Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

+59
Fjell
xxjojootjexx
Eris
Monte
Silver
Nyx
Luce
vliegeraar
May
SleepingBeauty
Marie
Sugarfall
Lejow
Paper Crown
kwak
Reva
Caramba
Steep
Burn
Plien84
Sterrin_
Sarah1985
Printje
Sissi
SarahKey
Sam
Japie
Shopaholic
Chocoholic
*Lookie*
Tsjip
Mees
-Belle-
Marin
Ragazza
Bolleke
Snirp
banjer49
Oasis
Toet
Dora
Fayebella
M@niek
SuperGrover
studiebol
Bliss
Lady Starstruck
Siamsa
Jezzie
Gympie
Pink!
TukTuk
MADDIE
Rush
mzcharlotte
Arwyn
Aziraphale
Caresses
MiKa
63 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Roza di 30 apr 2013 - 8:27

Lennox schreef:
Roza schreef:Ik houd nu al van onze nieuwe koning en koningin. En de prinsesjes I love you
Dat deed ik zelfs al voordat ze koning en koningin waren Wink Volgens mij wordt de monarchie weer een stuk populairder.

Hahaha ja ik ook al, maar nu nóg meer Wink

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  May di 30 apr 2013 - 8:28

Goed daar zit ik weer met tranen in mijn ogen hoor....
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Roza di 30 apr 2013 - 8:28

Nyx schreef:Waren de koning en koningin aan het dansen op de muziek van Armin?

Was tijdens een telefoongesprek wel hier aan het lezen, maar de televisie stond op Barbie en haar bruiloft. Embarassed En ik zat maar continu te denken, ik moet zappen, maar ik zat ook nog eens aan de telefoon en kon de afstandsbediening niet vinden. Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 1270000679

Nee de koning en koningin niet, die waren handjes aan het geven, mensen hallo aan het zeggen en de prinsesjes in de gaten aan het houden. Want die gingen wel fijn in het vooraan op het podium staan om te zwaaien en mee te dansen!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Nyx di 30 apr 2013 - 8:32

Dank je, Roza. smile

Ik heb een bepaald goed gevoel bij de nieuwe koning en koningin.

Wat ik me trouwens afvroeg, even snel tussendoor, als de koning weer bemoeienis wil in de regering, mag hij dan de vorige afspraak, die is gemaakt met Beatrix, weer terugdraaien? Mag een koning in NL nog alles?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Arwyn di 30 apr 2013 - 8:33

Mooi, die compilatie van Beatrix bij André Rieu.
Zo wel weer erg jammer dat Claus dit niet meer mee mocht maken..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Gast di 30 apr 2013 - 8:35

Roza schreef:
Lennox schreef:
Roza schreef:Ik houd nu al van onze nieuwe koning en koningin. En de prinsesjes I love you
Dat deed ik zelfs al voordat ze koning en koningin waren Wink Volgens mij wordt de monarchie weer een stuk populairder.

Hahaha ja ik ook al, maar nu nóg meer Wink

Haha, ja, ik heb echt een paar keer tranen weg moeten slikken. Vooral bij Armin. Het klonk echt supergoed, zo samen, en dat ze dan ook nog het podium op kwamen, ook goed om te merken dat dat ondanks alle veiligheidsprotocollen gewoon kán.
Ik vind Ariane trouwens het leukste prinsesje! Amalia lijkt zich echt al bewust van d'r toekomst, echt een soort leuk, lief dametje, Alexia vind ik heel mooi om te zien, maar Ariane heeft zo'n leuk ondeugend koppie, zo lekker 'vrij' nog.

Van die fly-by van die F16's hadden vriend en ik stiekem wel meer verwacht. M'n vriend wist al weken dat ze zouden komen, maar we hadden op z'n minst een show verwacht, dus dat was ergens wel jammer. Hoewel 10 F16's live boven je hoofd al kippenvel genoeg is, eigenlijk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Arwyn di 30 apr 2013 - 8:40

Ik vond het wel knap dat die F16's zo rustig zo goed in formatie vlogen!

En Ariane.. Echt, smelt! Zei het net ook al, maar wat een geweldig leuk meisje vind ik dat. Zo enthousiast bij alles! Heerlijk. Zo'n meisje wil ik ook! I love you
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 8:41

Hahaha ik zeg het ook al de hele dag, dat ik Ariane zo mooi en leuk vind!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Roza di 30 apr 2013 - 8:43

Nyx schreef:Dank je, Roza. smile

Ik heb een bepaald goed gevoel bij de nieuwe koning en koningin.

Wat ik me trouwens afvroeg, even snel tussendoor, als de koning weer bemoeienis wil in de regering, mag hij dan de vorige afspraak, die is gemaakt met Beatrix, weer terugdraaien? Mag een koning in NL nog alles?

Dat is een goede vraag, geen idee. Ik denk eigenlijk dat hij dit, met goede redenen, terug mag draaien ja.

Wat voor gevoel heb je dan bij de koning en koningin?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Stranger di 30 apr 2013 - 8:44

Wat is Máxima toch leuk en mooi, hele mooie jurken heeft ze ook aan (gehad) vandaag. En inderdaad, Ariane I love you .. Wat een leuk meisje! Amalia doet mij ook denken aan Beatrix!
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Printje di 30 apr 2013 - 8:45

Marin schreef:Hahaha ik zeg het ook al de hele dag, dat ik Ariane zo mooi en leuk vind!

Ik ook, vind het echt de mooiste vd drie, echt zo'N heerlijk schatje volgens mij. Ik vind maxima ook een prachtige vrouw, en wat een mooie jurken droeg ze vandaag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Stranger di 30 apr 2013 - 8:46

Roza schreef:
Nyx schreef:Dank je, Roza. smile

Ik heb een bepaald goed gevoel bij de nieuwe koning en koningin.

Wat ik me trouwens afvroeg, even snel tussendoor, als de koning weer bemoeienis wil in de regering, mag hij dan de vorige afspraak, die is gemaakt met Beatrix, weer terugdraaien? Mag een koning in NL nog alles?

Dat is een goede vraag, geen idee. Ik denk eigenlijk dat hij dit, met goede redenen, terug mag draaien ja.

Wat voor gevoel heb je dan bij de koning en koningin?

Nee de koning heeft nagenoeg geen inspraak. Ik weet niet op welke afspraak je doelt, maar in principe heeft de regering met de Staten-Generaal het voor het zeggen.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Nyx di 30 apr 2013 - 8:47

Roza, gewoon een goed gevoel. Een 'jonge' koning, die mee wil denken met het volk en daar ook tussen wil staan. Ik kreeg een bepaald gevoel bij zijn antwoord op de vraag hoe mensen hem moeten gaan noemen en er eigenlijk uitkwam dat dat toch aan de mensen is. Dat wat hun goed doet voelen, voelt voor hem ook goed. En dat vond ik wel erg mooi. Ik had toch het idee dat Beatrix iets statiger is, al is ze in de afgelopen jaren wel minder statig geworden. Kwam ze ook steeds meer tussen het normale volk en kon je zien dat ze zich echt vermaakte.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 8:49

Printje schreef:
Marin schreef:Hahaha ik zeg het ook al de hele dag, dat ik Ariane zo mooi en leuk vind!

Ik ook, vind het echt de mooiste vd drie, echt zo'N heerlijk schatje volgens mij. Ik vind maxima ook een prachtige vrouw, en wat een mooie jurken droeg ze vandaag.

Ja, dat koningsblauw, zoooo mooi! I love you Dat wordt mijn wedding kleur, ha, nu weet ik het! (niet voor de jurk hoor, maar damn wat een mooie jurk had Maxima aan, verliefd!)

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 942200_492275100838233_382262603_n
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Printje di 30 apr 2013 - 8:51

Ik vind het ook een mooie kleur. Ik vind maxima eigenlijk altijd mooi gekleed bedacht ik me later haha. Voor de jurken zou ik wel koningin willen zijn. Mijn ' droom' vanaf klein meisje is een dag rondlopen in een echte Sissi jurk, dat wl ik nog steeds hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Gast di 30 apr 2013 - 8:51

Ik heb ook een aantal keren mijn tranen weg moeten slikken hoor! En het siert ze dat ze gewoon het podium op zijn gegaan bij Armin!
Ik zit nu ook nog op NOS te kijken.

En inderdaad. Die blauwe jurk van Maxima, wat was ze mooi. Laatste jurk vond ik trouwens ook heel mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Arwyn di 30 apr 2013 - 8:54

Die laatste jurk vond ik echt de mooiste!
Dat koningsblauwe was inderdaad ook erg mooi.
Beatrix zag er ook mooi uit vond ik trouwens en die gele jurkjes van de prinsesjes vond ik erg lief!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Eris di 30 apr 2013 - 8:56

Maxima was weer prachtig inderdaad. Jan Taminiau I love you



Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 8:57

Ja die laatste jurk was ook echt prachtig! Niet mijn kleur, maar wel echt prachtige hals. Zucht. Echt een volwaardige koningin!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Arwyn di 30 apr 2013 - 9:00

Was die dame in het rood trouwens de vrouw van Eberhard van der Laan?
Mooie vrouw ook hoor, die jurk ook!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Eris di 30 apr 2013 - 9:02

Mijn zusje zei heel treffend. " Als je als kind een koningin zou tekenen dan teken je Máxima". Het plaatje klopt gewoon zó goed.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 9:05

Arwyn schreef:Was die dame in het rood trouwens de vrouw van Eberhard van der Laan?
Mooie vrouw ook hoor, die jurk ook!

Ja staat paar pagina's terug ook al. Hij heeft een wat jongere vrouw. Mooie jurk ook. Al vond ik het wel een beetje stom dat ze er zo pal naast stonden steeds. Beetje ongepast ergens, hoewel het wel Amsterdam is natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Lady Starstruck di 30 apr 2013 - 9:05

Ze is een prachtige koningin inderdaad. Nou daar ben ik best trots op Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Arwyn di 30 apr 2013 - 9:16

Oh, niet gezien, ik had niet terug gelezen.
Waar moest ze anders staan dan Marin en waar bedoel je precies? Op de kade aan het eind viel het me wel op inderdaad, toen stond hij volgens mij meer naar achter.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Gast di 30 apr 2013 - 9:17

Marin schreef:
Arwyn schreef:Was die dame in het rood trouwens de vrouw van Eberhard van der Laan?
Mooie vrouw ook hoor, die jurk ook!

Ja staat paar pagina's terug ook al. Hij heeft een wat jongere vrouw. Mooie jurk ook. Al vond ik het wel een beetje stom dat ze er zo pal naast stonden steeds. Beetje ongepast ergens, hoewel het wel Amsterdam is natuurlijk.

Ik zag ze op een gegeven moment op de boot ook een beetje verliefd doen, een beetje knuffelen. Vond ik ook zo vreemd om te zien. Maar dat was maar 5 seconden in beeld ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken? - Pagina 7 Empty Re: Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum