Lange voetenzak
+3
Happydobby
Mamsie
Floor
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lange voetenzak
Wie o wie weet er een voetenzak die langer valt dan de gemiddelde voetenzak?
We hebben een Mutsy 4-Rider als wandelwagen en een Nuna Pepp als buggy en bij beiden is de voetenzak te kort voor Y. zijn beentjes. Gevolg: hij kan zijn benen niet strekken en zet het op een gillen
Niet echt fijn dus en zeker niet als het nog kouder gaat worden.
Iemand?
We hebben een Mutsy 4-Rider als wandelwagen en een Nuna Pepp als buggy en bij beiden is de voetenzak te kort voor Y. zijn beentjes. Gevolg: hij kan zijn benen niet strekken en zet het op een gillen
Niet echt fijn dus en zeker niet als het nog kouder gaat worden.
Iemand?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Lange voetenzak
Hoe lang issie nu dan? Wij hebben ook een mutsy, maar goed mijn oudste zit niet meer in een voetenzak, alleen de jongste
Je kunt m ook gewoon een ski broekje aandoen als het heel koud is! Mijn oudste zat tot bijna twee jaar in de voetenzak
Je kunt m ook gewoon een ski broekje aandoen als het heel koud is! Mijn oudste zat tot bijna twee jaar in de voetenzak
Gast- Gast
Geen idee ik krijg dat probleem nu al met de voetenzak van de mura, daar past hij maar net in.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Als je hem kunt vinden dan absoluut de voetenzak van de beebop kinderwagen. Lang en warm en heel slim de onderkant kan er af.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb een universele van prenatal en M heeft er gisteren weer in gezeten. M was vorige maand 81 cm.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Y. is nu denk ik een cm of 90: maat 86 van broeken zijn te kort en maat 92 zit precies goed. Hij heeft lange benen en een kort bovenlijfje.
Ben al aan het googelen en kom daar de Lodger Bunker tegen die tm een jaar of 3 zou kunnen (rib uit je lijf trouwens dat ding) en de universele zak van Jollein schijnt ook langer dan gemiddels te zijn.
Mamsie; ik ga zo eens googelen
Ben al aan het googelen en kom daar de Lodger Bunker tegen die tm een jaar of 3 zou kunnen (rib uit je lijf trouwens dat ding) en de universele zak van Jollein schijnt ook langer dan gemiddels te zijn.
Mamsie; ik ga zo eens googelen
Annie24- Ratel
http://www.toysrus.nl/product/index.jsp?productId=5086601&camp=c-bes
Hier kun je hem kopen. Ik vind hem heel handig ook omdat de rits in het midden zit.
Hier kun je hem kopen. Ik vind hem heel handig ook omdat de rits in het midden zit.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
De zak van prenatal heb ik 20 voor betaald dus het is wel een goedkopere optie. Ik heb hem even gemeten en vanaf de zit achterin tot onder is hij 62 cm.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Hier hetzelfde probleem met de voetenzak van de mura. Voordeel is wel dat de voetenzak 2 pijpen heeft ipv dat het een geheel is. Hierdoor kan ik de onderkant bij zijn voetjes openlaten, maar zijn zijn benen wel lekker warm.
http://www.vanastenbabysupershop.nl/maxi-cosi-mura-voetenzak-intense-red-2012.html
Deze is wel erg duur. Ik heb toen een nieuwe gekocht voor 40,- en op mp staan ze tweedehands voor 20 à 25 euro
http://www.vanastenbabysupershop.nl/maxi-cosi-mura-voetenzak-intense-red-2012.html
Deze is wel erg duur. Ik heb toen een nieuwe gekocht voor 40,- en op mp staan ze tweedehands voor 20 à 25 euro
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Deze vraag heb ik vorig jaar ook hier gesteld!
Wij hadden toen een quinny speedi en daar zat ze strak in.
Nu hebben we een Joolz en daar zit ze nu een jaar later nog goed in.
Er zit ook een ventilatierooster bij de voeten die je open en dicht kan ritsen.
Wij hadden toen een quinny speedi en daar zat ze strak in.
Nu hebben we een Joolz en daar zit ze nu een jaar later nog goed in.
Er zit ook een ventilatierooster bij de voeten die je open en dicht kan ritsen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Happydobby schreef:De zak van prenatal heb ik 20 voor betaald dus het is wel een goedkopere optie. Ik heb hem even gemeten en vanaf de zit achterin tot onder is hij 62 cm.
Wij gaan woensdag even naar de Prenatal Dat stuk wat bij jou 62cm is, is bij de Mutsy maar 45cm en bij de Pepp maar 43cm.
Met 62cm zou hij het deze winter nog wel moeten redden denk ik
Annie24- Ratel
En anders gewoon een dikke deken om hem heen wikkelen?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:En anders gewoon een dikke deken om hem heen wikkelen?
Dat was een drama vanmiddag toen we naar de intocht gingen: de deken heeft meer op de grond gelegen dan over zijn benen heen en ondertussen kon Sinterklaas hem al horen gillen 'Neeeeeeeeeeeeee, maaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaa, Neeeeeeeeeeeeeee, paaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaa, UIT, AF, UIT, AF!!!!!!!!!!!!!!!!
Annie24- Ratel
hahaha ow nee dan doe maar niet hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Valt me nog mee dat ik nu op de bank zit en niet met Zwarte Piet mee moest. Het klonk minstens alsof we Y. aan het toetakelen waren zo was hij aan het gillen
Annie24- Ratel
Als hij een jaar en 9 maanden is zou ik een skibroek kopen, kan hij die ook mooi met de koude (sneeuw)dagen aan met buiten spelen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» voetenzak cabriofix
» Voetenzak Bugaboo
» Wel of geen voetenzak?
» Voetenzak bevestigen?
» voetenzak cabriofix
» Voetenzak Bugaboo
» Wel of geen voetenzak?
» Voetenzak bevestigen?
Pagina 1 van 1