Voor de meiden die de Nuvaring gebruiken!
+8
ExpressoB
Suus
Flinder
Ploen
**_pearl_**
Silva
me-girl
IndianRose
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voor de meiden die de Nuvaring gebruiken!
Ik heb vandaag mijn eerste Nuvaring ingebracht! Ik heb het precies volgens de aanwijzingen gedaan, voel er nu ook niks van! Maar toch ga ik twijfelen, heb ik het wel goed gedaan, zit hij wel ver genoeg.
Hoe hebben jullie dat ervaren bij de eerste keer inbrengen? En voelen jullie de ring weleens zitten? Tijdens seks of bij het inbrengen van een tampon?
Ik heb zelf jaren de pil gebruikt maar kreeg hier veel last van bijwerkingen. Daarna een jaar ongeveer alleen condooms gebruikt, maar ik vind het toch niet veilig genoeg voelen. Nu wil ik de Nuvaring dus proberen. Als dit ook geen succes blijkt, ga ik over op een spiraaltje.
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Voor de meiden die de Nuvaring gebruiken!
De eerste keer dat ik hem inbracht, heb ik ook wel lopen stressen. En ook ik begon te twijfelen. Hij zit goed zolang hij niet meer uitsteekt!
Voor de seks haal ik hem eruit, dit omdat mijn vriend hem voelt. En ik mij daardoor een keer goed pijn heb gedaan! (Hij mag er maximaal 3 uur uit, dan werkt hij nog goed!)
Verder voel ik hem niet zitten, af en toe zakt hij wat naar beneden, dan zit hij dus niet goed en duw ik hem weer terug.
De ring in combinaties met tampons, doe ik niet meer, dit omdat ik de ring er vaak mee uittrok. Maar vaak is het de laatste dag dat ik ongesteld ben, dat ik hem moet inbrengen, waardoor ik maar 1 dag maandverband hoef te gebruiken.
Verder ben ik er echt tevreden mee! Hoef er nu niet meer aan te denken, om elke avond een pil te slikken, heb geen bijwerkingen enz.
Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust!
Voor de seks haal ik hem eruit, dit omdat mijn vriend hem voelt. En ik mij daardoor een keer goed pijn heb gedaan! (Hij mag er maximaal 3 uur uit, dan werkt hij nog goed!)
Verder voel ik hem niet zitten, af en toe zakt hij wat naar beneden, dan zit hij dus niet goed en duw ik hem weer terug.
De ring in combinaties met tampons, doe ik niet meer, dit omdat ik de ring er vaak mee uittrok. Maar vaak is het de laatste dag dat ik ongesteld ben, dat ik hem moet inbrengen, waardoor ik maar 1 dag maandverband hoef te gebruiken.
Verder ben ik er echt tevreden mee! Hoef er nu niet meer aan te denken, om elke avond een pil te slikken, heb geen bijwerkingen enz.
Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust!
me-girl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hem een tijdje gehad, denk een jaar ofzo. Maar ben er toen mee gestopt omdat ik, net als bij de pil, last van de bijwerkingen kreeg.
Op zich bracht ik hem gewoon normaal in, net als een tampon, en voelde hem ook niet zitten. Mijn vriend wel, tijdens de seks, en dan haalden we hem er even uit. Alleen vergat ik hem soms weer, kwam er wel altijd weer op tijd achter, behalve één keer. Toen schrok ik wel even. Gelukkig was er niets aan de hand.
Ik heb nu een spiraaltje, maar 't duurde wel even een maand of drie voordat at echt helemaal goed zat. Nog steeds voel ik hem af en toe zitten en doet 't wel eens pijn, maar vind dit de fijnste oplossing.
Op zich bracht ik hem gewoon normaal in, net als een tampon, en voelde hem ook niet zitten. Mijn vriend wel, tijdens de seks, en dan haalden we hem er even uit. Alleen vergat ik hem soms weer, kwam er wel altijd weer op tijd achter, behalve één keer. Toen schrok ik wel even. Gelukkig was er niets aan de hand.
Ik heb nu een spiraaltje, maar 't duurde wel even een maand of drie voordat at echt helemaal goed zat. Nog steeds voel ik hem af en toe zitten en doet 't wel eens pijn, maar vind dit de fijnste oplossing.
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
hoi
ik heb geen problemen met de nuva ring en mijn vriend ook niet .
ik voel hem niet en hij ook niet tijdens de sex.
dit is wel eens geweest dat hij hem voelde maar toen was ik gewoon nog niet helemaal opgewarmt zeg maar en dan ben je van binnen wat kleiner en smaller dan als je heel erg opgewonden bent .
het in brengen gaat perfect hij zit eigelijk altijd goed
succes !
ik heb geen problemen met de nuva ring en mijn vriend ook niet .
ik voel hem niet en hij ook niet tijdens de sex.
dit is wel eens geweest dat hij hem voelde maar toen was ik gewoon nog niet helemaal opgewarmt zeg maar en dan ben je van binnen wat kleiner en smaller dan als je heel erg opgewonden bent .
het in brengen gaat perfect hij zit eigelijk altijd goed
succes !
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Ik gebruik hem ook. Inbrengen ging prima, maar toen ik hem de eerste keer eruit moest halen kon ik hem nergens vinden haha. Even moeten zoeken maar toen voelde ik hem
Voel er inderdaad niks van, alleen moet ik er goed aan denken wanneer ik hem er weer uit moet halen
Voel er inderdaad niks van, alleen moet ik er goed aan denken wanneer ik hem er weer uit moet halen
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
De eerste keer had ik ook zoiets van: zit hij nu goed? Nu voel ik hem eigenlijk nooit meer. Ook niet tijdens de seks of tampons inbrengen. Ik vind het erg fijn, moet er alleen goed aan denken dat ik hem op tijd er uit haal.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik heb nu voor het eerst de nuvaring, maar ben steeds bang dat ik hem kwijt ben. Hij blijft niet zo diep zitten, maar ik voel hem niet. Hoop dat het wel goed is zo...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Silva schreef:Ik heb hem een tijdje gehad, denk een jaar ofzo. Maar ben er toen mee gestopt omdat ik, net als bij de pil, last van de bijwerkingen kreeg.
Nou ik ben er dus ook al mee gestopt. De methode zelf vond ik wel prettig, maar ik kreeg gelijk alweer last van bijwerkingen. Ik ben blijkbaar erg gevoelig voor hormonen Nu maar op zoek naar een andere methode...
IndianRose- Fluisteraar
IndianRose schreef:Silva schreef:Ik heb hem een tijdje gehad, denk een jaar ofzo. Maar ben er toen mee gestopt omdat ik, net als bij de pil, last van de bijwerkingen kreeg.
Nou ik ben er dus ook al mee gestopt. De methode zelf vond ik wel prettig, maar ik kreeg gelijk alweer last van bijwerkingen. Ik ben blijkbaar erg gevoelig voor hormonen Nu maar op zoek naar een andere methode...
Welke bijwerkingen kreeg je dan precies? Ik zit er ook aan te denken om over te stappen op de nuvaring.
Gast- Gast
ben ik ook wel benieuwd naar...welke bijwerkingen je ervaarde?!
ik gebruik nu al een hele tijd de nuvaring... periodes ging het goed..dan weer niet en toen weer wel.
ben ermee naar mijn gyn..gegaan en er zijn voor mij weinig oplossingen meer, dus moest het nogmaals weer zoveel maanden proberen. Nu was ik voor het laatst in sept. bij hem en nu is het jan. en het is weer mis
Tussentijds bloedverlies....en lang ook!! verder vind ik het een ideaal ding
7febr moet ik weer naar het ziekenhuis :-( alles heb ik al geprobeerd, maar ik blijf tussentijdse bloedverlies houden...
ik gebruik nu al een hele tijd de nuvaring... periodes ging het goed..dan weer niet en toen weer wel.
ben ermee naar mijn gyn..gegaan en er zijn voor mij weinig oplossingen meer, dus moest het nogmaals weer zoveel maanden proberen. Nu was ik voor het laatst in sept. bij hem en nu is het jan. en het is weer mis
Tussentijds bloedverlies....en lang ook!! verder vind ik het een ideaal ding
7febr moet ik weer naar het ziekenhuis :-( alles heb ik al geprobeerd, maar ik blijf tussentijdse bloedverlies houden...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben ook wel benieuwd naar de bijwerkingen! Ik heb met de lichtste pil al last van erge bijwerkingen, word behoorlijk depressief van hormonen en zit dus te denken over de nuvaring..
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik gebruik nu sinds kort de nuvaring, en heb gelukkig nergens last van, vind het ideaal! Het enige 'vervelende' is dat ik me soms afvraag of 'ie er nog wel zit, want ik merk er zelf echt helemaal niks van! Maar goed, dat is eigenlijk natuurlijk alleen maar heel fijn
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pfff wat een k*t ding is dat zeg! Ik ben echt serieus 2 maanden ongesteld geweest door dat ding. Mijn humeur veranderde, geen zin meer in sex enz enz.
Zit nu weer terug naar de Microgynon 50 en die bevalt goed!
Zit nu weer terug naar de Microgynon 50 en die bevalt goed!
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
iemand die mee wilt denken? misschien moet ik er een nieuw topic voor openen
pil werkt niet
mirena spiraaltje niet
nuvaring dus na lang proberen dus ook niet..
pil werkt niet
mirena spiraaltje niet
ExpressoB schreef:iemand die mee wilt denken? misschien moet ik er een nieuw topic voor openen
pil werkt niet
mirena spiraaltje niet
Vervelend zeg! Wat zegt je huisarts hiervan, kan hij/zij je geen tips geven?
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Sorry voor mijn late reactie!
Ik werd weer prikkelbaar, chagrijnig en zat niet lekker in mijn vel. Precies dezelfde syptomen die ik ook bij de pil had.
Ik ga binnenkort maar eens langs de huisarts om te vragen of die nog andere methodes weet!
Ik werd weer prikkelbaar, chagrijnig en zat niet lekker in mijn vel. Precies dezelfde syptomen die ik ook bij de pil had.
Ik ga binnenkort maar eens langs de huisarts om te vragen of die nog andere methodes weet!
IndianRose- Fluisteraar
ExpressoB schreef:iemand die mee wilt denken? misschien moet ik er een nieuw topic voor openen
pil werkt niet
mirena spiraaltje niet
Condooms...? Ik heb precies hetzelfde, spiraaltje nog niet geprobeerd, maar zie ik eigenlijk ook niet zitten.
Heb nu weer 2 maanden de pil geslikt, maar wist ook weer waarom ik er 2 jaar geleden mee gestopt was.
Ik vertrouw maar op de condooms. Ik kan niet anders. Heb voor de zekerheid wel altijd de morning after pil in huis. Voor het geval dat. Dat geeft me een iets zekerder gevoel.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
heb ook zo'n 9 maanden lang niks gebruikt, maar dat werkte ook niet..zware menstruaties en ook weer tussentijdse bloedingen
vandaag bij m'n gyn. geweest, hij heeft alles weer gecontroleerd, maar weer niks bijzonders te zien
het idee is nu om m'n nuvaring door te blijven gebruiken, maar dan zonder stopweek meer; na de 3 weken, oude eruit en meteen een nieuwe erin, als dit ook weer tussentijds bloedverlies geeft, dan na 2 a 2,5 week de ring vervangen.
iemand ervaring met het 'doorringen'
vandaag bij m'n gyn. geweest, hij heeft alles weer gecontroleerd, maar weer niks bijzonders te zien
het idee is nu om m'n nuvaring door te blijven gebruiken, maar dan zonder stopweek meer; na de 3 weken, oude eruit en meteen een nieuwe erin, als dit ook weer tussentijds bloedverlies geeft, dan na 2 a 2,5 week de ring vervangen.
iemand ervaring met het 'doorringen'
expressoB, dat deed ik met de nuvaring. 3 maanden doorgebruiken dan stopweek inlassen, weer 3 maanden, weer stopweek enz enz. Heb ik een aantal jaren gedaan (jaartje of 6 denk ik).
Ik heb niet het hele topic gelezen maar wat is het probleem, waarom je dit wilt doen?
Ik heb niet het hele topic gelezen maar wat is het probleem, waarom je dit wilt doen?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:expressoB, dat deed ik met de nuvaring. 3 maanden doorgebruiken dan stopweek inlassen, weer 3 maanden, weer stopweek enz enz. Heb ik een aantal jaren gedaan (jaartje of 6 denk ik).
oke...en dat beviel jou goed?
mij zal het benieuwen, volgens mij gyn. hoef je als vrouw maar 4 keer per jaar een bloeding te krijgen
kom al vanaf mijn 17e bij de gyn. Vinden naar iets waar ik WEL tegen kan
altijd maar tussentijds bloedverlies:-( en mijn menstruaties zijn altijd lang:-(
- Verschillende pil soorten geprobeerd
- 2 keer crio's gehad (als ik het goed zeg)
- mirena spiraaltje gehad
- uh niks gebruikt
- om over alle onderzoeken maar te zwijgen
Oke, lastig dat je nu na zo'n tijd nog niks hebt gevonden wat werkt. Ik zal je een pm sturen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:
Oke, lastig dat je nu na zo'n tijd nog niks hebt gevonden wat werkt. Ik zal je een pm sturen.
pm terug
heb dus pas 'doorgeringd' en ben na bijna 2 weken toch ongesteld geworden :-( boehoeeee
ben benieuwd hoelang het deze keer aanhoud, word er zoooooo onzettend moedeloos en treurig van
ben benieuwd hoelang het deze keer aanhoud, word er zoooooo onzettend moedeloos en treurig van
Ik heb afgelopen woensdag m'n oude ring eruit gehaald en meteen een nieuwe erin gedaan.
Meestal is het dan met een paar dagen wel over maar nu dus niet. Ben nu alweer dik 2 weken ongesteld :'(
word er echt zo verdrietig van, zit soms gewoon op de w.c. te huilen ...
Meestal is het dan met een paar dagen wel over maar nu dus niet. Ben nu alweer dik 2 weken ongesteld :'(
word er echt zo verdrietig van, zit soms gewoon op de w.c. te huilen ...
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden die ovulatietesten gebruiken
» Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?
» Zijn er meiden die geen voorbehoedsmiddelen gebruiken?
» Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben
» Wat voor verf gebruiken voor muurstickers?
» Nav: Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?
» Zijn er meiden die geen voorbehoedsmiddelen gebruiken?
» Vraag aan meiden die provera gebruiken of gebruikt hebben
» Wat voor verf gebruiken voor muurstickers?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: