Toch wel spannend!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Toch wel spannend!
Morgen hoor ik of ik morgenvroeg een sollicitatiegesprek heb. Ik hoop van harte dat het niet zo is, want ik ken de vacature niet in zijn geheel, slechts zeer, zeer summier. (deze heeft nooit online gestaan en de intercedent heeft hem niet in zijn geheel uitgelegd).
Iemand die ooit zo'n soortgelijke situatie heeft meegemaakt en nog tips heeft? Of mensen die gewoon tips hebben?
Iemand die ooit zo'n soortgelijke situatie heeft meegemaakt en nog tips heeft? Of mensen die gewoon tips hebben?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Toch wel spannend!
Even doorvragen wanneer je intercedent belt om je te melden dat het doorgaat?
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Gewoon voor gaan en aangeven dat je graag wilt werken maar nog niet echt veel info hebt gekregen en vragen of zij je eerst meer kunnen vertellen over de vacature. Ws hebben ze zelf ook haast. Ik heb dat ook vaker meegemaakt via uzb's.
Gast- Gast
Zus, het vreemde was dat mij werd verteld, drie weken geleden, dat het om een functie gaat zoals een vriendin van mij op dit moment uitoefent en maandag, toen ze me wederom voor dezelfde functie benaderde, dat het om iets heel anders gaat. Ik word daar zenuwachtig van. Doorvragen, zoals taeda aangaf, ga ik morgen zeker nog even doen.
Gegeven is dat ik door het bedrijf in eerste instantie ben afgewezen voor het eerste gesprek (zonder terugkoppeling waarom)en dat het uzb vertrouwen in mij heeft en mij wil doordrukken. Heel lief, maar het maakt me echt verschrikkelijk zenuwachtig. In eerste instantie dacht ik nog, no problemo, gaan we gewoon doen, ze willen me toch al niet en een ervaring rijker kan geen kwaad, maar misschien kan ik hiermee wel mijn stempel zetten (en weer aan het werk, wat ook fijn is) en dat maakt het weer eng. Haha.
Ik ben trouwens ontzettend moe, dus het kan wat gehakketak zijn. Maar wie is niet moe na 24u feest met weinig slaap.
Gegeven is dat ik door het bedrijf in eerste instantie ben afgewezen voor het eerste gesprek (zonder terugkoppeling waarom)en dat het uzb vertrouwen in mij heeft en mij wil doordrukken. Heel lief, maar het maakt me echt verschrikkelijk zenuwachtig. In eerste instantie dacht ik nog, no problemo, gaan we gewoon doen, ze willen me toch al niet en een ervaring rijker kan geen kwaad, maar misschien kan ik hiermee wel mijn stempel zetten (en weer aan het werk, wat ook fijn is) en dat maakt het weer eng. Haha.
Ik ben trouwens ontzettend moe, dus het kan wat gehakketak zijn. Maar wie is niet moe na 24u feest met weinig slaap.
Nyx- Kletskop
Gewoon proberen. Nee heb je en ja kun je krijgen. In het ergste geval word je niet aangenomen en daar ga je niet dood van gelukkig .
Gast- Gast
Haha, nee dat zou ook wat zijn.
Nyx- Kletskop
Hoe ging het!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Vanochtend werd ik inderdaad gebeld met het verzoek om op gesprek te gaan. Voor mijn gevoel ging het wel aardig. Al is dat altijd wat moeilijk in te schatten. Het gesprek was met twee heren. Eén van hen deed eigenlijk het woord en vroeg al vrij snel wat ik wist van de vacature. Ik heb toen aangegeven dat ik vrij weinig wist. Hij moest er om lachen en zei dat hij dat al vaker had gehoord die dag, dat hij geen schuld had en dat het toch echt aan het uzb lag. Ze hadden vandaag meer problemen met uitzendbureaus. Eén van de uzb's die zij inhuren had er gewoon, zonder hun medeweten, een gesprek doorgedrukt. En die kandidaat zat er nog, toen ze eigenlijk het gesprek met mij moesten hebben. Na het gesprek, toen ik naar de uitgang werd begeleid, zei de andere man dat het voor die uitzendbureau toch echt einde oefening was.
We zullen zien wat het wordt. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan.
We zullen zien wat het wordt. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan.
Nyx- Kletskop
Wat spannend! Wanneer hoor je de uitslag?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Deze week.
Nyx- Kletskop
Ik duim voor je.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet het al een paar dagen; Maar ik ben afgewezen.
En waarom? Daar zouden ze nog op terugkomen.
En waarom? Daar zouden ze nog op terugkomen.
Nyx- Kletskop
Balen! Hopelijk weet je snel hoe het komt.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Pff toch wel even spannend...
» Toch stiekem wel spannend!
» Spannend!
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Spannend
» Toch stiekem wel spannend!
» Spannend!