Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 39 van 43 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow ma 12 aug 2013 - 20:22

Gecondoleerd shy!! Heel veel sterkte de komende tijd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Amber- ma 12 aug 2013 - 20:30

Gecondoleerd shy, sterkte de komende tijd!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Printje ma 12 aug 2013 - 20:45

Gecondoleerd Shy, veel sterkte voor jullie allemaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Dora ma 12 aug 2013 - 20:56

Gecondoleerd Shy...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  liesje ma 12 aug 2013 - 21:07

gecondoleerd
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Shy ma 12 aug 2013 - 21:15

Dank jullie wel, rustig aan doen. Heb even geen idee hoe?
Heb nog even op bed gelegen vanaf 06.30 tot nu en heb in ieder geval twee uurtjes geslapen.
Ik houd het absoluut in mijn achterhoofd hoor, dat ik zwanger ben, het komt wel goed.
Dit is dan verdomme de tweede keer om zwanger een begrafenis mee te maken. Waarom is het zo oneerlijk!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Snoes ma 12 aug 2013 - 22:14

Gecondoleerd Shy hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Muppetje ma 12 aug 2013 - 22:17

Gecondoleerd Shy

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lindsya ma 12 aug 2013 - 22:44

Gecondoleerd Shy, heel veel sterkte toegewenst.

Het bruinverlies heeft aangehouden en ik heb even de poli gebeld en ik mag vanmiddag om 2 uur komen. Ik hoop dat het niks is maar misschien haal het de onzekerheid een beetje weg. Het is niet veel wat ik verlies maar het is elke keer een beetje en dat maak me toch onzeker.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Clapperdie ma 12 aug 2013 - 22:51

Gecondoleerd Shy!

Wist je schoonvader wel al van de zwangerschap?

Veel sterkte! hug
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Papillio di 13 aug 2013 - 0:11

Gecondoleerd Shy, veel sterkte! hug
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Moonlight di 13 aug 2013 - 2:01

Gecondoleerd Shy. Heel veel sterkte.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Lies di 13 aug 2013 - 3:49

Gecondoleerd shy, en heel veel sterkte!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885

Bericht  Shy di 13 aug 2013 - 22:45

Clapperdie: nee dat wist hij niet. Hij lag al best wel slecht, ik wist niet of hij het aan zou kunnen zeg maar. We hebben het hem wel verteld nog, toen was hij nog in leven maar niet meer bij kennis.

Dank je wel iedereen!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya wo 14 aug 2013 - 0:45

Shy, misschien heeft die het toch gehoord dat je zwanger was. Hoe voel je jezelf? Hou je ook een beetje rust voor jezelf?

Ik heb gisteren een echo gehad en alles was gelukkig goed. Ze kon het niet echt verklaren misschien innesteling. Ik heb ook geen bruinverlies gehad gelukkig. Dus de onzekerheid is wel wat weg genomen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy wo 14 aug 2013 - 1:33

Lindsya schreef:Shy, misschien heeft die het toch gehoord dat je zwanger was. Hoe voel je jezelf? Hou je ook een beetje rust voor jezelf?

Ik heb gisteren een echo gehad en alles was gelukkig goed. Ze kon het niet echt verklaren misschien innesteling. Ik heb ook geen bruinverlies gehad gelukkig. Dus de onzekerheid is wel wat weg genomen.

Groetjes
Ja dat hoop ik heel erg hoor, we hebben nu ook spijt dat we het niet gewoon gezegd hebben.
Ik probeer elke avond even beetje rust te pakken, lekker op de bank met een kleed en kussen, kop thee erbij en even plat. Ik ben benieuwd hoe het nu met mijn ukkie gaat gezien de stress nu.

Fijn dat die echo goed was!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  PapillonRose wo 14 aug 2013 - 5:29

Shy, gecondoleerd! Meer dan wat je nu doet kun je waarschijnlijk niet doen, in alle hectiek toch een klein beetje rust proberen te pakken. Het zal allemaal niet meevallen, sterkte!

Lindsya, wat fijn dat de echo goed was! Dat is vast een hele opluchting.

Ik zal hier waarschijnlijk even wat minder meeschrijven. Ik ga op vakantie, maar daarnaast is het nu zo erg geworden dat ik echt alleen nog maar in bed kan liggen en steeds zwakker word. Morgen een afspraak bij de huisarts, ben benieuwd of ze nog wat kunnen doen. Zoals het nu gaat vraag ik me ernstig af waarom ik in godsnaam nog een kindje wilde, en niet tevreden kon zijn met wat ik al had.. Ik ben zo ziek, ik zie echt geen oplossing meer. Ga dat morgen ook aangeven, maar ben erg bang dat ze niks voor me kunnen betekenen. Ik hoop dat dit de rest van jullie bespaard blijft in elk geval!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lindsya wo 14 aug 2013 - 5:50

PapilonRose, dat lijkt me echt vreselijk hoe je voel, zo heb ik me ook gevoeld in mijn eerste zwangerschap. Hopelijk blijf het me nu gespaard. Hoe ik me nu voel gaat het redelijk. Ik denk niet dat de huisarts iets voor je kan doen, alleen een opname in het ziekenhuis daar knap je meestal van op. Moet je heel de dag overgeven? Heel veel sterkte en hopelijk geniet je een beetje van je vakantie.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nijntje wo 14 aug 2013 - 8:53

Ik kom me ook melden bij jullie :cheering: Vandaag een positieve test, yeah! Is ons 2e kindje, heb hier al een grote meid van bijna 3 rondlopen. 
Zoals het er nu uitziet wordt het een april kindje. Binnenkort weer de nieuwe riedel in, verloskundige praktijk bellen, echo smile  Kraamzorg regelen. Zo leuk allemaal. 
Vind het wel heel anders voelen dan bij de eerste. Daar was ik helemaal in de gloria, gelijk ook iedereen (ouders, broers en zussen) ingelicht. En nu houden we het nog even voor onszelf, ons eigen kleine geluk. De rest komt wel. 
Verder voel ik me goed, voel me niet vreemd of zwanger. Al voel je natuurlijk gelijk van alles nu je t weet. Voel me buik namelijk wel iets, soort van spierpijn. Hoop niet dat ik gelijk met een mega buik ga rondlopen.. Maar goed, dan is het nog voor het goede doel. 

Heb nog niet van iedereen kunnen bijhouden hoe het gaat, maar SHy gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. En PR wat balen zeg, al is dat misschien nog heel zwak uitgedrukt. Hoop dat ze nog iets hebben voor je om het wat fijner te maken. 

Slaap lekker straks allemaal
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Shy wo 14 aug 2013 - 20:32

Nijntje: welkom en gefeliciteerd, en dank je!
PapillonRose: wat verschrikkelijk vervelend voor je, ik hoop dat je toch nog beter gaat voelen en uiteindelijk toch nog kan gaan genieten van je zwangerschap.

Is ook zo, beetje rust is al beter dan de hele dag als een kip zonder kop rond rennen.
Ik ben nu al twee avonden in slaap gevallen met mijn telefoon nog aan terwijl ik daarop uitzending gemist aan het kijken was, allebei de keren heeft mijn man mijn telefoon weer weg gelegd en even wakker gemaakt, best suf dus! Nu nog 1 dagje werken en dan ben ik er vier vrij best 'lekker'.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya di 20 aug 2013 - 0:47

Hallo allemaal,

Wat is het rustig hier, even omhoog halen.

Shy, hoe gaat het met je?

PapilonRose, hoe gaat het met de misselijkheid en hoe was je vakantie?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy di 20 aug 2013 - 7:28

Hey!
Hier gaat het nu wel oke, gister was de crematie.
Lange dag achter de rug gehad, toen we thuis kwamen waren we allebei behoorlijk op.
Zoontje was lekker naar de gastouder geweest de hele dag. Was wel fijn dat we daar even geen omkijken naar hadden.

Gisterochtend ben ik nog naar de verloskundige geweest omdat ik mij druk maakte maar ukkie lag lekker te slapen smile 

Hoe gaat het met de rest?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  mosio di 20 aug 2013 - 21:53

Hey,

Hier is de vakantie helaas alweer voorbij, heb alweer twee dagen gewerkt. Nu nog twee weken maar een halve week werken dus dat scheelt wel. Nog veel last van misselijkheid en ook moeheid. Probeer zo regelmatig mogelijk te eten en dat gaat aardig.

Shy, fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat ook de kleine uk het nog zo goed doet.

Lindsya, hoe is het met jou met de misselijkheid?  En heb je nog last van bruinverlies gehad?

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Eppie di 20 aug 2013 - 22:54

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op dit forum. Ik heb met zojuist voorgesteld in het daarvoor bedoelde topic.
Hier zal ik me ook nog kort voorstellen.
Ik ben dus Eppie, 26 jaar en ongeveer 8 weken in verwachting van ons eerste kindje.
Het voelt allemaal nog erg onwerkelijk, ook al voel ik vanalles in mijn lichaam.
Ik ben heel snel moe en heb pijnlijke borsten.
Over 6 dagen de eerste echo. Dat vind ik ook zo spannend! Zal alles wel goed zijn? Straks is er geen hartje.
Kortom een echte zenuwpees. Is dit herkenbaar?
Ik zal het topic nog even doorlezen om een beetje van iedereen op de hoogte te zijn.
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13

Bericht  Katrien wo 21 aug 2013 - 0:33

Even snel, vanmorgen echo gehad. We hebben het hartje gehoord en gezien. Wat prachtig om te zien!!
Ik reageer straks uitgebreider.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 43 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: