Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voorkeurshouding en slapen

Ga naar beneden

voorkeurshouding en slapen Empty voorkeurshouding en slapen

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 21:13

Onze dochter heeft een voorkeurshouding naar links. Als ze uit bed is stimuleren we haar heel veel om naar rechts te draaien en te kijken. Dat gaat heel goed. In de box ligt ze ook altijd met haar hoofdje naar rechts, omdat we deze kant heel leuk hebben gemaakt. We benaderen haar ook zoveel mogelijk van rechts.
Maar met slapen krijg ik haar hoofd niet naar rechts. Als ze slaapt en ik draai haar hoofdje, blijft ze steeds terug draaien. Ik heb haar op haar rechterzij gelegd, en iets leuks aan de rechterkant gehangen, ze valt even in slaap, en word dan weer wakker om vervolgens weer alles op alles te zetten om met het hoofdje naar links te kunnen liggen. Als ik haar vast heb dan draait ze haar hoofdje wel goed naar rechts. Dus ze kan het wel.

Morgen ga ik naar het cb naar het inloopspreekuur. Maar misschien heeft iemand hier een goede tip?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

voorkeurshouding en slapen Empty Re: voorkeurshouding en slapen

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 21:17

Ik heb met slapen nog steeds een voorkeurshouding naar rechts. Zou het echt zo slecht zijn als ze met haar hoofdje naar haar voorkeurshouding slaapt, terwijl ze als ze wakker is gewoon de andere kant op kijkt? Het lijkt mij juist dat ze het zo zelf voldoende afwisselt. Bij wakker naar rechts kijken, bij slapen naar links.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 21:21

Ik heb geen idee eigenlijk. Ze ligt wel meer op haar linkerkant.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 4 mei 2013 - 21:24

Ik zou dan inderdaad overdag zoveel mogelijk zorgen dat ze de andere kant op ligt, dan is het aardig 50/50 toch?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud