Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met Aliexpress.com?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand ervaring met Aliexpress.com? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met Aliexpress.com?

Bericht  Caribbeanlover wo 5 jun 2013 - 23:05

In de topic ''niet gekregen wat ik besteld heb'' heb ik even uitgelegd hoe en wat mbt dat geld terug krijgen. Hoef ik het niet hier nogmaals uit te leggen.Wink

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Aliexpress.com? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met Aliexpress.com?

Bericht  Gizmo do 6 jun 2013 - 1:00

Caribbeanlover schreef:
Die vrouw vroeg of ik een paypalaccount heb, maar dat heb ik niet en ik heb betaald met een creditcard heb ik tegen haar gezegd.
Hoe kan ik dan mijn geld terug krijgen?
Geen idee, dat zou je aan de verkoper moeten vragen. Maar goed, ik las al in je andere topic dat je het er al bij laat zitten.

Caribbeanlover schreef:
Wat heeft jouw opmerking naar hun voor nut als je zegt dat het niet goed was ondanks dat je volgens mij wel vermeld hebt dat je geld terug heb gehad? Goed bedoeld, maar dan had je net zo goed niks kunnen zeggen.

Die 'opmerking' is de feedback die je invult, die andere klanten dus kunnen lezen. Zoals jij ook hebt gedaan voordat je ging bestellen. Lijkt me wel degelijk nuttig.

Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Aliexpress.com? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met Aliexpress.com?

Bericht  Caribbeanlover do 6 jun 2013 - 1:32

Ja maar ik lees overal dat ze niet willen dat je iets negatiefs plaatst voordat je hun erover inlicht. Daarna kan je dat alsnog doen,maar dan kunnen zij het verwijderen als ze willen. Nee, ben er een onderhand klaar mee. Bestel daar niet gauw meer, wil geen risico lopen dat het mis kan gaan. Ik onthoud diegene waar alles goed is gegaan dus die vertrouw ik wel, die geven wat je besteld hebt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Aliexpress.com? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met Aliexpress.com?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum