Flirten als je een relatie hebt
+12
Carra
Sanne
ellibre
Nyx
Exogenesis
Caroow
CCC
Razz
Arwyn
Fortissimo
Tabbert
Parisienne
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Flirten als je een relatie hebt
Ik flirt er mee op los als mijn man, maar we hebben er beiden naar elkaar toe, geen problemen mee.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Nee joh. Ik ben daar ook helemaal niet goed in. Als ik per ongeluk oogcontact maak met iemand, weet ik niet waar ik moet kijken en kijk ik dus weg.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Ik vind het niet erg als vriend flirt. Hij was barman, dus dat hoorde er ook wel een beetje bij. Zelf flirt ik ook weleens en vind ik het leuk als er met mij geflirt wordt. Oogcontact maken, leuk glimlachen, een gezellig praatje, wat 'plagerige' gesprekjes, etc.
Afgelopen week was ik op vakantie met N., mijn moeder en stiefvader, vriend was niet mee. De eerste avond in de bar werd er met me geflirt. De ietwat verlegen jongen maakte geregeld oogcontact. De hele week eigenlijk hadden we wat oogcontact en hebben een paar leuke gesprekken gehad. Ik vond het eigenlijk alleen maar leuk. De bevestiging dat ik, als moeder zijnde (dat wist hij, want hij was hoofd van het animatieteam en zag me geregeld met N. overdag), er toch nog wel mag wezen. Ja, elke avond was toch weer een feel-good-moment. En ik vond het daarna ook weer des te leuker om eenmaal thuis weer lekker bij mijn vriend in bed te kruipen.
Afgelopen week was ik op vakantie met N., mijn moeder en stiefvader, vriend was niet mee. De eerste avond in de bar werd er met me geflirt. De ietwat verlegen jongen maakte geregeld oogcontact. De hele week eigenlijk hadden we wat oogcontact en hebben een paar leuke gesprekken gehad. Ik vond het eigenlijk alleen maar leuk. De bevestiging dat ik, als moeder zijnde (dat wist hij, want hij was hoofd van het animatieteam en zag me geregeld met N. overdag), er toch nog wel mag wezen. Ja, elke avond was toch weer een feel-good-moment. En ik vond het daarna ook weer des te leuker om eenmaal thuis weer lekker bij mijn vriend in bed te kruipen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Toevallig dezelfde jongen als waar je dochter ook verliefd op was?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hahah, nee. Die jongen van de foto was de 'understudy-Luc'. De 'echte' Luc was nóg leuker. Die dus
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Als je al een tijd een relatie hebt...
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» Hoe is jou relatie veranderd sinds je kinderen hebt?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Flirten met je collega's
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» Hoe is jou relatie veranderd sinds je kinderen hebt?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Flirten met je collega's
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: