*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 40 van 43
Pagina 40 van 43 • 1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Eppie, welkom hier en gefeliciteerd
Katrien, Wat super zeg dat je het hartje gehoord en gezien hebt.
Katrien, Wat super zeg dat je het hartje gehoord en gezien hebt.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Dankje mosio!
Shy, gecondoleerd. Wat een gemengde gevoelens moet je hebben. Vreugde en verdriet liggen soms dicht bij elkaar.
papilion rose, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk leidt de vakantie wat af.
Katrien, wat fijn dat de echo goed was en dat je een hartje hebt gehoord! Dat lijkt of zo bijzonder.
Ik kan niet wachten op mijn echo.
Shy, gecondoleerd. Wat een gemengde gevoelens moet je hebben. Vreugde en verdriet liggen soms dicht bij elkaar.
papilion rose, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk leidt de vakantie wat af.
Katrien, wat fijn dat de echo goed was en dat je een hartje hebt gehoord! Dat lijkt of zo bijzonder.
Ik kan niet wachten op mijn echo.
Eppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Eppie, welkom. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Binnenkort de echo, leuk.
Katrien, leuk dat je een goede echo had en het hartje gehoord heb.
Shy, gelukkig was alles goed met jullie kleine, ondanks jullie verdriet. Heel veel sterkte nog de komende tijd.
Mosio, jammer dat je vakantie over is. Hier is de schoolvakantie nog niet over anderhalf week gaat mijn zoontje weer naar school. Minder dat je misselijk ben en moe. Hier is het nog steeds hetzelfde verhaal, het is nog niet heel erg beter geweest, helaas. Ik doe rustig aan, eet kleine portie en regelmatig en ik drink nu Nutrilon bijvoeding om wat binnen te krijgen. Hopelijk gaat het wat beter over een tijdje.
Maandag 26 augustus moet ik naar intake voor zwangeren in het ziekenhuis en ik moet ook bloed prikken. Benieuwd wat het is want ik kan het me niet herinneren dat ik dat bij mijn zoontje ook heb gehad maar we zien wel.
Groetjes
Katrien, leuk dat je een goede echo had en het hartje gehoord heb.
Shy, gelukkig was alles goed met jullie kleine, ondanks jullie verdriet. Heel veel sterkte nog de komende tijd.
Mosio, jammer dat je vakantie over is. Hier is de schoolvakantie nog niet over anderhalf week gaat mijn zoontje weer naar school. Minder dat je misselijk ben en moe. Hier is het nog steeds hetzelfde verhaal, het is nog niet heel erg beter geweest, helaas. Ik doe rustig aan, eet kleine portie en regelmatig en ik drink nu Nutrilon bijvoeding om wat binnen te krijgen. Hopelijk gaat het wat beter over een tijdje.
Maandag 26 augustus moet ik naar intake voor zwangeren in het ziekenhuis en ik moet ook bloed prikken. Benieuwd wat het is want ik kan het me niet herinneren dat ik dat bij mijn zoontje ook heb gehad maar we zien wel.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Lindsya ik zie dat je zwanger bent! leuk en gefeliciteerd!
Andere dames ook nog gefeliciteerd
Andere dames ook nog gefeliciteerd
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Eppie, welkom en gefeliciteerd!!
Nijntje, ook welkom en gefeliciteerd!
Shy, fijn dat het goed was met de kleine, ondanks dat je je zorgen maakte. Kan ik me ook wel voorstellen nu in jullie situatie, zullen wel zware dagen zijn. Gelukkig doet de baby het goed, is toch een lichtpuntje.
Katrien, wat leuk dat jullie de kleine gezien hebben en het hartje hebben gehoord!
Lindsya, ik geloof dat ik ook zo'n intake heb staan voor na mijn vakantie, maar dat heb ik vorige keer ook gehad. In elk geval als het om hetzelfde gaat als vorige keer. Vooral een vragenlijst over eventuele erfelijke ziektes in de familie doornemen, nog een termijnecho, bloedprikken.. Dat was het dacht ik vooral.
Mosio, helaas de vakantie weer over dus. Ik heb nog even, al voel ik me zo beroerd dat ik niet echt een vakantiegevoel heb. En jij dus ook al moe, ook dat herken ik.
Hopelijk niemand vergeten, en anders sorry. Zit hier in België nog op vakantie tot en met volgende week vrijdag, en het internet hier bij het huis is helaas drama. Ben wel blij dat ik mee gegaan ben op vakantie. Al moet ik zelf rustig aan doen en slaap ik bijvoorbeeld veel, A. kan er wel gewoon op uit met mijn familie en ze helpen me ook veel met haar. Ben helaas wel extra moe, terwijl ik al zo moe was. Ik denk dat ik wat suf wordt van de nieuwe medicijnen, dus ik slaap echt veeeel. Verder vanalles geregeld aan afspraken in de vakantie voor zover mogelijk en de rest er meteen na, qua homeopathie, acupunctuur en ook nog een ander soort alternatief genezer. Want zoals jullie misschien hebben kunnen lezen in een ander topic (is inmiddels weg ivm eventuele herkenbaarheid) gaat het erg slecht. Maar we proberen vol te houden en te kijken wat er nog te doen is om het te verbeteren, of in elk geval hopelijk te zorgen dat het niet slechter wordt. En verder doen we maar zo rustig aan als mogelijk, en kleine beetjes eten en drinken.
Nijntje, ook welkom en gefeliciteerd!
Shy, fijn dat het goed was met de kleine, ondanks dat je je zorgen maakte. Kan ik me ook wel voorstellen nu in jullie situatie, zullen wel zware dagen zijn. Gelukkig doet de baby het goed, is toch een lichtpuntje.
Katrien, wat leuk dat jullie de kleine gezien hebben en het hartje hebben gehoord!
Lindsya, ik geloof dat ik ook zo'n intake heb staan voor na mijn vakantie, maar dat heb ik vorige keer ook gehad. In elk geval als het om hetzelfde gaat als vorige keer. Vooral een vragenlijst over eventuele erfelijke ziektes in de familie doornemen, nog een termijnecho, bloedprikken.. Dat was het dacht ik vooral.
Mosio, helaas de vakantie weer over dus. Ik heb nog even, al voel ik me zo beroerd dat ik niet echt een vakantiegevoel heb. En jij dus ook al moe, ook dat herken ik.
Hopelijk niemand vergeten, en anders sorry. Zit hier in België nog op vakantie tot en met volgende week vrijdag, en het internet hier bij het huis is helaas drama. Ben wel blij dat ik mee gegaan ben op vakantie. Al moet ik zelf rustig aan doen en slaap ik bijvoorbeeld veel, A. kan er wel gewoon op uit met mijn familie en ze helpen me ook veel met haar. Ben helaas wel extra moe, terwijl ik al zo moe was. Ik denk dat ik wat suf wordt van de nieuwe medicijnen, dus ik slaap echt veeeel. Verder vanalles geregeld aan afspraken in de vakantie voor zover mogelijk en de rest er meteen na, qua homeopathie, acupunctuur en ook nog een ander soort alternatief genezer. Want zoals jullie misschien hebben kunnen lezen in een ander topic (is inmiddels weg ivm eventuele herkenbaarheid) gaat het erg slecht. Maar we proberen vol te houden en te kijken wat er nog te doen is om het te verbeteren, of in elk geval hopelijk te zorgen dat het niet slechter wordt. En verder doen we maar zo rustig aan als mogelijk, en kleine beetjes eten en drinken.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nijntje en Eppie, welkom en gefeliciteerd!
Shy, hoe was de crematie?
Lindsya, ik had vandaag dus ook de intake. Ik moest, eerder al via de mail, een vragenlijst invullen met vragen over familie en erfelijkheid. Ik kreeg dus een echo en moest daarna bloed laten prikken.
De echo was super!!! Aan de grote van het kindje te zien ben ik waarschijnlijk 1 dag verder dan in mijn ticker staat. Die ga ik nog veranderen. Het hartje klopte heel duidelijk en regelmatig en we zagen de kleine bewegen. Over 3 weken mag ik nog een keer, want de termijnecho kan pas vanaf 10 weken gedaan worden. Nu is het gelijk een stuk echter.
Shy, hoe was de crematie?
Lindsya, ik had vandaag dus ook de intake. Ik moest, eerder al via de mail, een vragenlijst invullen met vragen over familie en erfelijkheid. Ik kreeg dus een echo en moest daarna bloed laten prikken.
De echo was super!!! Aan de grote van het kindje te zien ben ik waarschijnlijk 1 dag verder dan in mijn ticker staat. Die ga ik nog veranderen. Het hartje klopte heel duidelijk en regelmatig en we zagen de kleine bewegen. Over 3 weken mag ik nog een keer, want de termijnecho kan pas vanaf 10 weken gedaan worden. Nu is het gelijk een stuk echter.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Pr, ik vergeet jou helemaal! Ik heb zo met je te de doen, ik hoop dat je snel iets vindt wat helpt, al is het maar een beetje.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Kalishi, dank je wel
PapilonRose, gelukkig dat je dochter het naar haar zin heeft op vakantie en dat jij lekker kan blijven liggen. Jammer dat het nog steeds niet beter gaat. Misschien nog een paar weekjes, ik hoop het voor je. Ik gebruik nu die Nutrilon bijvoeding drankjes en bij mij help het redelijk. Er blijft gelukkig wat in dus dat is wel positief. Helaas neem het niet de misselijkheid weg maar het is iets. Sterkte.
Katrien, leuk dat alles goed was op de echo. Ik heb het de vorige keer niet gehad wat ik me kan herinneren maar we zien wel hoe de intake loop.
Groetjes
PapilonRose, gelukkig dat je dochter het naar haar zin heeft op vakantie en dat jij lekker kan blijven liggen. Jammer dat het nog steeds niet beter gaat. Misschien nog een paar weekjes, ik hoop het voor je. Ik gebruik nu die Nutrilon bijvoeding drankjes en bij mij help het redelijk. Er blijft gelukkig wat in dus dat is wel positief. Helaas neem het niet de misselijkheid weg maar het is iets. Sterkte.
Katrien, leuk dat alles goed was op de echo. Ik heb het de vorige keer niet gehad wat ik me kan herinneren maar we zien wel hoe de intake loop.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
Eppie: hele gemengde gevoelens ja, heel soms denk ik dat ik er niet eens blij van kan worden op sommige momenten. Ik vind het even heel lastig nu, ik weet dat het wel goed komt en dat ik dat soort dingen dan ook niet meer denk hoor. Dit klinkt ook gewoon heel ondankbaar volgens mij.. Ben ik absoluut niet, toen ik erachter kwam was ik zo blij!
Donderdag ga ik weer naar de verloskundige, ga het er dan even over hebben.
Katrien: de crematie, de hele dag was heel mooi! Loodzwaar en soms erg verdrietig, heel veel zitten huilen. Vooral bij de stukjes tekst van familieleden.
Toen we de kerk uit liepen heb ik met mijn man en schoonzussen en zwager de kist uit de kerk gereden, de auto ook in. Was ook mooi maar zo definitief.
Donderdag ga ik weer naar de verloskundige, ga het er dan even over hebben.
Katrien: de crematie, de hele dag was heel mooi! Loodzwaar en soms erg verdrietig, heel veel zitten huilen. Vooral bij de stukjes tekst van familieleden.
Toen we de kerk uit liepen heb ik met mijn man en schoonzussen en zwager de kist uit de kerk gereden, de auto ook in. Was ook mooi maar zo definitief.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Dat kan ik me voorstellen. Er gaan zoveel emoties door je heen. Waar moet je welk gevoel dan aan vastplakken?
Ik hoop, dat je ondanks alles weer snel van je zwangerschap kan genieten.
Papillonrose. Ik hoop dat je snel iets vindt wat voor jou werkt. Het lijkt me erg rot om je zo te voelen.
Ik hoop, dat je ondanks alles weer snel van je zwangerschap kan genieten.
Papillonrose. Ik hoop dat je snel iets vindt wat voor jou werkt. Het lijkt me erg rot om je zo te voelen.
Eppie- Fluisteraar
@ Shy: Wat ontzettend heftig, sterkte!
@ Lindsya: Fijn dat de echo goed was ondanks het bruinverlies!
@ Katrien; Wat fijn dat de echo goed was!
Hier even een berichtje vanuit Oostenrijk. Morgen 8 weken en (nog) geen bloedverlies. Voel me niet meer zwanger dan de andere keren, maar heb nu wel regelmatig een stekend gevoel in m'n liezen, misschien positief? We komen eerder thuis dan gepland ivm voorspeld slecht weer. Ben er nog niet over uit of ik de echo eerder wil. Of ik maak m'n vakantie onvergetelijk, of het is de zoveelste teleurstelling die een schaduw over de laatste vakantiedagen legt...
Hier even een berichtje vanuit Oostenrijk. Morgen 8 weken en (nog) geen bloedverlies. Voel me niet meer zwanger dan de andere keren, maar heb nu wel regelmatig een stekend gevoel in m'n liezen, misschien positief? We komen eerder thuis dan gepland ivm voorspeld slecht weer. Ben er nog niet over uit of ik de echo eerder wil. Of ik maak m'n vakantie onvergetelijk, of het is de zoveelste teleurstelling die een schaduw over de laatste vakantiedagen legt...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Dat zouden heel goed je banden kunnen zijn door het groeien van de baarmoeder! Dus ik hoop echt zo voor je dat dat het is!Weegschaal schreef:@ Shy: Wat ontzettend heftig, sterkte!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Dank je wel! Jullie zijn lief
Weegschaal, sterkte! Wanneer zou je de echo hebben dan? Ik kan mij voorstellen dat je anders niet te lang wil wachten ermee.
Weegschaal, sterkte! Wanneer zou je de echo hebben dan? Ik kan mij voorstellen dat je anders niet te lang wil wachten ermee.
Laatst aangepast door Shy op do 22 aug 2013 - 21:26; in totaal 1 keer bewerkt
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Lieve Weegschaal, het is een goed teken dat je geen bloedverlies heb gehad. Ik blijf voor je duimen dat alles goed blijft gaan en dat je een hele mooi echo heb.
Lindsya- Kletskop
Oh Weegschaal wat heb ik al veel aan je gedacht. Echt, wat hoop ik dat het deze keer wel goed mag blijven gaan, mijn duimen blijven overuren draaien. Wanneer heb je normaal de echo?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Weegschaal, wat een goed teken dat je nog geen bloedverlies hebt. Ook hier wordt heel hard voor je geduimd.
mosio- Fluisteraar
Weegschaal ik hoop echt dat jullie snel een mooie echo mogen zien én een kloppend hartje. Geen bloedverlies is iig iets positiefs en die steekjes ook! Ik blijf duimen!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Dankjewel voor het duimen! Ik heb m'n echo op woe 4 sept gepland staan.
Weegschaal- Kletskop
Oh wat spannend Weegschaal. Ik duim voor jullie.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wat is het rustig hier! Ik heb net gebeld, we mogen as woe om 9.00 al komen voor een echo, vind het heel spannend!
Weegschaal- Kletskop
Spannend Weegschaal! Ik hoop op een heel mooie, goede echo!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat spannend Weegschaal! Dan ben je 9 weken zwanger?
Ik duim heel erg voor je, wat zou dit mooi zijn zeg!
Ik duim heel erg voor je, wat zou dit mooi zijn zeg!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben nu al plaastvervangend zenuwachtig Weegschaal.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Weegschaal, ook ik hoop op een mooie echo woensdag!
Ik heb morgen mijn eerste echo en ik vind het best wel spannend!
Als de echo goed is, gaan we het morgen onze ouders vertellen en later deze week onze broers en zussen en mijn beste vriendinnen.
Dat maakt alles straks een stuk makkelijker. Ik vind het persoonlijk lastig om het geheim te houden.
mijn bolle darmenbuik, moeheid en hongergevoel maken het ook niet makkelijker.
Wanneer hebben jullie mensen over je zwangerschap verteld?
Ik heb morgen mijn eerste echo en ik vind het best wel spannend!
Als de echo goed is, gaan we het morgen onze ouders vertellen en later deze week onze broers en zussen en mijn beste vriendinnen.
Dat maakt alles straks een stuk makkelijker. Ik vind het persoonlijk lastig om het geheim te houden.
mijn bolle darmenbuik, moeheid en hongergevoel maken het ook niet makkelijker.
Wanneer hebben jullie mensen over je zwangerschap verteld?
Eppie- Fluisteraar
Weegschaal, o fijn zeg dat je woensdag al een echo krijgt. Spannend. Heel veel succes.
Eppie, jij morgen de eerste echo ook voor jou veel succes. Wij hebben het vrij snel aan onze ouders verteld ook wel omdat we zoiets hadden van als het mis gaat delen we dat ook met hen. Op mijn werk heb ik het vandaag aan de adjunct en mijn naaste collega verteld dit omdat ik in het speciaal onderwijs werk waar kinderen soms fysiek kunnen reageren, het leek mij dan wel handig dat zij het dan in ieder geval weten.
Hier heeft de vermoeidheid goed toegeslagen, ben na een dag werken behoorlijk gesloopt en nu hoef ik nog maar 2 twee dagen vanaf volgende week moet ik ook weer op de andere locatie wat op 1,5 uur rijden ligt. Ben benieuwd hoe het dan gaat.
Donderdag heb ik de intake bij de verloskundige.
Hoe is het met de andere meiden?
Eppie, jij morgen de eerste echo ook voor jou veel succes. Wij hebben het vrij snel aan onze ouders verteld ook wel omdat we zoiets hadden van als het mis gaat delen we dat ook met hen. Op mijn werk heb ik het vandaag aan de adjunct en mijn naaste collega verteld dit omdat ik in het speciaal onderwijs werk waar kinderen soms fysiek kunnen reageren, het leek mij dan wel handig dat zij het dan in ieder geval weten.
Hier heeft de vermoeidheid goed toegeslagen, ben na een dag werken behoorlijk gesloopt en nu hoef ik nog maar 2 twee dagen vanaf volgende week moet ik ook weer op de andere locatie wat op 1,5 uur rijden ligt. Ben benieuwd hoe het dan gaat.
Donderdag heb ik de intake bij de verloskundige.
Hoe is het met de andere meiden?
mosio- Fluisteraar
Pagina 40 van 43 • 1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken