tijd aangifte gedaan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend. Empty Re: Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

Bericht  Didi ma 11 jul 2011 - 9:11

Heb je wel al je rekeningnummer doorgegeven? Als je dat hebt gedaan krijg je binnen 10 dagen nog een brief waarin je het rek.nr. moet controleren en dan de brief ondertekenen en terugsturen.
Daarna wordt het rek.nr opgenomen, dus het kan best nog wel eventjes duren.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend. Empty Re: Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

Bericht  ExpressoB ma 11 jul 2011 - 9:12

ik heb op de ena laatste dag aangifte gedaan en heb al wel de brief van wat ik terug krijg maar heb het geld nog niet (helaas)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend. Empty Re: Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

Bericht  Effie_O ma 11 jul 2011 - 9:22

Ik heb ongeveer 2 weken geleden die brief met het verzoek mijn rekeningnummer door te geven gekregen (laat aangifte gedaan, een van de laatste dagen) en direct teruggestuurd. Volgens mij stond er in die brief dat het ongeveer 2 weken zou duren, maar dat weet ik niet zeker. Heb in ieder geval nog niks binnen.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend. Empty Re: Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

Bericht  TGR ma 11 jul 2011 - 9:25

Didi schreef:Heb je wel al je rekeningnummer doorgegeven? Als je dat hebt gedaan krijg je binnen 10 dagen nog een brief waarin je het rek.nr. moet controleren en dan de brief ondertekenen en terugsturen.
Daarna wordt het rek.nr opgenomen, dus het kan best nog wel eventjes duren.

Ja, meteen doorgegeven... Leuk dat het zo lang duurt Very Happy Kan het geld erg goed gebruiken.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend. Empty Re: Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

Bericht  Didi ma 11 jul 2011 - 9:31

Ok, en je hebt de brief nog niet gehad waarin in je rek.nr moet bevestigen?
Volgens mij wordt er dan binnen 10 werkdagen uitbetaald.
Duurt wel lang ja, ze hebben de procedure veranderd. Is alleen zo jammer dat je daardoor weer langer op je
geld moet wachten, 4000,- is een mooi bedrag.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend. Empty Re: Belastingdienst, rekeningnummer nog onbekend.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum