Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

+59
Fjell
xxjojootjexx
Eris
Monte
Silver
Nyx
Luce
vliegeraar
May
SleepingBeauty
Marie
Sugarfall
Lejow
Paper Crown
kwak
Reva
Caramba
Steep
Burn
Plien84
Sterrin_
Sarah1985
Printje
Sissi
SarahKey
Sam
Japie
Shopaholic
Chocoholic
*Lookie*
Tsjip
Mees
-Belle-
Marin
Ragazza
Bolleke
Snirp
banjer49
Oasis
Toet
Dora
Fayebella
M@niek
SuperGrover
studiebol
Bliss
Lady Starstruck
Siamsa
Jezzie
Gympie
Pink!
TukTuk
MADDIE
Rush
mzcharlotte
Arwyn
Aziraphale
Caresses
MiKa
63 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 9:20

Lennox schreef:
Marin schreef:
Arwyn schreef:Was die dame in het rood trouwens de vrouw van Eberhard van der Laan?
Mooie vrouw ook hoor, die jurk ook!

Ja staat paar pagina's terug ook al. Hij heeft een wat jongere vrouw. Mooie jurk ook. Al vond ik het wel een beetje stom dat ze er zo pal naast stonden steeds. Beetje ongepast ergens, hoewel het wel Amsterdam is natuurlijk.

Ik zag ze op een gegeven moment op de boot ook een beetje verliefd doen, een beetje knuffelen. Vond ik ook zo vreemd om te zien. Maar dat was maar 5 seconden in beeld ofzo.

Ja ik vond juist op de kade dat ze daar nog zo lang stonden een beetje van 'ga alvast naar binnen ofzo'. Maar toen moest ook die Amsterdamse verrassing komen, dus wat dat betreft snap ik 't wel. Wat was dat nou overigens? Die paar Stomp achtige trommels? Niet die straaljagers toch? Dat heeft nikks met de gemeente Amsterdam te maken, maar met de luchtmacht.


Laatst aangepast door Marin op di 30 apr 2013 - 9:23; in totaal 2 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Arwyn di 30 apr 2013 - 9:20

Oh, dat is me niet eens opgevallen, haha.
Maar het is ook wel heel bijzonder natuurlijk, ik zou dan denk ik toch ook m'n vriend wel even een knuffel willen geven.. Maar ik ga dan (gelukkig) ook niet met die kringen om, haha.

Wat ik dan wel weer grappig vind: vanochtend interviewden ze iemand die een van die protesten had georganiseerd. Hij zei dan er 1000 mensen hadden gereageerd en hij verwachtte er veel meer. Er zijn 60/70 mensen op komen dagen Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Gast di 30 apr 2013 - 9:23

Marin schreef:
Lennox schreef:
Marin schreef:
Arwyn schreef:Was die dame in het rood trouwens de vrouw van Eberhard van der Laan?
Mooie vrouw ook hoor, die jurk ook!

Ja staat paar pagina's terug ook al. Hij heeft een wat jongere vrouw. Mooie jurk ook. Al vond ik het wel een beetje stom dat ze er zo pal naast stonden steeds. Beetje ongepast ergens, hoewel het wel Amsterdam is natuurlijk.

Ik zag ze op een gegeven moment op de boot ook een beetje verliefd doen, een beetje knuffelen. Vond ik ook zo vreemd om te zien. Maar dat was maar 5 seconden in beeld ofzo.

Ja ik vond juist op de kade een beetje van 'ga alvast naar binnen ofzo'. Maar toen moest ook die Amsterdamse verrassing komen. Wat was dat nou overigens? Die paar Stomp achtige trommels? Niet die straaljagers toch? Dat heeft nikks met de gemeente Amsterdam te maken, maar met de luchtmacht.
Ik heb niet begrepen dat het een Amsterdamse verrassing moest zijn, meer een spectaculaire afsluiter. Dat waren inderdaad die F16's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 9:24

Lennox schreef:
Ik heb niet begrepen dat het een Amsterdamse verrassing moest zijn, meer een spectaculaire afsluiter. Dat waren inderdaad die F16's.

Ja dit las ik vanochtend op AT5:

http://www.at5.nl/artikelen/101720/verrassing-aan-einde-koningsvaart


Maar wat de verrassing nou precies was.. Question
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Gast di 30 apr 2013 - 9:25

Arwyn schreef:
Wat ik dan wel weer grappig vind: vanochtend interviewden ze iemand die een van die protesten had georganiseerd. Hij zei dan er 1000 mensen hadden gereageerd en hij verwachtte er veel meer. Er zijn 60/70 mensen op komen dagen Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 394967
Mooi zo Twisted Evil Ik vond het koningshuis altijd al leuk, maar na vandaag ben ik helemáál pro-monarchie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Gast di 30 apr 2013 - 9:26

Marin schreef:
Lennox schreef:
Ik heb niet begrepen dat het een Amsterdamse verrassing moest zijn, meer een spectaculaire afsluiter. Dat waren inderdaad die F16's.

Ja dit las ik vanochtend op AT5:

http://www.at5.nl/artikelen/101720/verrassing-aan-einde-koningsvaart


Maar wat de verrassing nou precies was.. Question

Die F16's idd smile Stiekem was dat al weken bekend, hoor. M'n vriend wist het al een tijdje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 9:32

Lennox schreef:
Marin schreef:
Lennox schreef:
Ik heb niet begrepen dat het een Amsterdamse verrassing moest zijn, meer een spectaculaire afsluiter. Dat waren inderdaad die F16's.

Ja dit las ik vanochtend op AT5:

http://www.at5.nl/artikelen/101720/verrassing-aan-einde-koningsvaart


Maar wat de verrassing nou precies was.. Question

Die F16's idd smile Stiekem was dat al weken bekend, hoor. M'n vriend wist het al een tijdje.

Hmm dat heeft toch niks met Amsterdam te maken? Maar t was wel mooi!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Roza di 30 apr 2013 - 9:37

Ben ik de enige die het gek vind dat morgen het 'gewone' leven weet verder gaat?
Het was zo'n mooie dag.. Ik heb nog een dag nodig om na te genieten.... Sentimentele doos..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Bolleke di 30 apr 2013 - 9:38

Ik vind het in een woord schitterend wat er vandaag gebeurd is. Prachtig, het eerbetoon aan Beatrix door het volk en door Alexander. Hoe kun je nu niet van een monarchie houden, vooral als je ziet hoe wij het in Nederland vieren. Ik ben helemaal trots!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Eris di 30 apr 2013 - 9:41

Heb ik hetzelfde Roza. Ik stuiter ook nog helemaal na en dus zal ik niet veel slapen vannacht. Het was zo mooi, zo bijzonder en zo ontroerend vandaag.

Wat ben ik blij voor Beatrix dat dit zo verlopen is, zo anders dan bij haar inhuldiging. Prachtig, ik ben trots op ons land.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Bolleke di 30 apr 2013 - 9:48

Eris, daar ben ik ook zo blij om, dat ze een mooi afscheid heeft gehad met alleen maar mooie en vreugdevolle dingen. Ik vind het sowieso heel stom dat men steeds zegt dat Beatrix geen emotie toont, ik vind juist dat ze altijd heel veel warmte uit straalt en emotie genoeg. Oh ja, dat morgen het gewone leven verder haag vind ik ook stom want waarschijnlijk heb ik dan een kater smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Chocoholic di 30 apr 2013 - 9:57

Wat een mooie, ontroerende en bijzondere dag was dit toch. Geweldige afsluiter voor Beatrix en een geweldig begin voor Willem-Alexander. Yes
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Stranger di 30 apr 2013 - 10:56

Ik vond het vreemd dat de vrouw van Van der Laan in het begin vooraan bij de kinderen stond, volgens mij ging ze ook voor Willem Alexander en Máxima de boot op? Ik dacht eerst dan ook dat ze het kindermeisje was. laughcry
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Gast di 30 apr 2013 - 23:03

Stranger schreef:Ik vond het vreemd dat de vrouw van Van der Laan in het begin vooraan bij de kinderen stond, volgens mij ging ze ook voor Willem Alexander en Máxima de boot op? Ik dacht eerst dan ook dat ze het kindermeisje was. Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 394967
Ik dacht dat ook eerst! Ze was zich er zo mee aan het bemoeien dat ik daar een beetje van uit ging. Nu ik lees dat het de vrouw van Eberhard is vind ik het echt gek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Lady4 wo 1 mei 2013 - 1:02

Ik heb uiteindelijk best veel gekeken en vond het erg ontroerend en indrukwekkend allemaal. Had ik van mezelf nirt verwacht. laughcry Die straaljagers heb ik gisteren nog horen vertrekken, vanaf de basis hier. Was ongeveer drie kwartier voordat ze daar overvlogen. Ik verbaasde me er nog over dat de op een feestdag aan het vliegen waren, maar toen ik ze op telvisie voorbij zag komen viel het kwartje.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 8 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum