Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie ervaringen?

+19
Sophiee
NoMercy
Theeleut
Mamsie
Elliot
-Ieniemienie-
Tiara
sabje
Lilypie
Blue flower
Balloon
Tania
Thunder
Pink!
Lejow
Annie24
Fiwen
Puggle
Paper Crown
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Jullie ervaringen?

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 23:13

We hebben gisteren onze Bugaboo Bee all black opgehaald. Waakten even aan de praat met de verkoopster die het ging pakken, ze was namelijk benieuwd waarom we zo'n mooie wagen hadden (Joolz) en dan toch een Bugaboo erbij kochten. Wij vertelden haar dat we op vakantie gingen en de Bugaboo Bee heerlijk klein en op te vouwen is, we hebben er ook een transportkoffer van Bugaboo zelf erbij gekocht. Zegt ze: 'Oei, ik zou geen dure wagen meenemen op vakantie hoor, die krijg je geheid stuk terug.' Rolling Eyes Nou, fijn wagen van €600.- kapoet.

Mijn man zei direct tegen haar dat het dan jammer was maar dat we geen andere keuze hadden ivm een baby die nog niet fatsoenlijk kan zitten en onze huidige wagen gewoon veel te groot is om mee te nemen en we liever niet willen dat die kapot gaat. Hij is nogal rationeel haha, maar ik vond het wel erg. Dus mijn vraag is, hebben jullie je wagen echt kapot teruggekregen? Of viel de schade wel mee?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Puggle zo 28 apr 2013 - 23:16

Geen ervaring mee. Maar ik heb de quinny zapp xtra. Die is ook echt klein als je hem inklapt. En een stuk goedkoper ook. Ze mogen er vanaf de geboorte ook in las ik. Maar goed hier heb je eigelijk weinig meer aan nu laughcry
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Fiwen zo 28 apr 2013 - 23:20

Wij hebben onze buggy nu 3 keer meegenomen in het vliegtuig zonder iets qua bescherming er om heen en hij is wel vies geworden maar nog niks kapot aan gehad.
Als je er ook nog een transportkoffer omheen hebt zou ik me echt geen zorgen maken.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Annie24 zo 28 apr 2013 - 23:20

Hier geen ervaring met vliegen en kinderwagens/buggy's, maar je hoort inderdaad wel regelmatig dat ze beschadigen/kapot gaan.

Ik zou ook voor een goedkoper alternatief kiezen dan de Bugaboo, bv een buggy die helemaal plat kan.


Laatst aangepast door Annie24 op zo 28 apr 2013 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Lejow zo 28 apr 2013 - 23:22

Nou ja, andere keuzes zat natuurlijk. Er zijn ook wagens die een stuk goedkoper zijn :P

Wij gaan over 3 weken onze buggy (met reistas) voor het eerst meenemen in het vliegtuig, dus we zullen zien!
Maar hoor inderdaad wel vaak dat je het kapot terug krijgt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Pink! zo 28 apr 2013 - 23:24

Wij hadden een goedkope buggy maar die is wel heel gebleven. Ik zou geen buggy van ruim 600 euro meenemen, maar sowieso zou ik geen buggy van 600 euro kopen haha laughcry
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 23:36

Ja maar bijna alle Buggy's vind ik lelijk Jullie ervaringen? 253468018
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 23:37

Fiwen schreef:Wij hebben onze buggy nu 3 keer meegenomen in het vliegtuig zonder iets qua bescherming er om heen en hij is wel vies geworden maar nog niks kapot aan gehad.
Als je er ook nog een transportkoffer omheen hebt zou ik me echt geen zorgen maken.

Daarom is hij all black, viezigheid zie je niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Thunder zo 28 apr 2013 - 23:41

Ik had een Bee, wat een super ding! Goede keuze PC. Deze buggy kan ook helemaal plat, dus je kleine man kan er gewoon in slapen als dat nodig is. Ik heb hem nooit mee genomen in het vliegtuig, maar ik denk dat je dat prima kunt doen met een reistas er omheen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Tania zo 28 apr 2013 - 23:46

Wij hebben toen we op vakantie gingen expres een goedkope buggy gekocht voor in het vliegtuig. Gelukkig is hij heel gebleven maar hij was wel vies. Van andere mensen was de buggy wel stuk. Ik zou zelf ook nooit zo'n dure wagen meenemen in het vliegtuig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Balloon zo 28 apr 2013 - 23:49

Mijn schoonzus en zwager hebben hem ook niet kapot terug gekregen. Vind je de Nuna Pepp niks? Die is 'maar' €200,- Wink
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Blue flower zo 28 apr 2013 - 23:56

Paper Crown schreef:
Fiwen schreef:Wij hebben onze buggy nu 3 keer meegenomen in het vliegtuig zonder iets qua bescherming er om heen en hij is wel vies geworden maar nog niks kapot aan gehad.
Als je er ook nog een transportkoffer omheen hebt zou ik me echt geen zorgen maken.

Daarom is hij all black, viezigheid zie je niet.

Ik heb geen ervaring met vliegen met een wagen maar qua viezigheid van de Bee wel, ik vind het een super ding want alles kan er je eraf halen dus daat zou ik me geen zorgen om maken Wink
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Lilypie zo 28 apr 2013 - 23:57

Bij ons waren de handvaten helemaal stuk.
Maar goed als je kijkt hoe sommige die buggy's op het bandje kwakken dan is dat niet zo heel vreemd...
En we hebben erg lang op onze buggy moeten wachten terwijl we de koffers al lang hadden, deze komen binnen op een andere band.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  sabje ma 29 apr 2013 - 0:04

Onze buggy (koelstra) is ook 2x met vliegtuig meegeweest zonder bescherming. Hier ook niks kapot.
Toen wij de eerste keer volgen was er nog een buggy en daar waren de wilen afgevallen. Die kwam ook op de band voorbij.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Tiara ma 29 apr 2013 - 0:13

Wij hebben de buggy ook gewoon heel terug gehad in een transporttas.
Je kan hem ook mee nemen tot de gate, dan word hij daar gewoon ingeladen en staat hij weer klaar als jullie uit het vliegtuig stappen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Fiwen ma 29 apr 2013 - 0:18

Tiara schreef:Wij hebben de buggy ook gewoon heel terug gehad in een transporttas.
Je kan hem ook mee nemen tot de gate, dan word hij daar gewoon ingeladen en staat hij weer klaar als jullie uit het vliegtuig stappen.

Dat is zeker niet altijd.
Bij ons is dat maar 1x geweest, de andere twee keer werd de buggy naar een 'verzamelpunt' gebracht in de ruimte waar ook de koffers aan kwamen. Bij terugkomst (wij vliegen altijd vanaf Brussel) ook altijd de buggy pas bij de kofferband terug gekregen.
Wij nemen dus altijd een draagdoek/drager mee voor de periode dat we nog geen buggy hebben, zeker toen ze nog kleiner was en nog niet (zo goed) kon lopen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Tiara ma 29 apr 2013 - 0:20

Fiwen schreef:
Tiara schreef:Wij hebben de buggy ook gewoon heel terug gehad in een transporttas.
Je kan hem ook mee nemen tot de gate, dan word hij daar gewoon ingeladen en staat hij weer klaar als jullie uit het vliegtuig stappen.

Dat is zeker niet altijd.
Bij ons is dat maar 1x geweest, de andere twee keer werd de buggy naar een 'verzamelpunt' gebracht in de ruimte waar ook de koffers aan kwamen. Bij terugkomst (wij vliegen altijd vanaf Brussel) ook altijd de buggy pas bij de kofferband terug gekregen.
Wij nemen dus altijd een draagdoek/drager mee voor de periode dat we nog geen buggy hebben, zeker toen ze nog kleiner was en nog niet (zo goed) kon lopen.

Oh echt, dat heb ik nog nooit gezien vandaar mijn ervaring, wel raar als je echt een kleintje hebt dat je die pas bij de kofferband neer kan leggen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Fiwen ma 29 apr 2013 - 0:31

Tiara schreef:
Fiwen schreef:
Tiara schreef:Wij hebben de buggy ook gewoon heel terug gehad in een transporttas.
Je kan hem ook mee nemen tot de gate, dan word hij daar gewoon ingeladen en staat hij weer klaar als jullie uit het vliegtuig stappen.

Dat is zeker niet altijd.
Bij ons is dat maar 1x geweest, de andere twee keer werd de buggy naar een 'verzamelpunt' gebracht in de ruimte waar ook de koffers aan kwamen. Bij terugkomst (wij vliegen altijd vanaf Brussel) ook altijd de buggy pas bij de kofferband terug gekregen.
Wij nemen dus altijd een draagdoek/drager mee voor de periode dat we nog geen buggy hebben, zeker toen ze nog kleiner was en nog niet (zo goed) kon lopen.

Oh echt, dat heb ik nog nooit gezien vandaar mijn ervaring, wel raar als je echt een kleintje hebt dat je die pas bij de kofferband neer kan leggen.

En het erge is nog wel dat je in Turkije vaak met een bus van het vliegtuig naar de luchthaven wordt gebracht. Die bussen zijn altijd propvol en denk maar niet dat iemand voor je op staat als je met een jong kind op je arm staat. Wij hebben dan nog het geluk dat we meestal met mijn ouders gaan en mijn vader 2 meter is en 130 kg weegt dus staat wel stevig en tilt haar dan altijd op. Maar de laatste keer hadden we verschillende vluchten en stonden we met vrienden van ons (zij was 28 weken zwanger) met een hoop handbagage en een slapende peuter in zo'n overvolle bus. Mocht van het personeel daar niet J in de draagdoek doen voordat ik in de bus stapte en ik kon me niet eens vasthouden omdat ik J met twee handen vast moest houden natuurlijk. Mijn man en die vriend hebben mij vast gehouden maar vond het echt doodeng.

(Maargoed, zo kan ik nog wel meer verhalen vertellen over reizen met kinderen en niet zo'n tactisch luchthavenpersoneel :P)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 0:35

Ik heb er verder geen ervaring mee (goh) maar zie wel altijd de mensen met kind hun buggy meenemen naar de gate, dus dat kan vast wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Fiwen ma 29 apr 2013 - 0:38

Harrison schreef:Ik heb er verder geen ervaring mee (goh) maar zie wel altijd de mensen met kind hun buggy meenemen naar de gate, dus dat kan vast wel!

Weet niet of het een reactie op mijn post was maar meenemen naar de gate kan inderdaad heel makkelijk. Dan check je de buggy in bij de balie en krijg je een bandje waarmee je de buggy bij de gate kunt afgeven. Maar het is altijd maar de vraag waar en wanneer je hem weer terug krijgt als je op de luchthaven van bestemming aan komt. (En toch nemen we de buggy volgende week weer mee als we op vakantie gaan :P)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  -Ieniemienie- ma 29 apr 2013 - 0:55

Wij zijn nu met de kids, en dus een buggy 4 keer wezen vliegen.
En tot nu toe is de buggy er altijd ongeschonden uitgekomen.
En we hadden er geen reistas oid omheen.
Dus ik zou je niet te druk maken hoor!

En kennisen van ons wa er iets kleins afgebroken. Zijn toen meteen naar zon balie op schiphol gegaan en hebben het allemaal netjes vergoed gekregen.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Paper Crown ma 29 apr 2013 - 1:42

Nee, de Nuna had ik in het echt gezien maar ik vind hem niet lekker rijden. Ik vond het wel een mooie buggy, dat wel maar ik vond de wieltjes over de verschillende gronden niets.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 1:44

Oh niet perse een reactie op jou hoor Fiwen, moest denken aan een stel dat ik bij mijn laatste vlucht zag klooien met de buggy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Paper Crown ma 29 apr 2013 - 1:44

Rataplan schreef:Ik had een Bee, wat een super ding! Goede keuze PC. Deze buggy kan ook helemaal plat, dus je kleine man kan er gewoon in slapen als dat nodig is. Ik heb hem nooit mee genomen in het vliegtuig, maar ik denk dat je dat prima kunt doen met een reistas er omheen.

Ja ik werd enthousiast door Zazou ook! Dus jij was er ook happy mee?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Thunder ma 29 apr 2013 - 1:53

Paper Crown schreef:
Rataplan schreef:Ik had een Bee, wat een super ding! Goede keuze PC. Deze buggy kan ook helemaal plat, dus je kleine man kan er gewoon in slapen als dat nodig is. Ik heb hem nooit mee genomen in het vliegtuig, maar ik denk dat je dat prima kunt doen met een reistas er omheen.

Ja ik werd enthousiast door Zazou ook! Dus jij was er ook happy mee?


Ja, echt helemaal! Het koste wat, maar het was de beste aankoop die ik heb kunnen doen. Doordat mijn zoon erg klein is zat hij gewoon niet lekker/goed in andere buggy's. En in de Bee zat hij als een prins. Nee, hij is zijn geld meer dan waard. Inmiddels heb ik er iemand anders blij mee kunnen maken.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaringen? Empty Re: Jullie ervaringen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum