Draagdoekentopic
+60
blondje1313
Robin_
Snoes
Minx
Beessie
Supertalentje
LindaK
Tania
Vixen
Twellie
koNijntje
Printje
Exogenesis
Dolphinne
mickey
Muppetje
Charles
Parel
catgirl85
Flower_L
Vancity_girl
Earane
CCC
Fearie
Bimbam
Kalishi
Funk
PapillonRose
Dille
Slakje
bolus26
Jade
PiP
Floor
red rose
Aoi
Pineco
Balloon
Fiwen
Flip Fluitketel
Mrs. Jansen
Luce
shadow
Pink!
Sanne
Blue flower
Caroow
Happydobby
Pompoen
Darius
kwak
Linda
maiadebij
Tiara
Laurientje
Zenna
Highway
Teddyaapje
Jits
Liadan
64 plaatsers
Pagina 18 van 30
Pagina 18 van 30 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 30
Re: Draagdoekentopic
De manduca is geschikt voor pasgeboren tot peuter. Zo'n soort drager lijkt me gezien jullie verhaal heel geschikt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw, heel erg mooi Linda.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen een doek en een drager ? En wat is een draagzak dan precies? En ik hoor ook wel eens mensen zeggen dat een Baby Bjorn niet zo goed is, waarom is dat zo?
Gast- Gast
Robin, een ergonomische draagzak zorgt ervoor dat je kindje goed met de beentjes gespreid zit en de knieën hoger dan de billen. De heupen worden dan op de juiste manier in de heupkom geduwd. Bij een doek is dat net zo.
Bij de babybjorn hangt je kindje eigenlijk vrijwel recht. Je kindje bungelt vooral. Voor de heupen is dat minder goed.
Verder moet je een draagdoek knopen en een draagzak niet. Die laatste gaat meestal met gespen dicht, of soms met een simpele knoop.
Bij de babybjorn hangt je kindje eigenlijk vrijwel recht. Je kindje bungelt vooral. Voor de heupen is dat minder goed.
Verder moet je een draagdoek knopen en een draagzak niet. Die laatste gaat meestal met gespen dicht, of soms met een simpele knoop.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Linda
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik zag net iemand met een kindje op haar rug fietsen! Het was een hele mooie drager, met brede, gevoerde, banden en het zag er wel heel stabiel uit hoe het jongetje erin zat. (Het was een mei tai met gevoerde banden denk ik) Maar toch, ik vond het maar eng zo in de drukke stad. Doen jullie dat? Het kindje was een maand of 7/8.
Gast- Gast
Ik fiets nooit met mijn kinderen in de draagdoek. Deed het al niet, maar sinds ik zo ontzettend gevallen ben dat ik een hersenschudding had en mijn gezicht blauw was, zou ik het al helemaal niet meer doen. Ik zou dan vol op mijn kind geland zijn.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Op m'n buik zou ik het ook nooit doen. Op m'n rug misschien wel. Maar ik heb het nooit gedaan.
Als je valt en ze zitten in een fietsstoeltje is het ook gevaarlijk.
Als je valt en ze zitten in een fietsstoeltje is het ook gevaarlijk.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Tiara schreef:Linda
Ja he?!
Ik ben zo benieuwd hoe die aan voelt.
Linda- Ratel
Prachtige doek, Linda.
Ik heb twee keer gefietst met mijn dochter in de doek/drager. Ik vond het niet fijn en zou het ook niet gauw weer doen.
Ik heb twee keer gefietst met mijn dochter in de doek/drager. Ik vond het niet fijn en zou het ook niet gauw weer doen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Linda schreef:Tiara schreef:Linda
Ja he?!
Ik ben zo benieuwd hoe die aan voelt.
Ik ook! Ik wil wel een foto zien als je hem hebt!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Doe ik!
Linda- Ratel
Weet niet of er hier meiden zijn die een Beco butterfly hebben/gebruiken. Gisteren heb ik mijn nieuwe Beco butterfly draagzak ontvangen maar weet iemand tot wanneer ik de babyinzet kan gebruiken?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Aan de binnenkant van de zak staat volgens mij tot 7 kg.
Linda- Ratel
Linda schreef:Aan de binnenkant van de zak staat volgens mij tot 7 kg.
Ohhh dat was me nog niet eens opgevallen. Maar het staat inderdaad aan de binnenkant van de zak Bedankt!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip Fluitketel schreef:Linda schreef:Aan de binnenkant van de zak staat volgens mij tot 7 kg.
Ohhh dat was me nog niet eens opgevallen. Maar het staat inderdaad aan de binnenkant van de zak Bedankt!
Geeft niks!
Linda- Ratel
Vandaag eindelijk mijn nieuwe doek een heel eindje kunnen indragen. Een Little Frog linnen Agat.
Draagt echt heerlijk, en volgens mij was J het daar wel mee eens
Draagt echt heerlijk, en volgens mij was J het daar wel mee eens
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Wauw fiwen, wat een mooie doek!! En je dochter vindt het echt heerlijk zo te zien.
Volgens mij zijn die doeken echt een verslaving. Hoeveel en welke heb je inmiddels?
Volgens mij zijn die doeken echt een verslaving. Hoeveel en welke heb je inmiddels?
Linda- Ratel
Linda schreef:Wauw fiwen, wat een mooie doek!! En je dochter vindt het echt heerlijk zo te zien.
Ik heb 4 doeken en 2 dragers (en nu ga ik lekker spammen met foto's )
- Little Frog agat nature(katoen-linnen) --> zie eerdere post
- Vantanai Maruyama (katoen)
eerste keer knopen, J was hier nog geen week oud... haha zo slecht geknoopt maar wat was ik trots.
- Didimos indio nature (katoen-linnen)
- Diva Milano veneziano rosa (katoen-wol)
- Rose&Rebellion peuterdrager
- zelf gemaakte Mei Tai
En ik heb nog een Bondolino en een Beco Butterfly gehad maar die werden te klein en heb ik verkocht.
Fiwen- Kletskop
Mooie collectie!
Ik vind die little frog echt super mooi. Heb bijna spijt dat ik gister de hoppediz pune heb besteld en niet die.
Waar baseer jij je keus op als je een doek koopt?
En bestel je ze ook op internet of ga je ergens heen om te voelen? Ik vind dat namelijk zo lastig van het bestellen via internet.
Ik vind die little frog echt super mooi. Heb bijna spijt dat ik gister de hoppediz pune heb besteld en niet die.
Waar baseer jij je keus op als je een doek koopt?
En bestel je ze ook op internet of ga je ergens heen om te voelen? Ik vind dat namelijk zo lastig van het bestellen via internet.
Linda- Ratel
Ik heb ze allemaal via internet gekocht en puur op de gok. Gewoon op basis van wat ik mooi vind. Bij de little frog heb ik wel bewust voor de versie met linnen gekozen omdat J al wat groter is en linnen draagkrachtiger is dan 100% katoen.
Om die reden gebruik ik de Vantanai eigenlijk nooit meer, maar dat was mijn eerste doek en heb ik J vanaf haar geboorte in gedragen dus die kan ik voor mijn gevoel gewoon niet weg doen. De Diva wil ik misschien wel gaan verkopen, ik vind het een prachtige doek maar wol is toch niet zo mijn ding en het feit dat hij heel duur was maakt dat ik er te voorzichtig mee ben. Mijn andere doeken knoop ik gerust in de regen/modder/... omdat dat een kwestie van in de wasmachine en droger is en dan kan ik ze weer gebruiken maar met de wollen doek kan dat gewoonweg niet en daarom laat ik hem vaak liggen.
Om die reden gebruik ik de Vantanai eigenlijk nooit meer, maar dat was mijn eerste doek en heb ik J vanaf haar geboorte in gedragen dus die kan ik voor mijn gevoel gewoon niet weg doen. De Diva wil ik misschien wel gaan verkopen, ik vind het een prachtige doek maar wol is toch niet zo mijn ding en het feit dat hij heel duur was maakt dat ik er te voorzichtig mee ben. Mijn andere doeken knoop ik gerust in de regen/modder/... omdat dat een kwestie van in de wasmachine en droger is en dan kan ik ze weer gebruiken maar met de wollen doek kan dat gewoonweg niet en daarom laat ik hem vaak liggen.
Fiwen- Kletskop
Die Little Frog doek is inderdaad ook echt heel erg mooi!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie schreef:Die Little Frog doek is inderdaad ook echt heel erg mooi!
Ik ook. Daar heb ik ook naar zitten te kijken. Vind die diva ook erg mooi, die is erg warm of niet?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wauw, heb ff gegoogled op die diva draagdoeken. Die zijn zoooo mooi (en belachelijk duur).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:
Vind die diva ook erg mooi, die is erg warm of niet?
Valt mee, ik had verwacht dat hij veel warmer zou zijn vanwege de wol maar ik vind het alles meevallen. Wel wat warmer dan een linnen doek maar dat komt ook doordat de Diva iets dikker is dan mijn linnen doeken.
Fiwen- Kletskop
Pagina 18 van 30 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 30
Pagina 18 van 30
Permissies van dit forum: