Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken Empty Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken

Bericht  Ellebel zo 25 maa 2012 - 6:47

Hoe zien de testen er de dagen na de eisprong uit? Worden deze geleidelijk lichter of is het de dag erna al negatief.

Ik heb afgelopen woensdag ovulatietesten gekocht en er meteen eentje uitgeprobeerd. Dinsdag had ik duidelijk nog vruchtbaar slijm, maar op de test woensdag was maar een heel licht streepje te zien, dus ik ben ervan uit gegaan dat mijn eisprong eerder die week is geweest. Maar dat vruchtbaar slijm heb je tijdens of vlak voor de eisprong toch? Dan kan die test toch niet zo licht zijn?
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken Empty Re: Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:49

Ik vind het altijd heel lastig om te zeggen bij een ander.

Ik heb vrij lichte testen altijd. Mijn positieve test is gelijk aan de controlestreep. De dag erop is ie alweer heel licht en de dag erna is er bijna niks te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken Empty Re: Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken

Bericht  Highway zo 25 maa 2012 - 6:59

Ik heb deze week 3 lichte testen gehad, gisteren was hij erg donker (donkerder dan de controlestreep) en vandaag weer even licht als daarvoor, ik verwacht morgen niks meer te zien, zo was het vorige maand ook.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken Empty Re: Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken

Bericht  Ellebel zo 25 maa 2012 - 7:05

Oké, dus dan kan de test toch al meteen na de eispring heel licht zijn. Dat kan wel kloppen, dan heb ik waarschijnlijk disndag mijn eisprong gehad.

Ik heb alleen vanuit het niets allerlei symptomen die op een zwangerschap kunnen duiden, terwijl ik er juist van overtuigd was dat het deze maand niet gelukt zou zijn (wellicht weten jullie mijn topic begin deze week nog). Ik had me zelf vanmorgen onder de douche bedacht om het zwanger worden de komende ronde even te laten rusten en had daar ook echt vreemde mee. Dus die symptomen komen echt onverwacht. Daarnaast ook veel te vroeg natuurlijk als ik dinsdag mijn eisprong gehad heb. Er zit niks anders op dan een week te wachten op mijn menstruatie.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken Empty Re: Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum