Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

+4
Printje
Steep
Thunder
Kalishi
8 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Kalishi di 7 mei 2013 - 3:00

Ik lees net iets in een blaadje dat je bij bepaalde bioscopen (oa pathe scheveningen) naar de film kan en dat je je baby(tm 1 jaar) mee kan nemen. Even een luier verschonen, wandelen met de kleine, flesje geven,....het kan allemaal.
Het geluid en licht hebben ze aangepast voor de baby.
www.cinemum.nl

iemand al eens geweest?
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Thunder di 7 mei 2013 - 3:09

Nee, en ik vraag me ook ernstig af waarom je dat zou willen?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 3:18

Waarom niet? Lekker er even uit, andere moeders met kleine kindjes ontmoeten en ondertussen een film kijken en met je kindje bezig zijn. Er zit hier in de buurt volgens mij geen bioscoop die het aanbiedt, maar anders was ik er misschien wel eens heen gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Steep di 7 mei 2013 - 3:22

Ik geloof niet dat ik iets van de film zou volgen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 3:23

Lijkt mij echt helemaal niets. Baby's horen niet in een bioscoop en aks ik ga wil ik de film ook wel kunnen volgen en zit ik niet te wachten op gehuil etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Caroow di 7 mei 2013 - 3:23

Ik vind het jammer dat het hier niet in de buurt is, lijkt me ideaal. Baby lekker in de doek met zijn gezicht naar mij en ik kan lekker relaxen en andere moeders ontmoeten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Pink! di 7 mei 2013 - 3:31

Ik vind het jammer dat hier niet in de buurt is.
Ik was dan zeker gegaan, je kan als borstvoedende moeder niet zo makkelijk zonder een jonge baby de deur uit, dit zou heerlijk zijn om er even tussen uit te zijn, maar wel gewoon je baby de borst kunnen geven enzo.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Susan di 7 mei 2013 - 3:54

Ik snap echt niet wat er mis mee is. Het licht en het geluid is aangepast aan de baby, dus het zal niet schadelijk zijn, en nee, de baby heeft er zelf niet direct iets aan, maar heeft een baby er dan wel iets aan om meegesleept te worden naar het winkelcentrum of naar een terras of naar de supermarkt? Waarom zou je niet iets mogen doen wat je zelf leuk vindt, mits de baby niks tekort komt en er geen schade van ondervindt?

Ik kan me goed voorstellen dat zoiets wel fijn kan zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Happydobby di 7 mei 2013 - 3:56

Ik weet dat een vriendin er geweest is, ze kon idd bv geven en ze vond het erg leuk om even naar de film te gaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 3:57

Ik snap je wel Susan, maar als ik naar de film wil ga ik voor de film, en niet voor huilende baby's en een hoop gerommel tijdens een film. Dan kijk ik wel thuis heb ik dezelfde ervaring hahaha. In een bioscoop hoort geen baby in de zin van je hebt er dan zelf nog geen fluit aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Kalishi di 7 mei 2013 - 4:03

Het lijkt mij ook wel wat. 11uur bij pathe scheveningen is de perfecte tijd want dan krijgt ze de fles. Even wandelen op de arm en toch meekijken op het scherm ook ideaal.
En zeker voor mama's die borstvoeding geven vind ik het ideaal. Toen ik zelf borstvoeding gaf vond ik het op pad gaan ook zo beperkt. Komt ook omdat ik zelf niet op elke plek zomaar ging voeden.
Heb mijn vriendin gebeld die nog borstvoeding geeft en we gaan het uitproberen samen binnekort.
Wie weet zeg ik achteraf toch dat het voor mij niks is.Iemand wel eens naar Cinemum geweest? 561177
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens naar Cinemum geweest? Empty Re: Iemand wel eens naar Cinemum geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum