Zelf een tas gemaakt =)
+8
Flippin' Bitch
Jeanette
Ella
Eris
Prosecco
Marin
Davinia
PluDan
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zelf een tas gemaakt =)
Ik ben helemaal happy!
Heb vanmiddag mijn eigen leren tas gemaakt. Ik had maandag op de markt een lap leer gekocht voor 15 euro, en ik wilde graag een leren shopper maken. (ik was al eeuwen opzoek naar een leren shopper zonder frutsels eraan, maar blijkbaar zijn die er bijna niet of ze zijn echt ontzettend duur).
Dus ik dacht, waarom niet proberen. Whooee ik ben er blij mee haha. Ben er zo trots op dat ik hem even wil showen.
(Op die tweede foto zie je hoe groot hij is bij een lichaam.. maar mijn shirtje scheen nogal door haha.. vandaar dat witte blokje )
Nu hopen dat hij stevig genoeg blijft voor mij laptop.. Heb net even snel in huis wat rondjes gelopen met de laptop erin en ik hoorde geen gekraak ofzo
Heb vanmiddag mijn eigen leren tas gemaakt. Ik had maandag op de markt een lap leer gekocht voor 15 euro, en ik wilde graag een leren shopper maken. (ik was al eeuwen opzoek naar een leren shopper zonder frutsels eraan, maar blijkbaar zijn die er bijna niet of ze zijn echt ontzettend duur).
Dus ik dacht, waarom niet proberen. Whooee ik ben er blij mee haha. Ben er zo trots op dat ik hem even wil showen.
(Op die tweede foto zie je hoe groot hij is bij een lichaam.. maar mijn shirtje scheen nogal door haha.. vandaar dat witte blokje )
Nu hopen dat hij stevig genoeg blijft voor mij laptop.. Heb net even snel in huis wat rondjes gelopen met de laptop erin en ik hoorde geen gekraak ofzo
Gast- Gast
Re: Zelf een tas gemaakt =)
Mooi gedaan Punk! Met de naaimachine?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PluDan schreef:Mooi gedaan Punk! Met de naaimachine?
Ja inderdaad! De naaimachine van mijn ouders. Maar zit er eigenlijk al een tijd aan te denken om er zelf ook een aan te schaffen. Heb ook een boek om patroontekenen te leren.
Heb wel vaker ideetjes die ik dan wil uitwerken maar dan komt er nooit iets van. Maar nu krijg ik toch wel zin om meer te maken
Gast- Gast
Ja, dat kan ik me voorstellen, erg leuk!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Leuk gedaan!
En misschien rare vraag, maar hoe krijg jij je knot zo? Bij mij steken er altijd haren uit en ik zie iedereen in zo'n knot lopen en dat wil ik ook, haha.
En misschien rare vraag, maar hoe krijg jij je knot zo? Bij mij steken er altijd haren uit en ik zie iedereen in zo'n knot lopen en dat wil ik ook, haha.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
haha ik krijg ook nooit zo'n knot hoor.
Dit is gewoon een staart waarbij ik de laatste keer niet helemaal door het elastiekje ben gegaan
Dit is gewoon een staart waarbij ik de laatste keer niet helemaal door het elastiekje ben gegaan
Gast- Gast
Cool! Mooi! Maarehh ik heb wel eens begrepen dat je voor leer niet een huis tuin en keuken naaimachine kunt gebruiken omdat leer te dik is? Maar ging dus prima?
Gast- Gast
Oooh hij's cool! Wat hip!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Powerbabe schreef:Cool! Mooi! Maarehh ik heb wel eens begrepen dat je voor leer niet een huis tuin en keuken naaimachine kunt gebruiken omdat leer te dik is? Maar ging dus prima?
Ja joh! Gewoon met een leernaald. Gaat prima!
Gast- Gast
Haha is goed. Ik ga een handeltje beginnen
Een lap leer kost €15 euro en ik ben met deze tas ongeveer 4,5 uur bezig geweest (arbeidsuren he )
Een lap leer kost €15 euro en ik ben met deze tas ongeveer 4,5 uur bezig geweest (arbeidsuren he )
Gast- Gast
Op welke markt heb je dat keer gekocht? Ik zie mogelijkheden
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Mooi gedaan, leuk model!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Leuk gedaan zeg
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een toffe tas
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Wauw, wat leuk gedaan!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dankje dames
Heb hem vandaag voor het eerste gebruikt. Ging best wel wat in en hij bleef sterk haha. Het enige vervelende is dat ik mijn portomonee er los in moet gooien en er geen rits ofzo inzit en de hengels te kort zijn om langs mijn schouder te dragen. Dus ik moet die hengels in mijn hand houden en dan heb ik steeds het idee dat je makkelijk in m'n tas kunt graaien.
Maar goed, beetje opletten en dat komt wel goed
Heb vandaag weer wat nieuwe stof gehaald, eens kijken wat ik daarmee ga doen.
Heb hem vandaag voor het eerste gebruikt. Ging best wel wat in en hij bleef sterk haha. Het enige vervelende is dat ik mijn portomonee er los in moet gooien en er geen rits ofzo inzit en de hengels te kort zijn om langs mijn schouder te dragen. Dus ik moet die hengels in mijn hand houden en dan heb ik steeds het idee dat je makkelijk in m'n tas kunt graaien.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Dankje dames
Kan je niet aan de binnenkant een vakje met rits maken voor je portemonnee?
Vind het een erg leuke tas trouwens!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Punk'd schreef:Dankje dames
Daar zat ik ook aan te denken maar de tas is maar van enkel leer.. Als ik het met de naaimachine doe dan zie je dus aan de buitenkant de stiknaat zitten. Dat wil ik niet.. Misschien is er nog een andere manier voor. Ik had hem ook onderin begraven dus dan gaat het nog wel haha
Gast- Gast
Punk'd schreef:AngelNyn schreef:Punk'd schreef:Dankje dames
Daar zat ik ook aan te denken maar de tas is maar van enkel leer.. Als ik het met de naaimachine doe dan zie je dus aan de buitenkant de stiknaat zitten. Dat wil ik niet.. Misschien is er nog een andere manier voor. Ik had hem ook onderin begraven dus dan gaat het nog wel haha
En misschien op de stiknaad vast maken? Want het is idd zonde om door het leer heen te stikken..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Net zelf hars gemaakt..!
» Onze tafel (door vriend zelf gemaakt *trots*)
» Waar kasthangers kopen? Edit: zelf een gemaakt, zie foto
» Macarons gemaakt!
» Iemand weleens dit gemaakt?
» Onze tafel (door vriend zelf gemaakt *trots*)
» Waar kasthangers kopen? Edit: zelf een gemaakt, zie foto
» Macarons gemaakt!
» Iemand weleens dit gemaakt?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: