Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben Empty Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben

Bericht  ShallY do 25 apr 2013 - 23:33

Vanmorgen weer een recept provera gehad van de gynaecoloog. Ik heb alleen, hoe stom ook, niet zo goed opgelet en nu blijkt dus dat ze me maar 1 tablet per dag, en dat gedurende 5 dagen heeft voorgeschreven. De andere keren moest ik 2 tabletten per dag slikken en dat voor 5 dagen.

Ik heb direct het ziekenhuis gebeld en dit verteld tegen de assistente. Ze zei dat ik gewoon ongesteld zal worden, alleen kan het wat langer duren. En mocht het toch niet zo zijn moet ik bellen.

Aan de ene kant heb ik zoiets, de arts weet wel wat ze heeft voorgeschreven maar aan de andere kant ben ik er toch weer niet gerust op en maak ik me wel een beetje druk of ik dus ongesteld zal worden na het slikken van de provera.

Hoeveel moesten jullie er per dag slikken en voor hoeveel dagen?




ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben Empty Re: Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben

Bericht  _Mashimaro_ do 25 apr 2013 - 23:53

Ik had dan geen provera, maar primolut, maar moest ook 5 dagen 1 tablet per dag.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben Empty Re: Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben

Bericht  Novalee do 25 apr 2013 - 23:58

Ik heb ook provera geslikt, en kreeg altijd maar 1 tablet per dag voorgeschreven. Ik werd elke keer gewoon ongesteld, binnen een paar dagen na het laatste tablet.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben Empty Re: Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben

Bericht  ShallY vr 26 apr 2013 - 0:00

En ook na 5 dagen slikken novalee?

Thnx dames, stelt me toch wel weer een beetje gerust. En ik weet ook wel dat dit ook wel weer goed komt maar dan gaat het weer langer duren en heb soms geen geduld Wink !

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben Empty Re: Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben

Bericht  Novalee vr 26 apr 2013 - 0:07

Ja, ik kreeg het ook voor 5 dagen voorgeschreven steeds.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben Empty Re: Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum