Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draagdoekentopic

+60
blondje1313
Robin_
Snoes
Minx
Beessie
Supertalentje
LindaK
Tania
Vixen
Twellie
koNijntje
Printje
Exogenesis
Dolphinne
mickey
Muppetje
Charles
Parel
catgirl85
Flower_L
Vancity_girl
Earane
CCC
Fearie
Bimbam
Kalishi
Funk
PapillonRose
Dille
Slakje
bolus26
Jade
PiP
Floor
red rose
Aoi
Pineco
Balloon
Fiwen
Flip Fluitketel
Mrs. Jansen
Luce
shadow
Pink!
Sanne
Blue flower
Caroow
Happydobby
Pompoen
Darius
kwak
Linda
maiadebij
Tiara
Laurientje
Zenna
Highway
Teddyaapje
Jits
Liadan
64 plaatsers

Pagina 5 van 30 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Draagdoekentopic - Pagina 5 Empty Re: Draagdoekentopic

Bericht  Pink! wo 1 mei 2013 - 7:56

Pompoen schreef:
Pink! schreef:Oh ik wil ook een heartiness, maar vind het bestellen wat lastig haha

Wat vind je er lastig aan? Je moet ze een e-mail sturen geloof ik, meer niet!

Ik ben niet zo goed met engels en weet dan niet zo goed wat ik neer moet zetten.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 8:04

Ik heb de Flame en de Orange Flowers. Orange Flowers is mijn favoriet, en dat is er eentje uit categorie 1, maar die hebben ze nu niet meer. Héle fijne doek vind ik dat! Flame komt uit categorie 3, en vind ik wat minder prettig, lastig zacht te krijgen. Ik denk dat je met een doek uit cat. 1 of 2 wel goed zit.

Bestellen heb ik ook via die site gedaan, en de prijs die je noemt kan wel kloppen. Voor twee doeken was ik 878 incl verzenden kwijt.

En Pink; gewoon een mailtje met welke doek je wilt bestellen, en dat het naar Nederland verzonden moet worden, en hoe je wilt betalen. Dan volgt de rest vanzelf smile

Gast
Gast

Bericht  Pineco wo 1 mei 2013 - 8:07

In mijn geboortedorp zit sinds kort een draagconsulente die onder andere Heartiness-doeken verkoopt. Je kan er een kort consult volgen waar je al haar doeken kunt uitproberen en zij tips en advies geeft. Aangezien ik nog op zoek ben naar een zomerdoek, wil ik deze maand een afspraak bij haar plannen. Goed te lezen dat mensen hier positieve ervaringen met deze doeken hebben, ik ben benieuwd!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Aoi wo 1 mei 2013 - 8:12

Ik vond mijn gewone Hoppediz wel echt warmer dan mijn EllaRoo. Maar weet niet hoe die verhoudingen qua dikte liggen met een Girasol. EllaRoo vond ik wel lastiger knopen. Wel een hele mooie doek I love you

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Pink! wo 1 mei 2013 - 8:13

Tiramisu schreef:Ik heb de Flame en de Orange Flowers. Orange Flowers is mijn favoriet, en dat is er eentje uit categorie 1, maar die hebben ze nu niet meer. Héle fijne doek vind ik dat! Flame komt uit categorie 3, en vind ik wat minder prettig, lastig zacht te krijgen. Ik denk dat je met een doek uit cat. 1 of 2 wel goed zit.

Bestellen heb ik ook via die site gedaan, en de prijs die je noemt kan wel kloppen. Voor twee doeken was ik 878 incl verzenden kwijt.

En Pink; gewoon een mailtje met welke doek je wilt bestellen, en dat het naar Nederland verzonden moet worden, en hoe je wilt betalen. Dan volgt de rest vanzelf smile

Zo he dat waren duren doeken :P

Denk dat ik dan maar is ga proberen, had nog wat verjaardagsgeld liggen angel
Wil graag 1 met linnen.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 8:25

Pink! schreef:
Tiramisu schreef:Ik heb de Flame en de Orange Flowers. Orange Flowers is mijn favoriet, en dat is er eentje uit categorie 1, maar die hebben ze nu niet meer. Héle fijne doek vind ik dat! Flame komt uit categorie 3, en vind ik wat minder prettig, lastig zacht te krijgen. Ik denk dat je met een doek uit cat. 1 of 2 wel goed zit.

En Pink; gewoon een mailtje met welke doek je wilt bestellen, en dat het naar Nederland verzonden moet worden, en hoe je wilt betalen. Dan volgt de rest vanzelf Draagdoekentopic - Pagina 5 561177

Zo he dat waren duren doeken Draagdoekentopic - Pagina 5 253468018

Denk dat ik dan maar is ga proberen, had nog wat verjaardagsgeld liggen Draagdoekentopic - Pagina 5 2474380249
Wil graag 1 met linnen.
eh....oeps! Dat moest 88 zijn :p

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 1 mei 2013 - 8:29

Pink! schreef:
Pompoen schreef:
Pink! schreef:Oh ik wil ook een heartiness, maar vind het bestellen wat lastig haha

Ik ben niet zo goed met engels en weet dan niet zo goed wat ik neer moet zetten.

Pink, als je weet welke je wilt dan wil ik wel een engelse tekst voor je schrijven.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pink! wo 1 mei 2013 - 8:30

Hahaha
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Bericht  Pink! wo 1 mei 2013 - 8:31

Happydobby schreef:
Pink! schreef:
Pompoen schreef:

Pink, als je weet welke je wilt dan wil ik wel een engelse tekst voor je schrijven.

Oh dat is lief van je! Mijn vriend kan dat ook wel, maar ben zo eigenwijs dat ik t zelf wil doen haha.. maar vind het dan altijd lastig omdat ik dan niet zo goed weet wat ik neer moet zetten.
Maar wat tiramisu zei dat gaat wel lukken!
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Bericht  Linda vr 3 mei 2013 - 3:25

Even een vraag.

Ik wil graag een ringsling voor in huis. Welke hebben jullie of kunnen jullie adviseren?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Teddyaapje vr 3 mei 2013 - 8:35

Ik heb een ringsling van little frog klaar liggen voor de baby. Voor T. heb ik een girasol symphuo ringsling gehad maar T. was toen al bijna een jaar en ik vond het niet fijn dragen, al dat gewicht aan één kant. Heb m dus na 2x gebruik weer doorverkocht. Je zou ook een shorty met losse ringslingringen kunnen kopen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 8:41

Ik heb zowel een ringsling van katoen gehad en een ringsling van doekenstof. Die laatste vond ik prettiger. Maargoed, ik ben sowieso niet zo'n grote fan van een ringsling, ik kan 'm niet goed aanspannen.

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 3 mei 2013 - 8:45

Ik heb een ringsling Neobulle Margot, heb 'm bij mijn dochter gebruikt en vond het op zich wel een fijne ringsling. De doek vond ik wel stug en vrij dik en ik heb 'm te weinig gebruikt om 'm echt zacht te krijgen. Het aanspannen vond ik ook wel lastig, maar als ie goed zat dan zat ie meteen wel heel fijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sanne vr 3 mei 2013 - 21:45

Hoe lang hebben jullie op de Wompat moeten wachten? Bij mij zou de levertijd ongeveer 4/5 weken zijn (vanuit Finland) en dan nog een week voor het verzenden naar mijn huisadres. Uitgaande van 6 weken zou de Wompat dit weekend moeten komen, maar heb nog geen bericht gehad. Ik snap wel dat het langer kan duren, maar ben wel benieuwd hoe lang het bij jullie duurde. Ik ben zo nieuwsgierig of het echt zo fijn is als de meesten hier beweren.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Pink! za 4 mei 2013 - 4:45

Sanne schreef:Hoe lang hebben jullie op de Wompat moeten wachten? Bij mij zou de levertijd ongeveer 4/5 weken zijn (vanuit Finland) en dan nog een week voor het verzenden naar mijn huisadres. Uitgaande van 6 weken zou de Wompat dit weekend moeten komen, maar heb nog geen bericht gehad. Ik snap wel dat het langer kan duren, maar ben wel benieuwd hoe lang het bij jullie duurde. Ik ben zo nieuwsgierig of het echt zo fijn is als de meesten hier beweren.

Toevallig bij ooiebeest besteld?
Die van mij gaat vanuit hun maandag op de post dus dan heb ik hem dinsdag ofzo. Ze hadden een leveringsprobleem geloof ik.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Bericht  maiadebij za 4 mei 2013 - 5:39

Ik heb die van mij 21 maart besteld bij ooiebeest maar ook nog niks gehoord. Van de week wel een mail gestuurd met de vraag hoe lang het nog zou duren maar nog geen reactie gehad. Zou leuk zijn als hij komende week komt!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Aoi za 4 mei 2013 - 6:04

Sanne schreef:Hoe lang hebben jullie op de Wompat moeten wachten? Bij mij zou de levertijd ongeveer 4/5 weken zijn (vanuit Finland) en dan nog een week voor het verzenden naar mijn huisadres. Uitgaande van 6 weken zou de Wompat dit weekend moeten komen, maar heb nog geen bericht gehad. Ik snap wel dat het langer kan duren, maar ben wel benieuwd hoe lang het bij jullie duurde. Ik ben zo nieuwsgierig of het echt zo fijn is als de meesten hier beweren.

10 weken bij mij, het zou 7 weken duren. Na 8 weken gemaild, geen reactie, toen een beetje een pissig mailtje gestuurd waar het bleef toen het 9 weken geduurd had, toen mailde ze wel snel terug dat ie vertraging had. Ik had trouwens rond de 4 weken nog wel een mutsje dat er iets anders was dan ik het gevraagd had, of ik een nieuwe wilde.

Ik ben er wel heel heel heel heel heel heel blij mee. Duur, maar z'n geld oh zo waard.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 6:09

Ik heb vannacht gedroomd over draagdoeken! Laughing Ik had zes verschillende, en kreeg van een aantal van jullie les! Yes

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 4 mei 2013 - 7:48

Haha, Pippa, en beviel het ook?

Jullie hebben ook wel een tijd moeten wachten op de Wompat dus.
Ik draag mijn dochter nog steeds op mijn buik (10 kilo), omdat ik te lui ben om te oefenen met rugdragen. Rejoy heeft het met zelfs uitgelegd en geholpen en toch draag ik nog steeds op mijn buik, ook omdat ik dan gewoon een jas aan kan en dat kan bij rugdragen niet.
Heb met de Bondolino ook geprobeerd rug te dragen, maar dat gaat niet echt lekker vind ik. Het rugpand is vrij laag en mijn dochter gooit dan haar volle gewicht naar achteren, waardoor ze er niet lekker inzit. Hoop dat het met de Wompat beter gaat.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 8:59

Ik vind de wompat ideaal voor rugdragen smile
hier duurde het overigens ook wat langer dan de vooraf aangegeven levertijd voordat de Wompat er was. Ook geen mail toen hij verzonden was trouwens. Ik heb zelf op een bepaald moment een mail gestuurd en had toen erg snel antwoord dat hij een paar dagen eerder was gepost.

Gast
Gast

Bericht  red rose ma 6 mei 2013 - 18:38

Dames even een vraag. Onze zoon is vandaag een week, ik wil hem binnenkort gaan dragen met een geweven doek in een FWCC en heb ook een Storchenwiege carrier gekregen. Wat doe ik met zijn beentjes? Ik ben dochter pas gaan dragen toen ze al ouder was, ik snap niet goed hoe je beentjes/voetjes evt in de doek/drager moet doen.Hij is 55 cm en was gister 3760 grsam
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 6 mei 2013 - 19:03

Met een geweven doek kun je vanaf het begin met de beentjes buiten de doek knopen.

Gast
Gast

Bericht  Pink! ma 6 mei 2013 - 19:13

Maar t beste is nog in kikkerhouding en dus beentjes in de doek. Ik heb dat zeker de eerste weken nog gedaan.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Bericht  Laurientje ma 6 mei 2013 - 19:34

Pink! schreef:Maar t beste is nog in kikkerhouding en dus beentjes in de doek. Ik heb dat zeker de eerste weken nog gedaan.

Maakt niet uit, als je de beentjes buiten de doek knoopt heb je ook een goede kikkerhouding, tenminste zo is het mij geleerd tijdens een draagconsult toen dochter 2 weken was.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  maiadebij ma 6 mei 2013 - 21:14

Jeeaahh ik heb bericht dat mijn wompat verzonden is!!!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 30 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30  Volgende