Is er hier iemand al naar Thomas weekend geweest?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is er hier iemand al naar Thomas weekend geweest?
Thomas de trein uiteraard, de held van onze zoon... Dit weekend gaan we naar het Thomas de treinweekend in het Spoorwegmuseum. Schijnt erg druk bezocht te worden dus vroeg me af of er hier meer mensen naar dit weekend gaan/geweest zijn?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Is er hier iemand al naar Thomas weekend geweest?
Ik hoorde er vandaag over! Denk dat we wel even gaan kijken. Was net aan het opzoeken of kinderen die Thomas/Tomas heten gratis zijn, maar het blijkt dat alle kinderen t/m 3 jaar niks kosten
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Klopt, kinderen t/m 3 zijn gratis. Het schijnt erg leuk te zijn, R is al helemaal hyperdepieper erom hahaha
Je kunt ook kaartjes kopen via internet maar je mag pas binnen op de tijd die op je kaartje staat, die je overigens zelfs kunt kiezen.
Je kunt ook kaartjes kopen via internet maar je mag pas binnen op de tijd die op je kaartje staat, die je overigens zelfs kunt kiezen.
Printje- Lady Post-a-lot
Wel slim. Ik denk dat ze daarmee rijen bij de ingang willen voorkomen. Hoe ga jij de kaartjes kopen?
Ben je vaker in het spoorwegmuseum geweest trouwens? Het is voor ons supergoed bereikbaar (we wonen naast een station en zijn met 20 minuten in Utrecht), maar we zijn er toch nog nooit geweest
Ben je vaker in het spoorwegmuseum geweest trouwens? Het is voor ons supergoed bereikbaar (we wonen naast een station en zijn met 20 minuten in Utrecht), maar we zijn er toch nog nooit geweest
Filoria- Ratel
Wij hebben de kaartjes al maanden in huis hahahaha. We mogen tussen 11-12 naar binnen en dan mag je gewoon de hele dag daar zijn. Ik ben er nog nooit geweest maar zoonlief is stapel op treinen en dan is ook Thomas er nog....dat kan haast niet beter denk ik.
Wij hebben de kaartjes via de website van het spoorwegmuseum gekocht,je betaalt ze en krijgt dan een bestandje per mail met de tickets en dat moet je printen. Je krijgt dus niets thuisgestuurd ofzo.
Wij hebben de kaartjes via de website van het spoorwegmuseum gekocht,je betaalt ze en krijgt dan een bestandje per mail met de tickets en dat moet je printen. Je krijgt dus niets thuisgestuurd ofzo.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik denk dat we zondag gaan! Er zijn nog kaartjes voor de zondag vanaf 12 uur. Lijkt me vroeg genoeg
Filoria- Ratel
Misschien zien we elkaar dan wel. Wij zijn er dan ook!!!
Ik ben met het overenthousiaste mannetje dat de hele tijd zal gaan roepen WOW TOETAH MAMA KIJK US! hahahaha
Ik ben met het overenthousiaste mannetje dat de hele tijd zal gaan roepen WOW TOETAH MAMA KIJK US! hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Wij zijn er vandaag geweest! Erg leuk en erg druk!
Gast- Gast
Vriendin van mij was er gisteren met haar zoontje. Was superleuk zei ze! Maar inderdaad best druk!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Oke ben erg benieuwd, want je mag echt met Thomas op de foto toch?
En zijn er veel dingen te koop (van Thomas)
En zijn er veel dingen te koop (van Thomas)
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:WOW TOETAH MAMA KIJK US!
Wij zijn die met die man van 2 meter met een grote donkere bril die de hele tijd heel nors kijkt omdat hij niet van menigtes houdt (maar hij heeft lekker pech!)
Filoria- Ratel
Ja hoor, ze kunnen met de echte Thomas op de foto. Het is daar altijd wel erg druk. En ze hebben ontzettend veel spullen te koop. Wij hebben vandaag ook behoorlijk wat gekocht.
Gast- Gast
Balloon schreef:Ja hoor, ze kunnen met de echte Thomas op de foto. Het is daar altijd wel erg druk. En ze hebben ontzettend veel spullen te koop. Wij hebben vandaag ook behoorlijk wat gekocht.
Ow jeeeetje... dan zullen we vast niet met lege handen naar huis gaan. En hij heeft op dit moment uiteraard nog helemaal niets van Thomas (ahum)
Ik zet manlief wel in de rij en als hij dan bijna aan de beurt is kom ik erbij staan met R. hahhaa
Printje- Lady Post-a-lot
Filoria schreef:Printje schreef:WOW TOETAH MAMA KIJK US!
Wij zijn die met die man van 2 meter met een grote donkere bril die de hele tijd heel nors kijkt omdat hij niet van menigtes houdt (maar hij heeft lekker pech!)
hahahaha oke ik ga er opletten;)
Printje- Lady Post-a-lot
Wij zijn ook vandaag geweest! Was erg leuk!
We waren er op tijd (10 uur), toen was het nog lekker rustig. B.randon heeft op z'n gemak alles kunnen bekijken. Hij heeft echt genoten. Toen we weggingen, rond 13.00 uur (kleine man was erg moe), werd het heel erg druk. Dus we zijn op het juiste moment weer vertrokken.
Toen we het spoorwegmuseum uitliepen zag hij dat Chuggington binnenkort ook in 't Spoorwegmuseum te zien is. (In augustus geloof ik.) Daar wil meneertje nu ook graag heen.
We waren er op tijd (10 uur), toen was het nog lekker rustig. B.randon heeft op z'n gemak alles kunnen bekijken. Hij heeft echt genoten. Toen we weggingen, rond 13.00 uur (kleine man was erg moe), werd het heel erg druk. Dus we zijn op het juiste moment weer vertrokken.
Toen we het spoorwegmuseum uitliepen zag hij dat Chuggington binnenkort ook in 't Spoorwegmuseum te zien is. (In augustus geloof ik.) Daar wil meneertje nu ook graag heen.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Oeh goeie tip! Jij hebt een kaartje aan de deur gekocht dus? Dat scheelt ook 1 euro reserveringskosten geloof ik he?ProudMom schreef:We waren er op tijd (10 uur), toen was het nog lekker rustig.
Misschien dat we dan toch zondagochtend vroeg gaan.
Filoria- Ratel
Heb even gekeken op de website van het museum, en wat ziet dat er leuk uit zeg! Misschien dat we er volgend jaar wel heengaan.
Alvast veel plezier!
Alvast veel plezier!
Gast- Gast
Filoria schreef:Oeh goeie tip! Jij hebt een kaartje aan de deur gekocht dus? Dat scheelt ook 1 euro reserveringskosten geloof ik he?ProudMom schreef:We waren er op tijd (10 uur), toen was het nog lekker rustig.
Misschien dat we dan toch zondagochtend vroeg gaan.
Ja dat was echt lekker, dat het nog zo rustig was. (B.randon houd niet van drukte ) Maar we hadden de kaartjes op internet besteld, niet aan de deur. Verschilt dat qua tijden?
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Ik ben ook wel eens geweest toen was ik 38 weken zwanger van S dus hoe het met kids is weet ik niet, weet alleen wel dat t toen ontzettend druk was je kon over de koppen lopen.
Gast- Gast
een kennis van mij is ballonnen aan het moduleren daar zo,staan hele rijen als ik haar facebook moet geloven!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Onze T. is ook helemaal gek op treinen en vind Thomas ook erg leuk. Maar hier wachten we even mee. Ik denk dat wij volgend jaar een keertje gaan.
Wij zijn twee weken geleden wel een dag wezen treinen door het land heen samen met T. Was een groot succes en ook een aanrader!
Wij zijn twee weken geleden wel een dag wezen treinen door het land heen samen met T. Was een groot succes en ook een aanrader!
Gast- Gast
bolus26 schreef:een kennis van mij is ballonnen aan het moduleren daar zo,staan hele rijen als ik haar facebook moet geloven!
Wat toevallig een kennis van ons staat daar ook. Misschien wel dezelfde haha
Printje- Lady Post-a-lot
Hoe hebben jullie het gehad Printje?
Wij waren er om 10 uur. Ik vond het al heel druk, maar toen we om 14u weggingen was het pas écht druk. Overal lange rijen...
Tomas vond vooral het treintje buiten geweldig. Hij is vijf rondjes mee geweest. En binnen vond hij de 'achtbaan' erg spannend. Terwijl wij erin zaten was er een storing waardoor alle karretjes stil bleven staan, maar gelukkig waren wij toen al vijf meter voor het einde.
Ik vind het wel sneu voor de mensen achter ons die toen misschien net in het donker zaten!
Denk dat ik zeker nog eens terug ga op een doordeweekse dag. Dan zal het een stuk rustiger zijn, en die speciale Thomas dingen vond Tomas niet eens zo bijzonder.
Wij waren er om 10 uur. Ik vond het al heel druk, maar toen we om 14u weggingen was het pas écht druk. Overal lange rijen...
Tomas vond vooral het treintje buiten geweldig. Hij is vijf rondjes mee geweest. En binnen vond hij de 'achtbaan' erg spannend. Terwijl wij erin zaten was er een storing waardoor alle karretjes stil bleven staan, maar gelukkig waren wij toen al vijf meter voor het einde.
Ik vind het wel sneu voor de mensen achter ons die toen misschien net in het donker zaten!
Denk dat ik zeker nog eens terug ga op een doordeweekse dag. Dan zal het een stuk rustiger zijn, en die speciale Thomas dingen vond Tomas niet eens zo bijzonder.
Filoria- Ratel
Wij waren er rond half 11 en toen was het idd ook al flink druk, we zijn eerst naar Thomas geweest die buiten stond. Hij wist niet waar hij kijken moest en durfde niet goed dichterbij te komen hahahaha. Daarna naar de andere grote treinen gekeken, wat ook een groot succes was.
Hij vond die grote mat met al die treinspulletjes ook heel erg leuk, kreeg hem er amper weg haha. De achtbaan hebben we niet gedaan, R is niet zo'n held en er stond toen al een wachtrij van 45 min.
Ook wij zijn rond half 3 gegaan omdat het zo ontzettend druk was. Ik hoorde trouwens ook dat mensen zonder gereserveerde kaartjes niet meer binnen mochten omdat het zo druk was, dus alleen als je gereserveerd had zeg maar via Internet mocht je naar binnen.
Hij vond die grote mat met al die treinspulletjes ook heel erg leuk, kreeg hem er amper weg haha. De achtbaan hebben we niet gedaan, R is niet zo'n held en er stond toen al een wachtrij van 45 min.
Ook wij zijn rond half 3 gegaan omdat het zo ontzettend druk was. Ik hoorde trouwens ook dat mensen zonder gereserveerde kaartjes niet meer binnen mochten omdat het zo druk was, dus alleen als je gereserveerd had zeg maar via Internet mocht je naar binnen.
Printje- Lady Post-a-lot
Grappig, onze zoons zijn heel anders dan. Tomas vond dat ritje met die 'achtbaan' in het donker hartstikke leuk, maar dat speelkleed vond hij juist spannend. Zonder ons, tussen allemaal vreemde kinderen. Hij heeft er even wat verdwaasd op gestaan en kwam toen weer terug.
Wat zonde dat er mensen terug zijn gestuurd! Die zijn dan voor niks naar het museum toegekomen... sneu zeg. Op de website stond een melding in de trant van 'er zijn nog genoeg kaarten aan de deur'. Niet dus
Ben blij dat we zo vroeg gegaan zijn dan.
Wat zonde dat er mensen terug zijn gestuurd! Die zijn dan voor niks naar het museum toegekomen... sneu zeg. Op de website stond een melding in de trant van 'er zijn nog genoeg kaarten aan de deur'. Niet dus
Ben blij dat we zo vroeg gegaan zijn dan.
Filoria- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wie gaat het hier naar een psycholoog? (of is er geweest)
» Iemand wel eens naar Cinemum geweest?
» Dit weekend naar Amersfoort, iemand leuke tips?
» Het is hier nog nooit zo stil geweest...
» Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?
» Iemand wel eens naar Cinemum geweest?
» Dit weekend naar Amersfoort, iemand leuke tips?
» Het is hier nog nooit zo stil geweest...
» Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: