Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Flirten als je een relatie hebt

+12
Carra
Sanne
ellibre
Nyx
Exogenesis
Caroow
CCC
Razz
Arwyn
Fortissimo
Tabbert
Parisienne
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Flirten als je een relatie hebt - Pagina 2 Empty Re: Flirten als je een relatie hebt

Bericht  Shopaholic do 9 mei 2013 - 3:45

Ik flirt er mee op los als mijn man, maar we hebben er beiden naar elkaar toe, geen problemen mee. Cool
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flirten als je een relatie hebt - Pagina 2 Empty Re: Flirten als je een relatie hebt

Bericht  Joan vr 10 mei 2013 - 7:33

Nee joh. Ik ben daar ook helemaal niet goed in. Als ik per ongeluk oogcontact maak met iemand, weet ik niet waar ik moet kijken en kijk ik dus weg.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Parisienne vr 10 mei 2013 - 9:16

Ik vind het niet erg als vriend flirt. Hij was barman, dus dat hoorde er ook wel een beetje bij. Zelf flirt ik ook weleens en vind ik het leuk als er met mij geflirt wordt. Oogcontact maken, leuk glimlachen, een gezellig praatje, wat 'plagerige' gesprekjes, etc.

Afgelopen week was ik op vakantie met N., mijn moeder en stiefvader, vriend was niet mee. De eerste avond in de bar werd er met me geflirt. De ietwat verlegen jongen maakte geregeld oogcontact. De hele week eigenlijk hadden we wat oogcontact en hebben een paar leuke gesprekken gehad. Ik vond het eigenlijk alleen maar leuk. De bevestiging dat ik, als moeder zijnde (dat wist hij, want hij was hoofd van het animatieteam en zag me geregeld met N. overdag), er toch nog wel mag wezen. Ja, elke avond was toch weer een feel-good-moment. En ik vond het daarna ook weer des te leuker om eenmaal thuis weer lekker bij mijn vriend in bed te kruipen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caroow vr 10 mei 2013 - 9:47

Toevallig dezelfde jongen als waar je dochter ook verliefd op was? Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parisienne vr 10 mei 2013 - 20:25

Hahah, nee. Die jongen van de foto was de 'understudy-Luc'. De 'echte' Luc was nóg leuker. Die dus Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: