Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

+10
sheila123
Kat1980
knets
Meeko
Thunder
Fiwen
PapillonRose
Lindsya
Novalee
missmarm
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 5:28

Mijn man laat zich steriliseren na ons tweede kindje (als ons dat gegund is). Ik weet zeker dat als ik bijvoorbeeld kom te overlijden mijn man toch geen kind(eren) wil met een andere vrouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 5:58

missmarm schreef: en een 2e leg met nieuwe partner zien we beiden niet zitten.

Dat weet je dan toch pas?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  Mamsie di 22 feb 2011 - 6:14

Meiden waarvan de man zich niet wil laten helpen, vinden jullie het niet egoistich? Ik bedoel wij mogen al die jaren alles doen, pil slikken, bevallen etc etc.
ik wil echt niet voor de rest vab mijn leven die rotzooi blijven slikken. Dus eigenlijk vind ik dat mijn vrien over wat jaren best zich mag laten helpen. Kijk je kunt ze niet dwingen natuurlijk maar ik zou het zelf wel een beetje "jammer"vinden.

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 7:08

Eigenlijk hebben we het er niet zo over gehad. Ik wil gewoon niet meer zwanger worden en als ik dat echt zeker wil weten moet ik ervoor zorgen dat, dat met mijn lichaam niet meer kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 7:22

Bij mij werkt de pil gelukkig prima en heb ik er weinig last van, dus geloof niet dat ik snel voor een definitieve ingreep zal kiezen.
Bij mij zijn het natuurlijk de eerste 2 en heb ik nog geen idee hoe het gaat lopen, maar ik denk nog niet dat dit de eerste en laatste 2 zijn als alles goed gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  missmarm di 22 feb 2011 - 7:36

Giacomo schreef:
missmarm schreef: en een 2e leg met nieuwe partner zien we beiden niet zitten.

Dat weet je dan toch pas?

Nee ik heb er 3 en het wordt steeds zwaarder en lijf is er ook niet echt voor gebouwd. Daarnaast wilde vriendlief er maar 2 en heeft hij er straks al 3 dus voor beiden geen twijfel meer.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 7:38

Missmarm moest jouw spiraaltje eruit omdat je zwanger was en het is afgebroken of heb je het eruit laten halen omdat je het geen prettig idee vond? Ik heb zelf nl ook een spiraaltje en was van beide kinderen snel zwanger. In december was ik bijna 2 weken overtijd (word ondanks het spiraaltje elke 4 weken ongesteld) en had symptomen van een zwangerschap plus een licht positieve test, en vlak erna werd ik toch ongesteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  Fiebje di 22 feb 2011 - 7:42

Wij hebben het er nog niet over gehad, maar denk dau zodra ons gezin compleet is dat vriend zich laat helpen. Ook omdat het bij de man terug gedraaid kan worden(je kan een herstel operatie laten uitvoeren) en bij de vrouw definitief is.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  Tania di 22 feb 2011 - 7:46

Alex167 schreef:Mijn man laat zich steriliseren na ons tweede kindje (als ons dat gegund is). Ik weet zeker dat als ik bijvoorbeeld kom te overlijden mijn man toch geen kind(eren) wil met een andere vrouw.

+1

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  missmarm di 22 feb 2011 - 9:03

Arden schreef:Missmarm moest jouw spiraaltje eruit omdat je zwanger was en het is afgebroken of heb je het eruit laten halen omdat je het geen prettig idee vond? Ik heb zelf nl ook een spiraaltje en was van beide kinderen snel zwanger. In december was ik bijna 2 weken overtijd (word ondanks het spiraaltje elke 4 weken ongesteld) en had symptomen van een zwangerschap plus een licht positieve test, en vlak erna werd ik toch ongesteld.

Een keer naar de HAP geweest met ontzettende buikpijn. Bloedde niet meer en toen na die hevige buikpijn ineens een hele heftige bloeding en een positieve test. Doordat spiraaltje er zat kon het niet goed gaan natuurlijk.

Zelf vond/vind ik het een naar idee dat bevruchting wel plaats kan vinden en het daarna misgaat door een spiraal.

Heb hem er toen laten uithalen ook omdat we toch voor de 2e wilden gaan.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  LMCurious wo 23 feb 2011 - 2:19

Ik heb me hierin al wel verdiept, maar idd steriliseren ze pas na de 30, en ik ben na de bevalling pas 27. Ook kwam ik erachter dat steriliseren tijdens keizersnede minder betrouwbaar is. (dat was mijn orrspronkelijke idee namelijk (als ik dan toch open lig..) Maar ik heb ook altijd vrij heftige menstruaties. Dus ik wil eerst een spiraal proberen om te kijken of dat qua menstruaties iets scheelt. In dat geval kijken we dan wel verder na 5 jaar. Maar als het niet helpt zal mijn man zich waarschijnlijk laten steriliseren. Hij is nu 30, en zal tegen die tijd waarschijnlijk ook geen kinderen meer willen bij een eventuele nieuwe partner. Op dit moment vind ik hem persoonlijk ook te jong. want je weet gewoon niet hoe het loopt.

Ik vind eht trouwens wel goed dat ze pas na de 30 steriliseren. Als je echt om medische redenen beter geen kinderen meer kunt krijgen doen ze eht wel eerder. Maar ik denk dat er anders voor de meeste mensen genoeg andere opties zijn die tijdelijk zijn. En zoals ik al zei, je weet niet hoe het loopt. En als je spijt krijgt en een hersteloperatie werkt niet denk ik dat je daar psychisch best een klap van kunt krijgen. Dan kun je dat beter voor zijn en wachten met een definitieve oplossing denk ik.

@mismarm, ik kan me voorstellen dat ze in jou vruchtbare situatie met diverse ervaringen wel eerder steriliseren. Dus ik zou gewoon met een gyn gaan overleggen. Desnoods ook nog eens met een andere gyn. Andere methoden zijn gewoon niet safe en prettig bevonden.

@mamsie, over de mannen die het niet willen. Ik kan daar ook slecht tegen. Voordat ik de 1e zwanger wilde worden wa sik aan de pil, maar die vergat ik vaak, en dan kreeg ik de volle laag van mijn man. Dat ik wel op moest letten, maar ben er gewoon nooit zorgvuldig mee geweest. Dus ik heb toen ook gezegd, ik stop gewoon helemaal met de pil, mag jij elke keer aan condoom denken. In ons geval was dat veiliger. En zo hebben we het dus ook gedaan, maar ik vind niet dat je als vrouw verplicht moet worden om de pil te blijven slikken ofzo omdat manlief zn 'mannelijkheid' wil beschermen. Gelukkig staat die van mij er wel voor open.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v hoeveel kindjes. Wat als je gezin compleet is?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum