Online geld verdienen met enquetes, ervaring?
+16
Atelier Madame
sonly
RioolSpook
Zora
Zininzon
ekiaam87
Lejow
Tullow
Arwyn
loura
SarahKey
PluDan
Rush
Raindrop
jill
TukTuk
20 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Online geld verdienen met enquetes, ervaring?
Wie heeft nog goede sites om geld te verdienen met enquetes invullen?
Ik kon zo snel er geen topic over terug vinden! Maar volgens mij moet die er wel zijn.
En ja, ik weet, via google kan je genoeg sites vinden, maar ik zoek dus naar ervaringen van mensen, zodat ik geen tijd en energie steek in sites die toch niet uit betalen etc.
Of iemand misschien een andere tip om online wat geld bij te verdienen? (Ja wel op een nette manier )
Ik moet om rond te komen er wat bij gaan werken naast mijn studie straks, maar op de zaterdag de hele dag werken is geen optie, en op zondag blijft naast de horeca vrij weinig over.. Dus ik zoek andere opties!
Bedankt alvast!
Ik kon zo snel er geen topic over terug vinden! Maar volgens mij moet die er wel zijn.
En ja, ik weet, via google kan je genoeg sites vinden, maar ik zoek dus naar ervaringen van mensen, zodat ik geen tijd en energie steek in sites die toch niet uit betalen etc.
Of iemand misschien een andere tip om online wat geld bij te verdienen? (Ja wel op een nette manier )
Ik moet om rond te komen er wat bij gaan werken naast mijn studie straks, maar op de zaterdag de hele dag werken is geen optie, en op zondag blijft naast de horeca vrij weinig over.. Dus ik zoek andere opties!
Bedankt alvast!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Online geld verdienen met enquetes, ervaring?
ik doe mee met :
euroclix
moneymiljonair
invotes
NIPO
panelwizard
euroclix
moneymiljonair
invotes
NIPO
panelwizard
jill- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11
Tnx voor je reactie! Ik ga me daar eens aanmelden, En betaald het een beetje goed? (Bedoel, krijg je genoeg enquetes om op redelijk termijn wat er mee te verdienen? Ik heb me net aagemeld bij GLobalTestMarket, kreeg 30 punten voor 1 enquete, 1 punt is 5 dollarcent, maar je mag pas bij 1000 punten laten uitbetalen)jill schreef:ik doe mee met :
euroclix
moneymiljonair
invotes
NIPO
panelwizard
TukTuk- Ratel
Moneymiljonair is echt een fijne site! Ik doe daar ook mee.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
bij euroclix en moneymiljonair doe ik alleen mailtjes klikken , dat gaat best langzaam al krijg ik wel elke dag mail. maar mijn vader die doet mee met telefonische enquetes en gaat vaak in op acties enzo en die heeft al best wat laten uitbetalen daar .
NIPO betaalt uit in kadobonnen .daar bestel ik altijd boeken voor bij bol.com .(maar kan ook blokker en free record shop geloof ik )
panelwizard krijg je 10 cent per vraag en 2x per jaar betalen ze uit (ik heb meestal rond de 10 euro haha maar dat hangt natuurlijk af van hoeveel enquetes je krijgt ,mijn vader krijgt er veel meer dan ik )
invotes betaalt ook uit in bonnen
ik doe het gewoon voor de leuk zeg maar , het is toch steeds weer wat extra's
NIPO betaalt uit in kadobonnen .daar bestel ik altijd boeken voor bij bol.com .(maar kan ook blokker en free record shop geloof ik )
panelwizard krijg je 10 cent per vraag en 2x per jaar betalen ze uit (ik heb meestal rond de 10 euro haha maar dat hangt natuurlijk af van hoeveel enquetes je krijgt ,mijn vader krijgt er veel meer dan ik )
invotes betaalt ook uit in bonnen
ik doe het gewoon voor de leuk zeg maar , het is toch steeds weer wat extra's
jill- Fluisteraar
Ja, ik heb het ook heel vaak gedaan!Jade schreef:Is zoiets nou echt betrouwbaar?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik doe al jaren mee dus het is wel betrouwbaar , tenminste die sites die ik hierboven noem .
ik was bij nog meer sites aangemeld maar sommige gingen zoooo langzaam met sparen dat ik er maar mee gestopt ben .
ik was bij nog meer sites aangemeld maar sommige gingen zoooo langzaam met sparen dat ik er maar mee gestopt ben .
jill- Fluisteraar
Hoe werkt het dan precies?
Wat moet je daarvoor doen?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PluDan schreef:Hoe werkt het dan precies?
daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Zitten er geen haken en ogen aan?
Gast- Gast
ik doe mee via euroclix, heb nu 3 keer een bedrag uitbetaald gekregen, samen ongeveer 50 euro. Inmiddels ben ik weer bijna bij de 50 euro, maar ik wil doorsparen tot de 100 euro. Je meldt je aan via de site (of via iemand die al lid is, die krijgt daar ook weer geld voor (1.25 euro), dus als iemand zich via mij aan wil melden heb ik daar natuurlijk geen probleem mee ). Je ontvangt mailtjes en je moet daarin op de banner klikken, je krijgt daarvoor 1 clix, 1000 clix is 10 euro. Je kunt ook enquetes invullen, per ingevulde enquete krijg je 10 clix (0.13 euro). Je kunt ook bij bedrijven die aangesloten zijn bij euroclix dingen bestellen. Als je via de banner op de euroclix site wat bij bijvoorbeeld de otto of bol.com besteld, krijg je een bepaald percentage omgezet in clix. Er zijn ook wel eens onderzoeken waar je tussen de 75 en 150 clix voor krijgt.
Gast- Gast
enige nadeel is dat je, wanneer je online enquetes invult en je aangeeft interesse in iets te hebben, dat je wel eens gebeld wordt. Ik vul alleen altijd in dat ik geen interesse heb en ik word nooit gebeld.
Gast- Gast
Ik ben alleen lid van moneymiljonair.
Heb al bijna 75 euro gespaard. Het gaat niet hard ( je moet het niet als een bijbaan oid zien) maar gewoon voor de fun. Klik per week wat mailtjes door en zo spaar je steeds een paar cent.
Ik heb al 3 keer laten uitbetalen en dat is prima gegaan.
Enige nadeel, ik vulde in het begin netjes alle enquetes in, maar wel met een raar telefoonnummer. Maar daar ben ik mee gestopt want dat slokte best wel wat tijd in en met 4 mailtjes aanklikken had je dezelfde hoeveelheid parels.
Heb al bijna 75 euro gespaard. Het gaat niet hard ( je moet het niet als een bijbaan oid zien) maar gewoon voor de fun. Klik per week wat mailtjes door en zo spaar je steeds een paar cent.
Enige nadeel, ik vulde in het begin netjes alle enquetes in, maar wel met een raar telefoonnummer. Maar daar ben ik mee gestopt want dat slokte best wel wat tijd in en met 4 mailtjes aanklikken had je dezelfde hoeveelheid parels.
Dromertje schreef:ik doe mee via euroclix, heb nu 3 keer een bedrag uitbetaald gekregen, samen ongeveer 50 euro. Inmiddels ben ik weer bijna bij de 50 euro, maar ik wil doorsparen tot de 100 euro. Je meldt je aan via de site (of via iemand die al lid is, die krijgt daar ook weer geld voor (1.25 euro), dus als iemand zich via mij aan wil melden heb ik daar natuurlijk geen probleem mee ). Je ontvangt mailtjes en je moet daarin op de banner klikken, je krijgt daarvoor 1 clix, 1000 clix is 10 euro. Je kunt ook enquetes invullen, per ingevulde enquete krijg je 10 clix (0.13 euro). Je kunt ook bij bedrijven die aangesloten zijn bij euroclix dingen bestellen. Als je via de banner op de euroclix site wat bij bijvoorbeeld de otto of bol.com besteld, krijg je een bepaald percentage omgezet in clix. Er zijn ook wel eens onderzoeken waar je tussen de 75 en 150 clix voor krijgt.
Hoelang duurt het dan gemiddeld voordat je bij de 50 euro bent?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik doe mee met Euroclix en Moneymiljonairs, allebei sinds ruim een half jaar. Bij MM zit ik inmiddels op 25,- en bij Euroclix ook bijna. Die tweede gaat dus iets langzamer merk ik nu, haha. Ik klik alleen op mailtjes en vul de vragenlijsten in, maar dan alleen die lange zeg maar, niet die simpele lijstjes waardoor je uiteindelijk alleen maar mailtjes van die bedrijven krijgt.
Ik vind het gewoon grappig voor erbij. Het gaat niet super snel, maar het kost je ook eigenlijk geen tijd.
Ik vind het gewoon grappig voor erbij. Het gaat niet super snel, maar het kost je ook eigenlijk geen tijd.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
SarahKey schreef:Ik ben alleen lid van moneymiljonair.
Moet je met die mailtjes verder dan ook nog wat doen?
Of moet je via die mailtjes de enquêtes invullen?
PluDan- Kletskop
loura schreef:Dromertje schreef:ik doe mee via euroclix, heb nu 3 keer een bedrag uitbetaald gekregen, samen ongeveer 50 euro. Inmiddels ben ik weer bijna bij de 50 euro, maar ik wil doorsparen tot de 100 euro. Je meldt je aan via de site (of via iemand die al lid is, die krijgt daar ook weer geld voor (1.25 euro), dus als iemand zich via mij aan wil melden heb ik daar natuurlijk geen probleem mee ). Je ontvangt mailtjes en je moet daarin op de banner klikken, je krijgt daarvoor 1 clix, 1000 clix is 10 euro. Je kunt ook enquetes invullen, per ingevulde enquete krijg je 10 clix (0.13 euro). Je kunt ook bij bedrijven die aangesloten zijn bij euroclix dingen bestellen. Als je via de banner op de euroclix site wat bij bijvoorbeeld de otto of bol.com besteld, krijg je een bepaald percentage omgezet in clix. Er zijn ook wel eens onderzoeken waar je tussen de 75 en 150 clix voor krijgt.
als je het alleen via de mailtjes doet, duurt het heel lang, maar als je vaak wat via internet besteld via een banner op de site, meedoet aan onderzoeken e.d. denk ik dat je zo'n 500 tot 750 clix per maand spaar, wat gelijk staat aan +/- 5.00 tot 7.50 euro.
Gast- Gast
En hoe zit het met de voorwaarden? Kan je je gewoon weer afmelden wanneer je dat wilt?
Gast- Gast
Dromertje schreef:loura schreef:Dromertje schreef:ik doe mee via euroclix, heb nu 3 keer een bedrag uitbetaald gekregen, samen ongeveer 50 euro. Inmiddels ben ik weer bijna bij de 50 euro, maar ik wil doorsparen tot de 100 euro. Je meldt je aan via de site (of via iemand die al lid is, die krijgt daar ook weer geld voor (1.25 euro), dus als iemand zich via mij aan wil melden heb ik daar natuurlijk geen probleem mee ). Je ontvangt mailtjes en je moet daarin op de banner klikken, je krijgt daarvoor 1 clix, 1000 clix is 10 euro. Je kunt ook enquetes invullen, per ingevulde enquete krijg je 10 clix (0.13 euro). Je kunt ook bij bedrijven die aangesloten zijn bij euroclix dingen bestellen. Als je via de banner op de euroclix site wat bij bijvoorbeeld de otto of bol.com besteld, krijg je een bepaald percentage omgezet in clix. Er zijn ook wel eens onderzoeken waar je tussen de 75 en 150 clix voor krijgt.
als je het alleen via de mailtjes doet, duurt het heel lang, maar als je vaak wat via internet besteld via een banner op de site, meedoet aan onderzoeken e.d. denk ik dat je zo'n 500 tot 750 clix per maand spaar, wat gelijk staat aan +/- 5.00 tot 7.50 euro.
Maar dan moet je echt wat voor jezelf bestellen zeg maar?
Wat houden die onderzoeken in?
PluDan- Kletskop
Jade schreef:En hoe zit het met de voorwaarden? Kan je je gewoon weer afmelden wanneer je dat wilt?
ja, je kunt je afmelden wanneer je wilt. Je punten gaan alleen wel verloren als je ze niet hebt laten uitbetalen. Bij euroclix kan dat per 1000 punten.
Gast- Gast
Dromertje schreef:Jade schreef:En hoe zit het met de voorwaarden? Kan je je gewoon weer afmelden wanneer je dat wilt?
ja, je kunt je afmelden wanneer je wilt. Je punten gaan alleen wel verloren als je ze niet hebt laten uitbetalen. Bij euroclix kan dat per 1000 punten.
oke!
En laten jullie de mailtjes binnenkomen op je mail adres die je altijd gebruikt?
Gast- Gast
Hoe kun je aanmelden bij NIPO dan? Ik heb wel eens gehoord dat alleen via iemand kan die al lid is en andere daarvoor moet uitnodigen?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Dan moet je idd wat voor jezelf bestellen, maar dat zijn sites als Bol, Dolcis, Yves Rocher ed, dus kan zomaar zijn dat je daar al wel eens wat besteld. Enige verschil is dat je dat dan dus even via die banner moet doen.
Die onderzoeken zijn vragenlijsten van verschillende bedrijven, over bv mobiele telefonie en zo.
Die onderzoeken zijn vragenlijsten van verschillende bedrijven, over bv mobiele telefonie en zo.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
PluDan schreef:Dromertje schreef:loura schreef:Dromertje schreef:ik doe mee via euroclix, heb nu 3 keer een bedrag uitbetaald gekregen, samen ongeveer 50 euro. Inmiddels ben ik weer bijna bij de 50 euro, maar ik wil doorsparen tot de 100 euro. Je meldt je aan via de site (of via iemand die al lid is, die krijgt daar ook weer geld voor (1.25 euro), dus als iemand zich via mij aan wil melden heb ik daar natuurlijk geen probleem mee ). Je ontvangt mailtjes en je moet daarin op de banner klikken, je krijgt daarvoor 1 clix, 1000 clix is 10 euro. Je kunt ook enquetes invullen, per ingevulde enquete krijg je 10 clix (0.13 euro). Je kunt ook bij bedrijven die aangesloten zijn bij euroclix dingen bestellen. Als je via de banner op de euroclix site wat bij bijvoorbeeld de otto of bol.com besteld, krijg je een bepaald percentage omgezet in clix. Er zijn ook wel eens onderzoeken waar je tussen de 75 en 150 clix voor krijgt.
Maar dan moet je echt wat voor jezelf bestellen zeg maar?
Wat houden die onderzoeken in?
Als ik bijv. een boek of iets bij bol.com wil bestellen, dan zoek ik via euroclix even op of zij partner zijn, dan klik ik op de banner op hun site, bestel ik via bol.com en iets van 3 procent van het besteedde bedrag krijg ik weer in clix bij euroclix.
Die onderzoeken zijn heel verschillend. Soms een vragenlijstje over bepaalde producten òf vragen over goede doelen, maar ik heb ook wel eens een onderzoek gehad waarbij je in een virtuele kruidvat staat voor een schap, je een pijnstiller moet kopen en je er eentje uit het schap moet pakken (merk, huismerk etc).
Ik laat mailtjes inderdaad op mijn gewone mail binnen komen, maar ik ken ook wel mensen die het op een ander mailadres binnen laten komen. Voordeel van op je eigen mailadres vind ik dat ik direct op de banner klik en niet in één keer tijd vrij moet maken voor heel veel euroclix mailtjes.
Gast- Gast
Hoe kan je je aanmelden voor NIPO dan?
TukTuk- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Oppassen, 'makkelijk' geld verdienen?
» Online daten, wie heeft er ervaring mee?
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» Enquetes invullen
» Online daten, wie heeft er ervaring mee?
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» Enquetes invullen
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: