Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

+3
Silke
Lejow
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 4:44

N is lekker verkouden, dit lijkt iets minder te worden nu maar ze hoest op en af nog enorm. Een paar dagen terug hoorde je ook een soort richeltje op d'r longetjes maar dat hoor ik nu niet meer.

Ik vind haar wel wat jengeliger maar aan de andere kant zijn we ook niet veel gewend met haar, ze is altijd tevreden. Aan de andere kant kan dat jengelige ook te maken hebben dat het lijkt alsof ze tandjes krijgt, enorm kwijlen, overal op kauwen en R kreeg rond dit termijn ook zijn eerste tandjes.


Ik ben wat dit betreft altijd zo'n muts want R heeft veel gerommeld met zijn hoesten en heeft misschien astma, dat weet ze nog steeds niet helemaal zeker. Zou ik morgen bellen om ff de longen te laten luisteren of laten zo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Lejow di 7 mei 2013 - 4:45

Met dat soort dingen zit ik vrij snel bij de huisarts Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 4:47

Lejow schreef:Met dat soort dingen zit ik vrij snel bij de huisarts Embarassed

Ik bij R ook hoor haha nu ben ik daarn iets gematigder geworden hahaha. Ze heeft volgens mij geen koorts, ik temp echt vrijwel nooit maar dat hoesten af en toe.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 4:48

Ik vind het met baby's altijd zo lastig, kan zoveel zijn.
Gewoon huilen, sprongetjes al geloof ok daar nooit zo in, tandjes, meer willen dan kunnen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 4:57

Hier bij de huisarts willen ze dat we op zijn minst zouden bellen. En 9 van de 10 moesten we dan toch even langs komen. Al is het maar om dingen uit te sluiten.
Maar goed, A is van de week begonnen met hoesten en de laatste keer daarvoor was toen hij 4 weken toen hij het RS virus had, was niet eens echt hoesten te noemen. Verkouden is hij nu ook pas voor de tweede keer.

Ik zou in elk geval even bellen en dan zeggen zij wel of je langs moet komen of niet.
Gewoon even overleggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Silke di 7 mei 2013 - 7:29

Ik zou ook even bellen en om advies vragen. Als mijn kinderen beginnen met hoesten, geef ik ze vaak meteen Tussikind druppeltjes.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 8:17

Ik geef haar sinds gisteren ook idd Tussikind. Ik ga morgen idd even bellen al lijkt het wel minder te worden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  NoName88 di 7 mei 2013 - 10:10

Ik ben vorige week ook bij de ha geweest. K hoestte zo gigantisch. Denk bel gewoon de assistente ff om advies. Die zei met deze leeftijd wil hij je gewoon ff zien en naar de longen luisteren. Gelukkig niks aan de hand.
Maar ik zou het dus ook gewoon ff vragen als ik jou was.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Printje vr 10 mei 2013 - 9:40

Inmiddels naar d dokter geweest, dokter heeft geluisterd en hoorde niets op de longetjes gelukkig. N was ook helemaal blij en naar haar aan het lachen en aan het kletsen, dat viel de arts meteen op.

Meteen ook maar R laten helpen want die had een teek. Had echt wel een kreng aan de lijn zeg niet normaal. Ik mocht in eerste instantie niet komen met de kinderen want hoesten doen alle kinderen en die teek zat er al een paar dagen en die vrouw vond het vreemd dat ik het niet eerder gezien had. Wt ze aan aantal keer herhaalde.....
Kreeg er gewoon een schuldgevoel van, terwijl we nadat we in het bos waren geweest en e dag erna R uitvoerig nagekeken hebben maar die teek heb ik dus niet gezien....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  CCC vr 10 mei 2013 - 9:46

Heb je Tussikind al geprobeerd van VSM? Dat helpt hier supergoed!
Fijn dat er niks aan de hand was, vind het ook altijd lastig inschatten wanneer je met die kleintjes naar de HA moet. Ga liever te snel dan niet eigenlijk.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Printje vr 10 mei 2013 - 9:48

Ja dat krijgt ze idd. Ik ga ook liever een keer t vaak hoor maar die wachtkamer heeft volgens mij al een helende werking op mijn koters hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  CCC vr 10 mei 2013 - 10:00

Printje schreef:Ja dat krijgt ze idd. Ik ga ook liever een keer t vaak hoor maar die wachtkamer heeft volgens mij al een helende werking op mijn koters hahaha
Laughing

Dat is altijd haha! Als ik een doodziek kind op het werk heb en ik bel de ouders, zijn de kinderen opeens weer helemaal opgeknapt:roll:

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Lejow vr 10 mei 2013 - 10:01

chococupcake schreef:
Printje schreef:Ja dat krijgt ze idd. Ik ga ook liever een keer t vaak hoor maar die wachtkamer heeft volgens mij al een helende werking op mijn koters hahaha
Laughing

Dat is altijd haha! Als ik een doodziek kind op het werk heb en ik bel de ouders, zijn de kinderen opeens weer helemaal opgeknapt:roll:

Oh zo herkenbaar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Printje vr 10 mei 2013 - 10:03

chococupcake schreef:
Printje schreef:Ja dat krijgt ze idd. Ik ga ook liever een keer t vaak hoor maar die wachtkamer heeft volgens mij al een helende werking op mijn koters hahaha
Laughing

Dat is altijd haha! Als ik een doodziek kind op het werk heb en ik bel de ouders, zijn de kinderen opeens weer helemaal opgeknapt:roll:

Ja erg he. Paar maanden geleden R bleef maar overgeven, was spierwit etc etc. Dus ik, drama als ik kan zijn, bellen doodziek kind ec etc. Ik kom daar en echt serieus hij sjeest daar door die wachtkamer heen dus. Hij werd geroepen en hij reageert met jaaaah dat is ikke..... Mmm oké.

Voelde me echt voor schut toen
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Caroow vr 10 mei 2013 - 10:06

Dat komt toch door de adrenaline meen ik gelezen te hebben? Als het goed is weet de dokter dat wel en snapt dat het thuis erger is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Printje vr 10 mei 2013 - 10:07

Caroow schreef:Dat komt toch door de adrenaline meen ik gelezen te hebben? Als het goed is weet de dokter dat wel en snapt dat het thuis erger is.

Ja zoiets heb ik ook ooit gehoord idd maar ik zeg aan de telefoon er zit geen leven in etc dus mocht vrijwel meteen komen en dan rent daar zo'n hyperdepieper R rond..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Kalishi vr 10 mei 2013 - 21:37

Hoe is het met N Printje?
En ooow een teek. Als je je kind hebt nagekeken moet je je zeker niet schuldig voelen hor. Zucht.....mensen weten het altijd zoveel beter soms:x
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Printje vr 10 mei 2013 - 22:15

Lief dat je het vraagt, met N lijkt het beter te gaan. Ze heeft nog niet hoeven hoesten gelukkig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd Empty Re: Wanneer met hoesten naar de dokter baby 4 mnd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum