Zoon 20 mnd s avonds opeens niet slapen
+3
Lejow
Fiebje
Schism
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zoon 20 mnd s avonds opeens niet slapen
K ging altijd heel makkelijk slapen, even lekker kletsen en dan viel ie in slaap.
S middags slapen gaat nog steeds prima, maar sinds een week is het s avonds zodra je m neerlegt huilen.
Laten huilen werkt niet, dus blijven we er maar bij zitten totdat ie slaapt. Dit betekent dus dat we tot 9 uur/ half 10 naast z'n bed moeten zitten, niet fijn!!
Tussen de middag korter laten slapen helpt niet. Later in bed wil ik ook niet, hij gaat nu om half 8 en hij is moe genoeg.
Herkent iemand dit? Is dit een fase? Tips?
S middags slapen gaat nog steeds prima, maar sinds een week is het s avonds zodra je m neerlegt huilen.
Laten huilen werkt niet, dus blijven we er maar bij zitten totdat ie slaapt. Dit betekent dus dat we tot 9 uur/ half 10 naast z'n bed moeten zitten, niet fijn!!
Tussen de middag korter laten slapen helpt niet. Later in bed wil ik ook niet, hij gaat nu om half 8 en hij is moe genoeg.
Herkent iemand dit? Is dit een fase? Tips?
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Zoon 20 mnd s avonds opeens niet slapen
Hier had W er pas ook twee weken last van. Van de een op de andere dag was het weer over. Gaat nu twee weken al weer goed. Zal een fase wezen of misschien kies/ tand die doorkomt.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Hij moet alleen z'n achterste kiezen nog krijgen, voelde nog niks.
Hij krijgt binnenkort wel buisjes, maar op dit moment zijn z'n oren rustig
Hij krijgt binnenkort wel buisjes, maar op dit moment zijn z'n oren rustig
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
B heeft ook zo'n periode gehad.. die kwam, en die ging gelukkig ook weer!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik denk een fase, hier destijds ook een aantal weken geweest.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier ook geweest rond die periode. Misschien verlatingsangst?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hier helaas ook herkenbaar. Pas al een periode van drie weken dat zowel 's ochtends als 's avonds gaan slapen drama was. Laten huilen hielp niet, en erbij zitten op een gegeven moment ook niet meer. Plus dat N. normaal zo rond half negen naar bed gaat. Ik heb er twee keer een uur en 45 minuten bijgezeten en toen sliep ze nog niet, zo hield ik zelf geen avond meer over. Normaal gesproken gaat het tegen mijn gevoel in maar toen hebben we haar toch maar laten huilen. Toen ging het eigenlijk heel snel weer over.
Na een week weer prima in slaap vallen is het helaas sinds vrijdag weer terug bij af. ''s Middags slaapt ze al vrij snel maar 's avonds werkt laten huilen ook niet. Gisteravond heeft ze een half uur gehuild, vriend lag al te slapen (erg last van allergie dus heel moe) en zijn we er maar bij gaan liggen. Tussen ons in slaapt ze wel snel. Niet de meest ideale oplossing want zo went ze aan bij ons slapen. Maar door de zwangerschap en een verkoudheid die inmiddels al de hele winter duurt heb ik gewoon niet meer de puf om er 2 uur bij te zitten elke avond.
Ik denk dat het hier toch een sprongetje is. Ze gaat de laatste tijd zo hard qua ontwikkeling. Ze loopt nu goed los, maakt zinnetjes van 3, 4 woorden, drinkt ineens uit een beker en eet met bestek.
Na een week weer prima in slaap vallen is het helaas sinds vrijdag weer terug bij af. ''s Middags slaapt ze al vrij snel maar 's avonds werkt laten huilen ook niet. Gisteravond heeft ze een half uur gehuild, vriend lag al te slapen (erg last van allergie dus heel moe) en zijn we er maar bij gaan liggen. Tussen ons in slaapt ze wel snel. Niet de meest ideale oplossing want zo went ze aan bij ons slapen. Maar door de zwangerschap en een verkoudheid die inmiddels al de hele winter duurt heb ik gewoon niet meer de puf om er 2 uur bij te zitten elke avond.
Ik denk dat het hier toch een sprongetje is. Ze gaat de laatste tijd zo hard qua ontwikkeling. Ze loopt nu goed los, maakt zinnetjes van 3, 4 woorden, drinkt ineens uit een beker en eet met bestek.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Hier begon t lastige slapen ook rond die leeftijd. We hebben er toen voor gekozen om hem op de rug in de wompat in slaap te laten vallen, dan sliep hij binnen 10 min. en legden we hem in bed waar hij verder sliep. We hebben dit gedaan tot hij 2jaar en 3mnd was en sindsdien slaapt hij weer heel makkelijk en meteen in zn eigen bed. Hier was t echt een fase.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» 's avonds niet slapen
» s'avonds niet willen slapen
» opeens op de buik slapen.
» Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» s'avonds niet willen slapen
» opeens op de buik slapen.
» Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: