Spannend!
+14
Tsjip
Snoes
Bimbam
Janelie
Sterre
Lejow
Natural
Zora
mzcharlotte
Middleme
BJA
Inge
Oasis
Caro
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Spannend!
Momenteel werk ik ongeveer drie jaar als marketing manager bij een B2B bedrijf. Ik raak beetje uitgekeken op de functie en de cultuur bij ons, ondanks een aantal leuke collega's.
Het bedrijf waar ik werk, levert producten voor een vrij specifieke industrie. Maar nu stond er gewoon in mijn dorp een vacature vrij voor een online marketeer, zelfde industriegroep en aan alle specificaties voldeed ik. Ipv aan de uitvoerende kant, zou ik meer de strategische kant opgaan. Daarnaast is het een internationaal bedrijf en en en.... eigenlijk past alles!
En ja hoor: ik een goede brief geschreven, werd al vrij snel uitgenodigd, eerste gesprek was leuk en de uitnodiging voor het vervolggesprek kwam al snel.
En dat was dus vanmorgen... Ze hadden me een opdracht gegeven die ik moest presenteren en ze vonden dat ik het erg goed had voorbereid, het gesprek was leuk, vol humor, ook serieus en ik denk oprecht dat er een klik is.
En nu moet ik dus wachten... de beslissing valt snel want de manager gaat morgen op vakantie en ik heb gewoon echt zenuwen! Ik wil die baan zo graag, het is een flinke salarisverhoging, nieuwe uitdaging, ipv 40 minuten reistijd kan ik gewoon op de fiets en ik ben echt toe aan een nieuwe uitdaging!
Nu zit ik dus al de hele dag om de 10 minuten mijn mail te controleren... Hahaha! Ik ben echt een mongool maar ik wil die baan echt graag. Maar ik mag niet teveel hopen, ondanks dat ik vandaag dat gesprek met een grote smile uitliep :-)
Het bedrijf waar ik werk, levert producten voor een vrij specifieke industrie. Maar nu stond er gewoon in mijn dorp een vacature vrij voor een online marketeer, zelfde industriegroep en aan alle specificaties voldeed ik. Ipv aan de uitvoerende kant, zou ik meer de strategische kant opgaan. Daarnaast is het een internationaal bedrijf en en en.... eigenlijk past alles!
En ja hoor: ik een goede brief geschreven, werd al vrij snel uitgenodigd, eerste gesprek was leuk en de uitnodiging voor het vervolggesprek kwam al snel.
En dat was dus vanmorgen... Ze hadden me een opdracht gegeven die ik moest presenteren en ze vonden dat ik het erg goed had voorbereid, het gesprek was leuk, vol humor, ook serieus en ik denk oprecht dat er een klik is.
En nu moet ik dus wachten... de beslissing valt snel want de manager gaat morgen op vakantie en ik heb gewoon echt zenuwen! Ik wil die baan zo graag, het is een flinke salarisverhoging, nieuwe uitdaging, ipv 40 minuten reistijd kan ik gewoon op de fiets en ik ben echt toe aan een nieuwe uitdaging!
Nu zit ik dus al de hele dag om de 10 minuten mijn mail te controleren... Hahaha! Ik ben echt een mongool maar ik wil die baan echt graag. Maar ik mag niet teveel hopen, ondanks dat ik vandaag dat gesprek met een grote smile uitliep :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Spannend!
Nou, dat is zeker spannend!
Wel fijn dat je op zo'n korte termijn antwoord krijgt.
Voor hetzelfde geld ging hij eerst ook nog 4 weken lekker op vakantie
Ik duim voor je dat het een ja is
Wel fijn dat je op zo'n korte termijn antwoord krijgt.
Voor hetzelfde geld ging hij eerst ook nog 4 weken lekker op vakantie
Ik duim voor je dat het een ja is
Gast- Gast
Oh wat spannend zeg! Het klinkt alsof dit meant to be zou moeten zijn. Ik duim voor je!
Gast- Gast
Wat spannend zeg! Nog even volhouden . Duim voor je!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Spannend!
Ik duim voor je
Ik duim voor je
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Spannend! Dit wordt hem gewoon hoor!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Spannend! Maar als ik het zo hoor maak je een aardige kans, denk ik.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Caro, wat een goede zet! Ik houd mijn vingers en tenen gekruist voor je! toi toi toi.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wat spannend, en wat een geweldige kans! Hoop dat je inmiddels al goed nieuws hebt ontvangen!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Dat is inderdaad heel spannend. Stiekem denk ik ook dat het meant to be is.. Én je gaat er op vooruit qua salaris, het is dichterbij én het komt net op het moment dat jij bedenkt dat je huidige baan het niet meer helemaal is.
Ik hoop voor je dat je met goed nieuws het weekend in gaat!
Ik hoop voor je dat je met goed nieuws het weekend in gaat!
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb nog niks gehoord, máár het vrouwtje van HR is nu wel een follower geworden op twitter van mij (zij heeft mij dus opgezocht en is me gaan followen).
Lijkt me een positief teken!
Stel je voor: dit zou lukken... één brief schrijven en direct een baan hebben. Nu was het ook wel echt volledig mijn functieprofiel en helemaal passend...
Ben nog steeds nerveus. Die man zei gisteren wel dat het zóu kunnen dat het over het weekend getild wordt omdat HR het allemaal moet verwerken. Dus dat ik me geen zorgen moest maken. Maar toch, dat doe ik natuurlijk wel
Lijkt me een positief teken!
Stel je voor: dit zou lukken... één brief schrijven en direct een baan hebben. Nu was het ook wel echt volledig mijn functieprofiel en helemaal passend...
Ben nog steeds nerveus. Die man zei gisteren wel dat het zóu kunnen dat het over het weekend getild wordt omdat HR het allemaal moet verwerken. Dus dat ik me geen zorgen moest maken. Maar toch, dat doe ik natuurlijk wel
Caro- Ratel
En allemaal bedankt voor de lieve woorden!!
Caro- Ratel
Ik hoopte dat je al nieuws had toen ik zag dat jij als laatste gereageerd had...
Maar goed zelf hoop je nog harder op nieuws natuurlijk
Lijkt mij goed teken...
Spannend, ik duim nog even door voor je
Maar goed zelf hoop je nog harder op nieuws natuurlijk
Lijkt mij goed teken...
Spannend, ik duim nog even door voor je
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ohh wat spannend zeg!! Dat zou inderdaad super gaaf zijn!!
Succes! Ik duim voor je!
Succes! Ik duim voor je!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Whoe, spannend! Ik denk ook niet dat ze je gaat volgen op Twitter en je vervolgens gaat afwijzen, dus het lijkt me in the pocket. Maar met een kleine slag om de arm ga ik nog even voor je mee hopen!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
En ja hoor!!! Ik heb hem!! Ben zo blij!
Caro- Ratel
Whaaaa wat goed! Feestje vanavond?! wanneer kan je beginnen? Geniet er van!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Woohooh, helemaal super!! Gefeliciteerd Caro! Ga je het nog vieren dit weekend? Wanneer mag je beginnen bij die nieuwe baan?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: