Jullie ervaringen?
+19
Sophiee
NoMercy
Theeleut
Mamsie
Elliot
-Ieniemienie-
Tiara
sabje
Lilypie
Blue flower
Balloon
Tania
Thunder
Pink!
Lejow
Annie24
Fiwen
Puggle
Paper Crown
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jullie ervaringen?
Natuurlijk kan het zo zijn dat ie kapot gaat, maar dat wordt altijd vergoed volgens mij. Toen ik bij de prenatal werkte heb ik verschillende keren schade moeten opnemen en dat kon dam worden geclaimd bij de vliegmaatschappij.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Onze buggy kwam er 2 x gewoon goed uit.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben 1 keer een buggy meegenomen en deze kwam er goed uit. Wel duurde het lang eer we op de heenweg de buggy hadden gevonden, deze lag gewoon ergens in de hal op een hoopje... Was in Tunesië trouwens. Dochter was eigenlijk al oud genoeg om zonder buggy te gaan, maar voor de zekerheid toch 1 meegenomen, dit was een ouwetje en niet de goede die we thuis gebruikte, dus bij aankomst Schiphol hebben we niet eens gezocht naar de buggy en zijn we alleen vertrokken met onze koffers en kind op de arm.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Rataplan schreef:Paper Crown schreef:Rataplan schreef:Ik had een Bee, wat een super ding! Goede keuze PC. Deze buggy kan ook helemaal plat, dus je kleine man kan er gewoon in slapen als dat nodig is. Ik heb hem nooit mee genomen in het vliegtuig, maar ik denk dat je dat prima kunt doen met een reistas er omheen.
Ja ik werd enthousiast door Zazou ook! Dus jij was er ook happy mee?
Ja, echt helemaal! Het koste wat, maar het was de beste aankoop die ik heb kunnen doen. Doordat mijn zoon erg klein is zat hij gewoon niet lekker/goed in andere buggy's. En in de Bee zat hij als een prins. Nee, hij is zijn geld meer dan waard. Inmiddels heb ik er iemand anders blij mee kunnen maken.
Ja ik wilde dus ook perse iets waar hij goed in zit, hij is 5.5 maand als we op vakantie gaan en alhoewel het een beertje is wil ik hem niet laten zitten als hij dat nog niet zo goed kan. Hij was idd duur, tweedehands was hij ook nog duur, mijn man zei dat we het dan net zo goed nieuw konden kopen en toen hebben we dat ook gedaan. Heb all black, ben er zo blij mee!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou iets bedenken als beschermhoes zoals je bv bij een backpack ook hebt. Dan wordt hij in ieder geval niet vies of beschadigd met krassen.
Gast- Gast
Dat heeft ze dus al, een transportkoffer
Ik denk dat je met transportkoffer je niet zo druk hoeft te maken hoor! Zijn vrij stevige dingen en bieden redelijk wat bescherming.
Ik denk dat je met transportkoffer je niet zo druk hoeft te maken hoor! Zijn vrij stevige dingen en bieden redelijk wat bescherming.
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Ik was er ook echt super blij en tevreden over. Hopelijk heb jij er net zoveel plezier van, maar dat denk ik wel. Hij rijdt echt zó super fijn! Ja, ik ben echt fan.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Rataplan schreef:Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Ik was er ook echt super blij en tevreden over. Hopelijk heb jij er net zoveel plezier van, maar dat denk ik wel. Hij rijdt echt zó super fijn! Ja, ik ben echt fan.
Hier ook een fan!! Echt een superding en zeker zijn geld waard! Wij hebben nu ook een dubbele wagen maar gebruiken de bee nu ook voor de maxicosi en met het babynestje als het zo uitkomt! Echt een top ding!!
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
We hebben de Cameleon in de koffer meegenomen. Ging prima, geen centje pijn.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Misschien heel wat anders... Maar mijn broer reist nogal veel voor z'n werk en het gebeurt regelmatig dat zijn koffer stuk is als hij z'n bagage ophaalt. Dan gaat ie gewoon naar de 'klantenservice' en krijgt hij zo een nieuwe koffer... Werkt dat voor kinderwagens ook niet zo?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Mijn broer zijn buggy was verbogen na een vliegreis. Mijn eigen buggy's reden niet fijn neer na vakantie door het zand dat tussen de wielen kwam. Nu ging ik er ook mee naar het strand.
Gast- Gast
Als je m als odd size luggage incheckt, lijkt de kans klein dat er iets beschadigd. Wij hebben nu 3x op een lange retour reis met 3x overstappen een zeer dure gitaar meegenomen en daar is nooit een schrammetje op te zien geweest. Wel een beschermhoes erom gedaan.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ligt aan je reisverzekering. Een dure gitaar krijg je niet zomaar nieuw, maar een koffer bijvoorbeeld wel. Lijkt me dat een buggy hier ook ondet valt.Jerry schreef:Misschien heel wat anders... Maar mijn broer reist nogal veel voor z'n werk en het gebeurt regelmatig dat zijn koffer stuk is als hij z'n bagage ophaalt. Dan gaat ie gewoon naar de 'klantenservice' en krijgt hij zo een nieuwe koffer... Werkt dat voor kinderwagens ook niet zo?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Ligt aan je reisverzekering. Een dure gitaar krijg je niet zomaar nieuw, maar een koffer bijvoorbeeld wel. Lijkt me dat een buggy hier ook ondet valt.Jerry schreef:Misschien heel wat anders... Maar mijn broer reist nogal veel voor z'n werk en het gebeurt regelmatig dat zijn koffer stuk is als hij z'n bagage ophaalt. Dan gaat ie gewoon naar de 'klantenservice' en krijgt hij zo een nieuwe koffer... Werkt dat voor kinderwagens ook niet zo?
Dat valt volgens mij niet onder je eigen reisverzekering, maar onder die van de vrachtlader (Menzies?). Ik heb ook een keer een goedkope sporttastrolley aangegeven, omdat ie was gescheurd en ik kon mijn bagage zien zitten. Ze hebben toen alle details opgenomen en hebben een "equivalent" nieuw gegeven. Ik kreeg toen een John Lewis, hele stevige, degelijke sporttastrolley terug. Ik heb daar zelf niks voor hoeven te doen met de verzekering. Overigens had ik nog niet eens het bonnetje meer.
Als je buggy stuk gaat of goed beschadigd raakt, zou ik zeker een klacht neerleggen bij de vrachtlader. Een dure gitaar zou ik ook niet zomaar in een koffer stoppen , bepaalde zaken vallen natuurlijk wel in je eigen risico.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Bacio schreef:Ligt aan je reisverzekering. Een dure gitaar krijg je niet zomaar nieuw, maar een koffer bijvoorbeeld wel. Lijkt me dat een buggy hier ook ondet valt.Jerry schreef:Misschien heel wat anders... Maar mijn broer reist nogal veel voor z'n werk en het gebeurt regelmatig dat zijn koffer stuk is als hij z'n bagage ophaalt. Dan gaat ie gewoon naar de 'klantenservice' en krijgt hij zo een nieuwe koffer... Werkt dat voor kinderwagens ook niet zo?
Dat valt volgens mij niet onder je eigen reisverzekering, maar onder die van de vrachtlader (Menzies?). Ik heb ook een keer een goedkope sporttastrolley aangegeven, omdat ie was gescheurd en ik kon mijn bagage zien zitten. Ze hebben toen alle details opgenomen en hebben een "equivalent" nieuw gegeven. Ik kreeg toen een John Lewis, hele stevige, degelijke sporttastrolley terug. Ik heb daar zelf niks voor hoeven te doen met de verzekering. Overigens had ik nog niet eens het bonnetje meer.
Als je buggy stuk gaat of goed beschadigd raakt, zou ik zeker een klacht neerleggen bij de vrachtlader. Een dure gitaar zou ik ook niet zomaar in een koffer stoppen , bepaalde zaken vallen natuurlijk wel in je eigen risico.
Dat van die koffers van m'n broer ging/gaat ook inderdaad nooit via de verzekering: hij dient gewoon een klacht in op de luchthaven en krijgt dan 'n nieuwe
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Hij blijft mooi, jammer dat ie niet op de fiets kan, dan had ik nog ernstig moeten twijfelen denk ik
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jullie ervaringen met inleiden?
» Bekkenklachten, jullie ervaringen
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Lang weekend/midweek Praag. Jullie ervaringen?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Bekkenklachten, jullie ervaringen
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Lang weekend/midweek Praag. Jullie ervaringen?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: