Zijn er meiden die geen voorbehoedsmiddelen gebruiken?
+20
Parel
Laurientje
Razz
Ilovethe90s
SarahKey
Urban Naked
Shisha
mezzoforte
Bliss
Shopaholic
May
Exogenesis
Nyx
Tiara
Caramba
eigenwijs
Luce
Slakje
Punk'd
Carra
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zijn er meiden die geen voorbehoedsmiddelen gebruiken?
Zazou schreef:mezzoforte schreef:Ik was vanwege mijn zwangerschap c.q. wens om zwanger te worden gestopt met de pil, nu langzaamaan gaan bedenken welke vorm van anticonceptie ik straks wil gaan gebruiken.
Dat had ik na Mas ook alleen was ik alweer zwanger toen Mas 3 maanden was.
Ik heb nu alweer ruim 2 jaar een spiraal en moet zeggen dat het me prima bevalt.
Ja ik heb niet bepaald de behoefte om zo snel weer zwanger te zijn, wil die kans zoveel mogelijk reduceren
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Carrie schreef:Urban Naked schreef:Niet flauw. En die baby moet eens opschieten, die is pas flauwCarrie schreef:Ik gebruik niks. Maar dat is flauw, want ik wil een baaaaaby.
Ja! Slome duikelaar.
En als het kindje dan eindelijk komt, vergeet je al die jaren dat je hebt gewacht. Naja is mijn ervaring dan.
Wij gebruiken niets. Niet om het geloof hoor Maar voor een baby die ook op zich laat wachten, net zoals zijn/haar broer toendertijd. Maar we hebben geduld.
Hier nog 1Carrie schreef:Ik gebruik niks. Maar dat is flauw, want ik wil een baaaaaby.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ilovethe90s schreef:Hier nog 1Carrie schreef:Ik gebruik niks. Maar dat is flauw, want ik wil een baaaaaby.
Hier ook
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Wij gebruiken soms een condoom en soms niets
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik heb 9 weken na de bevalling een spiraaltje laten plaatsen, bevalt prima, al heb ik de laatste tijd steeds vaker ietwat bloedverlies (om de 2 weken bijv) en een rare gespannen buik zo meer dan eens (en niet van het sporten haha). Ik zit eraan te denken om hem eruit te laten halen, maar ik weet het nog niet helemaal zeker.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja jullie hebben echt lang moeten wachten he? Recpect hoor. Maar goed je kunt niet anders ook, maar toch respectSarahKey schreef:Carrie schreef:Urban Naked schreef:Niet flauw. En die baby moet eens opschieten, die is pas flauwCarrie schreef:Ik gebruik niks. Maar dat is flauw, want ik wil een baaaaaby.
Ja! Slome duikelaar.
En als het kindje dan eindelijk komt, vergeet je al die jaren dat je hebt gewacht. Naja is mijn ervaring dan.
Gast- Gast
Carrie zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
Laurientje- Prater
Na valt op zich wel mee hoor, bijna 8 maanden nu. Maar wat me een beetje frustreert is dat mijn cyclus niet op op orde is en ik dus ook niet weet wat de 'goede' dagen zijn.Laurientje schreef:Carrie zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
Gast- Gast
Carrie: jij volgt toch een dieet als ik het goed heb? Hoe zit het met de koolhydraten in dat dieet? Van naar verhouding veel koolhydraten eten kan een cyclus namelijk onregelmatig worden.Carrie schreef:Na valt op zich wel mee hoor, bijna 8 maanden nu. Maar wat me een beetje frustreert is dat mijn cyclus niet op op orde is en ik dus ook niet weet wat de 'goede' dagen zijn.Laurientje schreef:Carrie zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nee ik volg geen dieet, ik eet alleen puurder voedsel. Ik eet gewoon koolhydraten, niet veel en niet weinig.Twellie schreef:Carrie: jij volgt toch een dieet als ik het goed heb? Hoe zit het met de koolhydraten in dat dieet? Van naar verhouding veel koolhydraten eten kan een cyclus namelijk onregelmatig worden.Carrie schreef:Na valt op zich wel mee hoor, bijna 8 maanden nu. Maar wat me een beetje frustreert is dat mijn cyclus niet op op orde is en ik dus ook niet weet wat de 'goede' dagen zijn.Laurientje schreef:Carrie zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
Gast- Gast
Carrie schreef:Na valt op zich wel mee hoor, bijna 8 maanden nu. Maar wat me een beetje frustreert is dat mijn cyclus niet op op orde is en ik dus ook niet weet wat de 'goede' dagen zijn.Laurientje schreef:Carrie zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
Oh ja heel herkenbaar, en heel vervelend ook!
Bij mijn eerste duurde het hier ook 12 maanden voordat ik zwanger raakte, ik had toen ook lange cyclussen variërend tussen de 30 en 50 dagen.
Laurientje- Prater
Carrie schreef:Ja jullie hebben echt lang moeten wachten he? Recpect hoor. Maar goed je kunt niet anders ook, maar toch respectSarahKey schreef:Carrie schreef:Urban Naked schreef:Niet flauw. En die baby moet eens opschieten, die is pas flauwCarrie schreef:Ik gebruik niks. Maar dat is flauw, want ik wil een baaaaaby.
Ja! Slome duikelaar.
Je kunt idd niets anders dan wachten. Wij hebben er 4,5 jaar op moeten wachten. Maar daar sta ik nu niet meer bij stil. Wel als ik bv babyboom kijk, dan kan ik de pijn van het lange wachten weer voelen. Elke maand de hoop en dan de teleurstelling. Maar nu elke dag geluk
Hoe lang zijn jullie nu bezig?
Maar wel gelukt uiteindelijk, gelukkig! Gewoon op de normale manier of heb je er wat speciaals voor gedaan?Laurientje schreef:Carrie schreef:Na valt op zich wel mee hoor, bijna 8 maanden nu. Maar wat me een beetje frustreert is dat mijn cyclus niet op op orde is en ik dus ook niet weet wat de 'goede' dagen zijn.Laurientje schreef:Carrie zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
Bij mijn eerste duurde het hier ook 12 maanden voordat ik zwanger raakte, ik had toen ook lange cyclussen variërend tussen de 30 en 50 dagen.
Gast- Gast
Niet zo lang nog hoor, bijna 8 maanden. Maar zoals ik hierboven ergens al schrijf, mijn cyclus is niet op orde dus ik weet niet wat de goede dagen zijn. Ik snap dat als je zo'n programma kijkt dat gevoel weer terugkomt . Ik heb het nu wel losgelaten, dat helpt.SarahKey schreef:Carrie schreef:Ja jullie hebben echt lang moeten wachten he? Recpect hoor. Maar goed je kunt niet anders ook, maar toch respectSarahKey schreef:Carrie schreef:Urban Naked schreef:Niet flauw. En die baby moet eens opschieten, die is pas flauwCarrie schreef:Ik gebruik niks. Maar dat is flauw, want ik wil een baaaaaby.
Ja! Slome duikelaar.
Je kunt idd niets anders dan wachten. Wij hebben er 4,5 jaar op moeten wachten. Maar daar sta ik nu niet meer bij stil. Wel als ik bv babyboom kijk, dan kan ik de pijn van het lange wachten weer voelen. Elke maand de hoop en dan de teleurstelling. Maar nu elke dag geluk
Hoe lang zijn jullie nu bezig?
Gast- Gast
Carrie schreef:Maar wel gelukt uiteindelijk, gelukkig! Gewoon op de normale manier of heb je er wat speciaals voor gedaan?Laurientje schreef:Carrie schreef:Na valt op zich wel mee hoor, bijna 8 maanden nu. Maar wat me een beetje frustreert is dat mijn cyclus niet op op orde is en ik dus ook niet weet wat de 'goede' dagen zijn.Laurientje schreef:Carrie zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
We liepen net een paar weken bij de gyneacoloog om te kijken waarom het niet lukte, ik was net bezig met folikel metingen, en toen de gyn de tweede cylcus dacht te constateren dat ik die maand geen eisprong zou hebben werd ik die maand spontaan zwanger! Toen we voor een tweede kindje gingen was ik de tweede ronde zwanger dit werd helaas een miskraam maar daarna maar 1 keer weer ongesteld en toen was ik alweer zwanger van onze dochter.
Laurientje- Prater
Niet standaard, maar ooit vergeten we wel eens het condoom.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik mag niks vanwege een verhoogd risico op trombose.
Mijn man heeft een vasectomie gehad maar we wachten nog op de uitslag, zolang doen we het dus met condoom.
Mijn man heeft een vasectomie gehad maar we wachten nog op de uitslag, zolang doen we het dus met condoom.
Gast- Gast
Mijn man is gesteriliseerd dus wij gebruiken niks. Daar voor jaren alleen een condoom. De pil heb ik 9 jaar geleden in de wilgen gehangen
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wow wat bijzonder! Heel fijn om te lezen Behalve van die keer dat het mis ging natuurlijk.Laurientje schreef:Carrie schreef:Maar wel gelukt uiteindelijk, gelukkig! Gewoon op de normale manier of heb je er wat speciaals voor gedaan?Laurientje schreef:Carrie schreef:Na valt op zich wel mee hoor, bijna 8 maanden nu. Maar wat me een beetje frustreert is dat mijn cyclus niet op op orde is en ik dus ook niet weet wat de 'goede' dagen zijn.Laurientje schreef:Carrie zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
We liepen net een paar weken bij de gyneacoloog om te kijken waarom het niet lukte, ik was net bezig met folikel metingen, en toen de gyn de tweede cylcus dacht te constateren dat ik die maand geen eisprong zou hebben werd ik die maand spontaan zwanger! Toen we voor een tweede kindje gingen was ik de tweede ronde zwanger dit werd helaas een miskraam maar daarna maar 1 keer weer ongesteld en toen was ik alweer zwanger van onze dochter.
Gast- Gast
Ik slik de pil.
Zit wel eens te denken om iets anders te proberen, maar voor nu is het wel even prima.
Zit wel eens te denken om iets anders te proberen, maar voor nu is het wel even prima.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken
» Voor de meiden die de Nuvaring gebruiken!
» Voor de meiden die Guhl gebruiken.
» Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben
» Zijn hier ook meiden....
» Voor de meiden die de Nuvaring gebruiken!
» Voor de meiden die Guhl gebruiken.
» Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben
» Zijn hier ook meiden....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: