Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

+3
PapillonRose
PiP
Muus
7 plaatsers

Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  Muus zo 28 apr 2013 - 7:07

Van de week ging ik wandelen met een vriendin die net als ik een Joolz heeft.
Zij had het bijbehorend parasol meegenomen, maar daar zat geen beweging in! Haar kleine lag dus continu in de zon omdat hij niet te verbuigen was. Nu heb ik een uv-scherm gezien van Joolz, dat lijkt me wel wat. Maar is het ook wat?

Iemand suggesties?

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Re: Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  PiP zo 28 apr 2013 - 7:08

Ik heb dat UV scherm en was er met de wagenbak erg blij mee, geen idee hoe dat nu gaat bevallen..
Heb hem er van de week al wel opgehad, maar nog niet uitgerold, meer als verlenging van de zonnekap zeg maar!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Re: Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  Muus zo 28 apr 2013 - 7:15

Geeft uv scherm ook wat schaduw?
Als verlenging van de kap lijkt hij me ook fijn! Alleen jammer dat hij in 1x kleur leverbaar is.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Re: Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  PapillonRose zo 28 apr 2013 - 7:19

Als er hier nog een kindje komt in de toekomst ga ik denk ik voor de dooky. Heb hem bij iemand gezien, en het lijkt me erg handig. Ik had een parasol, en die was goed te verbuigen. Maar dan nog moest ik hem steeds verplaatsen en lag ze elke keer in de zon. Ik ben geen fan van de parasol, zelfs al had ik er eentje die prima te buigen was.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Re: Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  PiP zo 28 apr 2013 - 7:23

Dat zwarte deel geeft meteen al iets extra schaduw, dan kan je hem nog een stukje uitvouwen en daarna het doek uitrollen.
Het doek is wel doorzichtig, denk net als die zonneschermpjes in auto`s.

Ik vond hem ook wel handig om mijn zoontje (buiten) te laten slapen. Is meteen tegen insecten en hij ligt wat afgesloten.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Re: Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  Juutjepetuutje zo 28 apr 2013 - 9:48

Ik heb van de week een dooky gekocht en ik vind hem ideaal. Met het parasolletje liep ik altijd te hannesen en nog lag zoon in de zon. We hebben nu nog de wagenbak dus weet nog niet hoe hij verder bevalt. Ik vind hem ook erg fijn als je bijv in een drukke ruimte bent, dat je wat prikkels weg kunt nemen.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Re: Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  Tania zo 28 apr 2013 - 10:01

Ik had voor mijn dochter een dooky, echt heel handig. Ik gebruik hem nog wel is als ze in de wandelwagen in slaap is gevallen, dan wordt ze minder snel wakker.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Re: Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  Muppetje zo 28 apr 2013 - 10:02

Ik heb de fleece dooky. Maar die zal ik toch in de zomer ook wel tegen de zon kunnen gebruiken?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Re: Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  Jezzie zo 28 apr 2013 - 18:11

Tania schreef:Ik had voor mijn dochter een dooky, echt heel handig. Ik gebruik hem nog wel is als ze in de wandelwagen in slaap is gevallen, dan wordt ze minder snel wakker.

+1, als ze moet slapen doe ik hem er ook overheen, dan wordt ze niet zo snel afgeleid.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders? Empty Re: Parasol, uv-scherm, dooky of iets anders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum