Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik lach me dood!

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik lach me dood! Empty Ik lach me dood!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:48

Ik heb net onze hond uitgelaten en zie een boodschappenkratje tegen het hek van de buren staan en het eerste wat ik dacht ''er ligt een dier in'' ja weet ook niet waarom.
Dus ik loop er langs liggen r kleine knuffelbeestjes in en er hangt en briefje aan ''gratis, zoek maar uit'' haha vind het wel komisch.
Ik zag er kinderen naartoe lopen, maar als de buren ze niet kwijt konden, dan had gevraagd of ik ze mocht hebben. Ik zou ze dan mee op vakantie nemen zodat ik ze kan uitdelen aan de kamermeisje die vaak kids hebben of tijdens een excursie als ik kids zou zien.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 22 feb 2011 - 3:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lach me dood! Empty Re: Ik lach me dood!

Bericht  Sweety di 22 feb 2011 - 3:49

Kan je dat niet alsnog doen?
Wel een grappig idee trouwens van je buren.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:50

Wat is er dan zo lachwekkend aan? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:50

Leuk Very Happy Maar heel logisch dat hij dan aan jou denkt ...of heb je zo'n goed contact dat hij weet dat je op vakantie gaat en zo?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:51

Zo stonden er een keer boeken bij ons in de hal van het appartementencomplex. Met een briefje erbij 'zoek maar uit' zo leuk vond ik dat! Heb 1 boek uitgekozen toen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:51

Dat is inderdaad iets om je dood te lachen ... silent

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:52

Theedoosje schreef:Leuk Very Happy Maar heel logisch dat hij dan aan jou denkt ...of heb je zo'n goed contact dat hij weet dat je op vakantie gaat en zo?
HUUUUU scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:52

En waarom lach je je nu dood? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:53

Smikkell schreef:
Theedoosje schreef:Leuk Very Happy Maar heel logisch dat hij dan aan jou denkt ...of heb je zo'n goed contact dat hij weet dat je op vakantie gaat en zo?
HUUUUU scratch

was deel sracastisch:P
Maar ik zou echt niet aan iemand denken om de mee op vakantie te laten nemen voor een kamermeisje of zo Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 22 feb 2011 - 3:53

Jen_ schreef:Zo stonden er een keer boeken bij ons in de hal van het appartementencomplex. Met een briefje erbij 'zoek maar uit' zo leuk vond ik dat! Heb 1 boek uitgekozen toen.
Dat is een leuk idee.
Heb weleens gehoord dat er op een treinstation een boekenkast stond en dat je daar boeken kon ruilen. Vind ik ook een leuk idee.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:54

Sweety schreef:Kan je dat niet alsnog doen?

Nee vind dat de kids hier de kans mogen hebben om te pakken wat er te pakken valt.

Bitterkoek, ik vind het komisch in de zin van ''leuk initiatief'', want ik zeg bijv. nergens dat ik het stom ofzo vind.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:55

Caribbeanlover schreef:
Sweety schreef:Kan je dat niet alsnog doen?

Nee vind dat de kids hier de kans mogen hebben om te pakken wat er te pakken valt.

Bitterkoek, ik vind het komisch in de zin van ''leuk initiatief'', want ik zeg bijv. nergens dat ik het stom ofzo vind.

Ah op die manier. smile Ja het is ook wel leuk idd. Maar ook heel lief wat jij er voor wilt doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:56

Theedoosje schreef:
Smikkell schreef:
HUUUUU scratch

Maar ik zou echt niet aan iemand denken om de mee op vakantie te laten nemen voor een kamermeisje of zo Rolling Eyes

Lezen!!! Voor de kids van het kamermeisje. In de caribbean (ook in andere landen, maar daar kom ik niet) hebben ze het niet breed en zijn ze blij met alles dus ook dat. Ieder jaar geef ik ze wat, so what! :affraid:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:58

Rustig aan. Ik denk alleen niet dat de buurman daar stil bij staat. Je kan het een keer aangeven bij de buurman als hj wat over heeft dat jij het graag wil hebben.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 22 feb 2011 - 4:01

Sweety schreef:
Jen_ schreef:Zo stonden er een keer boeken bij ons in de hal van het appartementencomplex. Met een briefje erbij 'zoek maar uit' zo leuk vond ik dat! Heb 1 boek uitgekozen toen.
Dat is een leuk idee.
Heb weleens gehoord dat er op een treinstation een boekenkast stond en dat je daar boeken kon ruilen. Vind ik ook een leuk idee.

Dat is in heel veel hostels ook zo! Wij maakte daar dan ook graag gebruik van. Gewoon voordat je op reis gaat bij de bieb zo'n afgedankt boek halen, of een goedkoop romannetje of iets dergelijk, die lekker op de heenweg lezen en dan in het hostel weer omruilen voor een ander boek en dan heb je tijdens het reizen weer wat te lezen en dan in het volgende hostel weer omruilen. Ideaal want je hebt dan niet zoveel bagage en wel wat te lezen en ook nog eens heel leuk en verrassend en gek genoeg stond er ook overal wel een Nederlands boek tussen ook nog!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:02

Theedoosje schreef:
Smikkell schreef:
HUUUUU scratch

Ow, dat vind ik juist een heel lieve gedachte van CL..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:03

De gedachte van Cl is ook erg lief, maar ik weet niet of de buurman er zo van op de hoogte is dat zij daar heen gaat? En hoe goed hun band is?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:08

Wat boeit het nou wat die buurman er van denkt? Ze mag ze toch pakken als ze wilt? En ze is zo lief om de buurtkindertjes eerst uit te laten zoeken. Niets mis mee lijkt me.

Wel leuk initiatief inderdaad! Gebeurt hier ook wel eens op straat oid. vind ik altijd leuk om te zien!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:09

De buren letten altijd een beetje op ons huis als wij op vakantie zijn en legen onze brievenbus. Ze hebben ook onze huissleutel. Dus ze weten wel waar we heen gaan ieder jaar.
Vorig jaar was het de bedoeling om excursies te doen dus ik had een zooitje Disneypennen aan zo touwtje en zakken met snoepjes gekocht om uit te delen omdat je op de DR ALTIJD kids tegen komt langs de weg die graag wat willen en met echt ALLES blij zijn.
Door omstandigheden hebben we geen excursies gedaan en heb ik ze uitgedeeld aan het schoonmaakpersoneel die de kamer schoon maakte. Bijna niemand kon engels en dus heb ik met handen en voeten en mijn oh zo geweldige spaans gevraagd of ze kids hadden en hoeveel en per kind 2 pennen gegeven en uitgelegd dat het voor hun kids was.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:15

Powerbabe schreef:Wat boeit het nou wat die buurman er van denkt? Ze mag ze toch pakken als ze wilt? En ze is zo lief om de buurtkindertjes eerst uit te laten zoeken. Niets mis mee lijkt me.

Wel leuk initiatief inderdaad! Gebeurt hier ook wel eens op straat oid. vind ik altijd leuk om te zien!

Nee dat is ook helemaal prima juist. Maar ik bedoelde wat anders.
Nu ik de laatste reactie heb gelezen snap ik dat ze goed contact hebben en ja dan had hij ook aan CL kunnen vragen of zij ze wilde.
Maar om even duidelijk te zeggen, ik vind het heel erg goed dat ze zo aan de kindjes denkt hier maar ook in de Carribean (god nu ben ik kwijt hoe je het schrijft Very Happy ). Dus een topactie verder!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:16

o dus mijn excuses voor mijn 1e reactie.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:18

Haha oke dan, vind niet dat de buurman aan mij had hoeven denken tenzij hij zou weten dat ik ze zou sparen als dat zo was Wink.

Volgens mij is het Caribbean, maar sommigen schrijven het anders alleen denk ik dit de goede manier is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:18

Theedoosje schreef:o dus mijn excuses voor mijn 1e reactie.

Geeft niks

Gast
Gast

Bericht  loura di 22 feb 2011 - 4:20

Leuk idd.. Kan ik ook wel eens doen smile ik heb bij me moeder nog zakken vol knuffels liggen!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:23

En ik denk ook dat ik een stukje verkeerd gelezen heb Embarassed
Ik merk dat ik niet teveel op iets in moet gaan als ik moe ben Sad

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: