Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraag mobiel

3 plaatsers

Ga naar beneden

vraag mobiel Empty vraag mobiel

Bericht  MamaCa ma 7 mei 2012 - 22:29

Hoi meiden

Ik heb een Nokia C5, loop een beetje achter met mijn mobieltje.. ik heb geen what's app etc.. Heb er eerlijk gezegd weinig verstand van..Maar nou is onze rekeningen van onze mobiel iedere maand zo hoog en mijn abbonoment loopt nog tot januari 2013 en die van mijn man tot juli dit jaar. Wij willen graag over op een mobiel met internet en what's app. Dat schijnt een stuk goedkoper te zijn. Maar waar doen we dan goed aan? contract bij dezelfde provider door te laten gaan? maar dan over op een nieuw mobiel als het abbonement verlopen is? omdat je dan vaak in aanmerking komt met een aktie of korting? of helemaal over op wat nieuws? contract eerder beeindigen kost een boel geld dus ik moet nog geduld hebben.

Wat voor toestel is aan te raden? we hebben al van verschillende providers gehad maar doordat we aan de duitse grens wonen is en blijft het vaak toch duur, mobiel bellen.

Wat voor toestel hebben jullie? bevalt ie? en hoe veel betaal je aan abbonementskosten per maand? en heb je daar ruim voldoende aan? alle info is welkom!

Thnx!
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag mobiel Empty Re: vraag mobiel

Bericht  GreenGrass ma 7 mei 2012 - 22:37

Heb je thuis wireless internet? In dat geval kan je dan overwegen om een nieuwere telefoon (los) te kopen en thuis op het wireless internet gebruik te maken van Whatsapp etc.

Anders zou ik een ook een los toestel kopen en een aparte internetbundel bij je abonnement nemen.

Tegenwoordig is het "kopen" van een toetsel via een abonnement vrij prijzig, en als je niet veel eisen aan een toestel stelt, dan kan je voor een euro of 150 een heel leuk toestel kopen! Dan ben je nadat je abonnement is afgelopen zelf vrij om te kiezen bij welke provider je gaat verlengen (evt sim-only, dus zonder toetsel).
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag mobiel Empty Re: vraag mobiel

Bericht  Kerel di 8 mei 2012 - 1:54

Ik zou in ieder geval nu vast opzeggen.. dan krijg je van je huidige aanbieder vast een concurrerend bod. En je moet ook eens gaan kijken bij de goedkopere aanbieders (als Ben, Telfort etcetera) Rabomobiel is ook een goede en voordelige aanbieder, maakt gebruik van KPN. Geen idee of je bij de Rabo bankiert?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag mobiel Empty Re: vraag mobiel

Bericht  MamaCa di 8 mei 2012 - 1:59

Ja wij bankieren via de Rabobank.. had er eerlijk gezegd nog niet over gehoord.. ga me er eens in verdiepen! en idd Ben en Telfort is misschien ook beter:) thnx!
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag mobiel Empty Re: vraag mobiel

Bericht  Kerel di 8 mei 2012 - 2:03

www.rabomobiel.nl smile kun je gelijk vast toestellen kijken in de aanbieding
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag mobiel Empty Re: vraag mobiel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum