Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoesten baby

5 plaatsers

Ga naar beneden

hoesten baby Empty hoesten baby

Bericht  sanne-84 za 25 mei 2013 - 21:04

Volgens,mij is er weinig te doen, maar vraag t toch ff hier. Hulpkreet van wanhopige moeder:(
Mn dochter hoest al 2 weken, waarvan 1,5 week opvallend. Ben er bankwerk mee naar de dokter gegaan en er was niks aan de hand.
De laatste dagen lijkt t iets beter te gaan, maar doet ze t nmi nog best veel. Soms wordt ze er ook wakker van in haar slaap. Iedere morgen rond 5uur hoest ze wel. Vanmorgen met poses een half uur, waardoor ze wat jengelig werd. Heb haar eruit gehaald in de hoop dat ze even goed zou hoesten maar toen deed ze niks. Haar teruggelegd en toen bleef ze huilen, waardoor ik haar maar op mn slaapkamer heb gelegd met de speen.
Verder lijkt ze nergens last van te hebben, alleen drinkt ze wat minder. Ik heb alleen geen goede vergelijking, aangezien ik in dezelfde periode over ben gegaan op de fles. Maar ze krijgt nu 5x120, en ze laat 1-2x per dag zeker 30cc staan (gisteren zelfs 60)
Op internet lees ik haar matrassen omhoog, dat is gedaan. Ik lees ook van een uit langs bed, maar dat niet alleen voor neusverkouden? Dat is ze niet.
Ik vind t zo zielig voor haar, vooral omdat ik weinig kan doen. En die gebroken nachten hierdoor beginnen me ook op te maken
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoesten baby Empty Re: hoesten baby

Bericht  Sanne za 25 mei 2013 - 21:52

Hoesten is voor een baby heel vervelend. Ze hebben nog niet de kracht om hun keel te schrapen of slijm goed op te hoesten. En daarbij liggen ze ook het grootste deel van de tijd op hun rug, waardoor eventueel slijm nog sneller achter in de keel zakt en kriebelt. Als het hoesten lang aanhoudt en je dochter lamlendig wordt, koorts of bijna niet drinkt, dan zou ik nog eens aan de bel trekken bij de huisarts. Of als je het gewoon niet vertrouwt.

Mijn dochter heeft ook lang gehoest (ik zelf ook trouwens). Het was echt heel sneu, want ze hoestte zich ook steeds wakker. Na een half uur continue hoesten kon ze dan ook niet meer slapen en dan liep ik 's nachts rondjes met haar, heel vermoeiend.
Hopelijk knapt je dochter gauw weer op.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoesten baby Empty Re: hoesten baby

Bericht  CCC za 25 mei 2013 - 22:47

Tussikind van vtm? Ik zweer erbij.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoesten baby Empty Re: hoesten baby

Bericht  Pink! zo 26 mei 2013 - 0:24

Luuf onder de voeten.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

hoesten baby Empty Re: hoesten baby

Bericht  sanne-84 zo 26 mei 2013 - 1:52

Luuf?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoesten baby Empty Re: hoesten baby

Bericht  sanne-84 zo 26 mei 2013 - 2:14

Luuf is vanaf 6 maanden..
Heb nu de vsm druppels gekocht en ga dalik een ui snijden
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoesten baby Empty Re: hoesten baby

Bericht  sanne-84 do 11 jul 2013 - 19:33

Even dit roux hopen.
We zijn nu 1,5 maand verder en het hoesten is zeker minder, maar nog niet over. Cb-arts heeft iedere controle geluisterd, maar in longen is niks te horen. Het zou idd slijmvorming zijn wat baby'tje niet goed wegkrihgen. Ergens kan ik me daar wel in vinden, maar Gastouder raadde aan om naar de huisarts te gaan omdat zij de Cb-arts door ervaringen niet even goed 'vertrouwd'. Maar ik weet nog niet echt of dat wel nodig is.
Dochter lijkt van t hoesten niet heel veel last te hebben, ze wordt er wel eens wakker door, maar huilt dan niet. Mss vind mama t vervelender dan dochter;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoesten baby Empty Re: hoesten baby

Bericht  Snoes vr 12 jul 2013 - 4:08

Zoals je weet, hoest mijn zoontje ook nog steeds behoorlijk veel. Wij hebben dit pas bij de kinderarts aangekaart en vond het ook helemaal niet zorgwekkend. Zijn longen waren ook gewoon proper. Wel heeft ze toen iets voorgeschreven voor zijn slijmpjes, zodat die wat los zouden komen en hij ze beter op zou kunnen hoesten. Dat werkte toen wel goed, maar een paar dagen later, toen hij weer op het kdv was geweest, begon het hoesten weer opnieuw.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoesten baby Empty Re: hoesten baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum