Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik lach me dood!

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik lach me dood! - Pagina 2 Empty Re: Ik lach me dood!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:24

loura schreef:Leuk idd.. Kan ik ook wel eens doen smile ik heb bij me moeder nog zakken vol knuffels liggen!

Ik had vroeger thuis heel veel knuffels en heb die aan het dierenasiel gegeven.
Je kan ze ook in die bakken doen die voor kleding bestemd zijn, want ze vragen ook gordijnen, lakens ed dus die knuffels kunnen kids in arme landen erg blij maken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 5:56

Leuk initiatief toch, als je er verder toch niks meer mee doet? Maar vind dit eerder vriendelijk dan grappig, had heel wat verwacht na het zien van je topictitel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 6:24

Caribbeanlover schreef:
Theedoosje schreef:
Smikkell schreef:
Theedoosje schreef:Leuk Very Happy Maar heel logisch dat hij dan aan jou denkt ...of heb je zo'n goed contact dat hij weet dat je op vakantie gaat en zo?
HUUUUU scratch

was deel sracastisch:P
Maar ik zou echt niet aan iemand denken om de mee op vakantie te laten nemen voor een kamermeisje of zo Rolling Eyes

Lezen!!! Voor de kids van het kamermeisje. In de caribbean (ook in andere landen, maar daar kom ik niet) hebben ze het niet breed en zijn ze blij met alles dus ook dat. Ieder jaar geef ik ze wat, so what! :affraid:

Theedoosje lijkt het op te vatten alsof je buurtman eerst aan jou gedacht zou moeten hebben maar zo lijk je het mij helemaal niet te bedoelen.

Volgens mij is hier sprake van miscommunicatie.

Ze schreef dit maar is volgens mij het dikgedrukte woordje vergeten...

Ik zag er kinderen naartoe lopen, maar als de buren ze niet kwijt konden, dan had ik gevraagd of ik ze mocht hebben.

Lief dat je trouwens zo denkt CL. Toen ik vroeger nog in dat soort hotels zat liet ik ook altijd mijn laatste geld achter in de kamers en eten en drinken wat nog goed en over was enzo. Dat is toch zonde om weg te gooien en hebben de kamermeisjes inderdaad misschien nog wat aan. Ook een leuk initiatief van je buren! Ik was eens bij mijn moeder en zij kwam terug van het containerhok waar ze haar vuilnis naar had gebracht en ze zei dat iemand allemaal nieuwe boeken had weggegooid en de hele papierbak er vol mee lag. Toen zijn we met een doos ernaar toe gegaan en heb ik heel leuke boeken uitgezocht haha. Echt zonde, mss was het wel van iemand die overleden was ofzo, je gooit toch niet zo'n stapel boeken zomaar weg? Hier bij het buurtcentrum heb je ook een ruiltafel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 6:25

ZvB> ja klopt en heb ik al uitgepraat met CL Wink Maar dank je Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 21:29

Ik snap niet waarom sommigen zeiken dat het raar is dat ik erom lach, want ik vind het gewoon grappig. Bovendien vind ik alleen maar attent van ze en een goede oplossing.
Sterker nog, gisteravond bedacht ik me dat ik ook nog wat kleine knuffelbeestjes had en die er de volgende keer gewoon bij leg.
Mijn man zei dat de buren dat wel vaker doen, dat wist ik dus niet en had hij wel eens mogen zeggen zodat ik die van mij erbij kon doen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 22 feb 2011 - 21:31

Sweety schreef:
Jen_ schreef:Zo stonden er een keer boeken bij ons in de hal van het appartementencomplex. Met een briefje erbij 'zoek maar uit' zo leuk vond ik dat! Heb 1 boek uitgekozen toen.
Dat is een leuk idee.
Heb weleens gehoord dat er op een treinstation een boekenkast stond en dat je daar boeken kon ruilen. Vind ik ook een leuk idee.

Zo'n boekenkast hebben ze in Amersfoort ook smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:24

Handig toch, zonde om weg te doen als anderen er plezier van hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: