Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik weet het echt niet meer:slapen

+14
Twellie
Sanne
Caroow
Amber-
Printje
pindaatje
Teddyaapje
Pink!
Aimee
Laurientje
MADDIE
Luce
studiebol
Wennes
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Wennes do 25 apr 2013 - 8:51

We hebben ook geprobeerd om een logeerbed naast zijn ledikant te zetten, maar ook dan bleef hij huilen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  pindaatje do 25 apr 2013 - 9:01

Wennes, het is geen melatonine. Het zijn homeopatische tabletjes, misschien ff googlen? Ik heb geen bijsluiter meer, aangezien wij er mee gestopt zijn.
We hebben wel melatonine gehad van de huisarts, maar dat is meer voor het inslapen, en hier was het dóórslapen het probleem, dus dat hielp hier ook niet..

Maar als jou gevoel zegt dat hij ergens last van heeft, toch nog eens langs de huisarts gaan misschien? Of anders de kinderarts misschien?
Of nog weer naar de osteopaat? Weet niet of het lang geleden is dat je daar geweest bent?

Ik heb mijn zoon ook nooit bij me in bed laten slapen (was te bang dat hij eruit zou vallen), wat ik wel deed, was hem af en toe bij me nemen (zodat ik in elk geval kon liggen en, in de winter, niet zo koud werd), hem troosten, en als hij weer bij mij in slaap viel, hem weer in zijn bed leggen.


pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Printje do 25 apr 2013 - 9:02

En hem toch eens laten slapen bij opa en oma? Misschien dat je dan toch een soort cirkel doorbreekt?

En ik weet even niet meer of je er wel/niet in geloofd maar heb je weleens aan een dromenvanger gedacht? Of iemand die je huis met salie door gaat?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Sanne do 25 apr 2013 - 9:11

Mijn dochter heeft ook nog nooit een nacht doorgeslapen. Ze wordt meerdere keren per nacht wakker. Overdag slaapt ze goed en dan wordt ze tussendoor ook wel eens wakker, maar brabbelt ze wat en valt ze weer in slaap. 's Nachts lukt haar dat blijkbaar niet, want dan begint ze heel verdrietig te huilen. Zodra ze de eerste keer wakker wordt in de nacht (meestal rond half 11, 11 uur) dan nemen we haar bij ons in bed. Ze drinkt nog steeds een keer of 3 's nachts, maar wel steeds korter. Op deze manier hebben wij alledrie de meeste nachtrust. Ik zou het ook niet volhouden als ik er tig keer uit moest 's nachts. Zoals we het nu oplossen, kan ik het prima aan.

In jouw geval zou ik toch proberen of het helpt als hij tijdelijk op jullie kamer mag liggen. Het lijkt me loodzwaar om er zo vaak uit te moeten.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  MADDIE do 25 apr 2013 - 9:20

Ik heb het geluk dat mijn schoonmoeder dit als haar werk doet. Ik heb nu druppels met red chesnut, rock rose, sun turn en sweet chestnut. Een heel uitgebreide mix. Omdat de vorige druppeltjes niet aansloegen. Eerst een lage dosis begonnen en nu geef ik 3 x 3 druppels per dag en gaat het goed. Hopelijk blijft dit zo. Mijn schoonmoeder zei dat kinderen soms die stofjes missen en door die druppels het uiteindelijk zelf gaan aanmaken en dan kun je dus gaan afbouwen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Amber- do 25 apr 2013 - 9:23

MADDIE schreef:Ik heb het geluk dat mijn schoonmoeder dit als haar werk doet. Ik heb nu druppels met red chesnut, rock rose, sun turn en sweet chestnut. Een heel uitgebreide mix. Omdat de vorige druppeltjes niet aansloegen. Eerst een lage dosis begonnen en nu geef ik 3 x 3 druppels per dag en gaat het goed. Hopelijk blijft dit zo. Mijn schoonmoeder zei dat kinderen soms die stofjes missen en door die druppels het uiteindelijk zelf gaan aanmaken en dan kun je dus gaan afbouwen.

En waar helpt het precies voor? Beter slapen ' s nachts of ook overdag?
Waar kun je de druppels krijgen?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Twellie do 25 apr 2013 - 9:36

Mijn jongste dochter heeft ook tot veertien maanden nauwelijks een nacht doorgeslapen en werd eigenlijk steeds vaker wakker in plaats van minder vaak.

In eerste instantie was ik er helemaal op tegen, maar uiteindelijk hebben we het toch geprobeerd: slaaptraining. Nu ben ik wel zo'n watje dat ik haar geen vijf minuten kan laten huilen, dus ik ging er na een minuut of twee weer heen. Dit hebben we echt maar een paar keer hoeven doen en toen maakte ze ineens nachten van veertien uur aan één streep. Daarvoor was het ook tig keer per nacht eruit.

Ze is er overdag ook vrolijker van omdat haar nachtrust nu ook niet meer zo vaak onderbroken wordt. En eigenlijk is het hele gezin er wel vrolijker van ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 561177.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  MADDIE do 25 apr 2013 - 9:38

Dat kan afgegeven worden door een voet reflexoloog. Dus kun je niet zomaar in de winkel kopen helaas. De voetreflexoloog bekijkt/ bepaald welke druppeltjes volgens haar goed zijn. Mijn zus gaat met haar dochter naar een andere, voor haar angsten (waar ze ook in de nacht van wakker werd) en dat gaat nu ook stukken beter.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Happy do 25 apr 2013 - 17:59

Mijn zoon was ook een enorm onrustige slaper , had met 10 maanden nog geen nacht echt doorgeslapen.
Veel huilen , ook voor zijn speentje.
Zijn speentje heb ik vast gemaakt aan een tutdoekje en met een klein puntje in zijn slaapzak , zo ligt hij altijd ergens rondom zijn hoofd.
Verder liep ik op mijn tandvlees , omdat 80 % op mij aan komt sinds de scheiding.
Op een gegeven moment was ik zo moe dat ik hem steeds vaker even heb laten mopperen snachts , zielig misschien maar na één of twee weken sliep hij het klokje rond zonder één keer wakker te worden.
En als hij wakker wordt druk ik via de babyfoon zijn muziekje aan en slaapt hij weer binnen 5 minuten.

Succes! Het is enorm zwaar en slopend.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Pineco do 25 apr 2013 - 21:15

Hier hebben we met de jongste hetzelfde probleem (bijna een jaar). Maar sinds ik gestopt ben met het als een probleem te zien, kan ik het veel beter aan. Wij doen het hier net als Sanne, ze slaapt op onze kamer en als ze de eerste keer wakker wordt (rond 2 uur meestal), neem ik haar bij me. Soms ligt ze 's morgens nog naast me en drinkt ze gewoon als ze wakker wordt, ik word er dan nauwelijks wakker van. Soms leg ik haar terug na de voeding, maar dan moet ik er geheid later op de nacht weer uit en dan ben ik wel echt heel moe 's ochtends. En als ik bedenk dat we bijna een jaar geen nacht hebben doorgeslapen, word ik daar niet vrolijk van, maar ik probeer me er maar bij neer te leggen en er niet te veel aan te denken.

Ik heb trouwens niet echt het idee dat er iets aan de hand is, ze slaapt gewoon (nog) niet zo lang achter elkaar en heeft mij dan gewoon nodig. Slaaptraining wil ik pas aan als ze iets ouder is, ik heb nu nog goede hoop dat het vanzelf een keer beter gaat ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 561177
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 21:33

Wij zijn bij A vlak voor het jaar begonnen met druppels van VSM.
Hierdoor ging hij veel beter slapen. En als hij wakker werd, viel hij ook weer zelf in slaap.
Waardoor wij dus ook konden blijven liggen en er niet 10x uit hoefde.

We zijn vorige week in 1x gestopt en hij is nog beter gaan slapen Laughing
Voorheen werd hij tussen 06.00 en 07.00 wakker (met de pilletjes, daarvoor tussen 04.00 en 07.00) en de laatste week is hij nog niet voor 07.30 wakker geworden, zelfs een paar keer na 08.30

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  xxjojootjexx do 25 apr 2013 - 21:39

Hier duurde dat 22 maanden. En plots sliep hij door.
Soms viel hij wel in slaap in zijn eigen bed, meestal niet, dan lagen we naast hem in ons bed tot hij sliep en dan gingen wij weer naar beneden. 's nachts bleef hij altijd tussen ons in.
Slaaptraining heb ik niet gedaan, het jongetje had het al lastig genoeg dus ik wilde er continue voor hem zijn.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Wennes vr 26 apr 2013 - 19:03

nerd f
Sybella schreef:Wij zijn bij A vlak voor het jaar begonnen met druppels van VSM.
Hierdoor ging hij veel beter slapen. En als hij wakker werd, viel hij ook weer zelf in slaap.
Waardoor wij dus ook konden blijven liggen en er niet 10x uit hoefde.

We zijn vorige week in 1x gestopt en hij is nog beter gaan slapen Laughing
Voorheen werd hij tussen 06.00 en 07.00 wakker (met de pilletjes, daarvoor tussen 04.00 en 07.00) en de laatste week is hij nog niet voor 07.30 wakker geworden, zelfs een paar keer na 08.30

Wat heb jij gebruikt, kindival? Ik belde gisteren naar de lijn van vsm en ze hebben alleen pilletjes.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Kat1980 za 27 apr 2013 - 1:27

Mijn jongste had rond die leeftijd ook dat hij wel 10 keer in de nacht wakker werd. Wij zijn toen bij een homeopaat geweest en aan de hand van vragen die ze stelde (ze wilde echt alles over de zwangerschap en eigenschappen van mijn kind etc weten) kregen we homeopatische korreltjes. Dat hielp toen heel goed!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 8:02

Wennes schreef: ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 827601 f
Sybella schreef:Wij zijn bij A vlak voor het jaar begonnen met druppels van VSM.
Hierdoor ging hij veel beter slapen. En als hij wakker werd, viel hij ook weer zelf in slaap.
Waardoor wij dus ook konden blijven liggen en er niet 10x uit hoefde.

We zijn vorige week in 1x gestopt en hij is nog beter gaan slapen Laughing
Voorheen werd hij tussen 06.00 en 07.00 wakker (met de pilletjes, daarvoor tussen 04.00 en 07.00) en de laatste week is hij nog niet voor 07.30 wakker geworden, zelfs een paar keer na 08.30

Wat heb jij gebruikt, kindival? Ik belde gisteren naar de lijn van vsm en ze hebben alleen pilletjes.

Ja, kindival. Maar die pilletjes kun je tussen twee lepeltjes makkelijk vergruizen. En ze smelten ook heel snel zodra ze nat worden. Het zijn maar kleine pilletjes. Ik heb er nog een paar, als je wil, kan ik ze wel opsturen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Wennes za 27 apr 2013 - 8:05

Sybella schreef:
Wennes schreef: ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 827601 f
Sybella schreef:Wij zijn bij A vlak voor het jaar begonnen met druppels van VSM.
Hierdoor ging hij veel beter slapen. En als hij wakker werd, viel hij ook weer zelf in slaap.
Waardoor wij dus ook konden blijven liggen en er niet 10x uit hoefde.

We zijn vorige week in 1x gestopt en hij is nog beter gaan slapen Laughing
Voorheen werd hij tussen 06.00 en 07.00 wakker (met de pilletjes, daarvoor tussen 04.00 en 07.00) en de laatste week is hij nog niet voor 07.30 wakker geworden, zelfs een paar keer na 08.30

Wat heb jij gebruikt, kindival? Ik belde gisteren naar de lijn van vsm en ze hebben alleen pilletjes.

Ja, kindival. Maar die pilletjes kun je tussen twee lepeltjes makkelijk vergruizen. En ze smelten ook heel snel zodra ze nat worden. Het zijn maar kleine pilletjes. Ik heb er nog een paar, als je wil, kan ik ze wel opsturen?

Graag!!
Als we dan geen resultaat hebben kunnen we altijd de 'laten huilen tactiek' proberen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 23:32

Kun mij je adres doormailen of via een PM?
Ik heb de adressenlijst niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik weet het echt niet meer:slapen - Pagina 2 Empty Re: ik weet het echt niet meer:slapen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum