Zelf omdraaien
+11
PiP
Tania
frolic
Flemy
maiadebij
duckie
bella
Mamsie
Monnie
PapillonRose
Pussycat
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zelf omdraaien
Van de week had ik haar in de box liggen op d'r buik en na veel gesteun lag ze op d'r rug haha.
Maar volgens mij ging dit wel makkelijk door het dikke kleed.
Nu heb ik haar op de babygym liggen en ze probeert het uit alle macht, maar het wil niet lukken haha.
Ziet er echt té komisch uit gewoon.
Volgens mij geeft ze het nu op, want ze blijft nu lekker liggen op d'r buik
Vanaf wanneer konden jullie kindjes zichzelf omdraaien?
Van buik naar rug?
En van rug naar buik?
Maar volgens mij ging dit wel makkelijk door het dikke kleed.
Nu heb ik haar op de babygym liggen en ze probeert het uit alle macht, maar het wil niet lukken haha.
Ziet er echt té komisch uit gewoon.
Volgens mij geeft ze het nu op, want ze blijft nu lekker liggen op d'r buik
Vanaf wanneer konden jullie kindjes zichzelf omdraaien?
Van buik naar rug?
En van rug naar buik?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Zelf omdraaien
Vanaf 7 1/2 maand pas meneer is niet zo actief in dit soort dingen....nu blijft ie rondjes draaien met groot gegier!
Gast- Gast
Hier ook een lui varkentje
Van buik naar rug? 7 maanden en 1 week
En van rug naar buik? dit kan hij nog niet (alleen met hulp van mama)
Van buik naar rug? 7 maanden en 1 week
En van rug naar buik? dit kan hij nog niet (alleen met hulp van mama)
Gast- Gast
Van buik naar rug vanaf een week of 8, maar ze doet het niet heel vaak en meestal kost het ook veel moeite. Andersom lukt nog helemaal niet.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Van rug naar buik met 7 maand en terug een week later. Nu doet hij niet anders!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Van rug naar buik precies 4 maanden.
Van buik naar rug 5 maanden en 1 week.
Van buik naar rug 5 maanden en 1 week.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Dan heb ik het wel over helemaal zelf en armpjes ook goed etc.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hier pas ook sinds 2 weken. Maar dan wel weer beide tegelijk.
Dus met net 7 maanden.
Dus met net 7 maanden.
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Van buik naar rug?
4 maanden
En van rug naar buik?
5 maanden
we hebben alleen een overstrekkertje in huis, dus ze rolt heel weinig, maar ze kan het al wel een hele poos
4 maanden
En van rug naar buik?
5 maanden
we hebben alleen een overstrekkertje in huis, dus ze rolt heel weinig, maar ze kan het al wel een hele poos
Gast- Gast
van buik naar rug was met 12 weken... was heel grappig om te zien, dacht opeens van he zo heb ik jou niet in de box gelegd
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Van buik naar rug: 2,5 maanden (per ongeluk ), 3 maanden: bewust
Van rug naar buik: 3,5 maanden
Wat ik helemaal leuk vind, is dat hij sinds hij 5 maanden ongeveer is, hij heel bewust zijn armpje naast zijn hoofd legt en dan zachtjes met zijn hoofd op zijn arm landt. Op die manier bonkt zijn koppie niet op de grond en rolt hij van de ene kant van de kamer naar de andere. Ik vind dat dus heel slim haha.
De oudste deed het trouwens allebei 'pas' vanaf 6 maanden.
Wat ik helemaal leuk vind, is dat hij sinds hij 5 maanden ongeveer is, hij heel bewust zijn armpje naast zijn hoofd legt en dan zachtjes met zijn hoofd op zijn arm landt. Op die manier bonkt zijn koppie niet op de grond en rolt hij van de ene kant van de kamer naar de andere. Ik vind dat dus heel slim haha.
Gast- Gast
Van buik naar rug met 4 maanden en een week later kon ze ook van rug naar buik.
Gast- Gast
N van buik naar rug 10 weken en rug naar buik 5 maanden.
J van buik naar rug 3,5 maand en rug naar buik nog niet, maar sinds vandaag oefent ze wel veel!
J van buik naar rug 3,5 maand en rug naar buik nog niet, maar sinds vandaag oefent ze wel veel!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Minneke schreef:Van buik naar rug: 2,5 maanden (per ongeluk ), 3 maanden: bewust
Wat grappig, hier echt precies hetzelfde verhaal!
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
S.enna draaide met 8 maanden heen en weer. Ma.ra is bijna 12 maanden en kan nog helemaal niet draaien, alleen op haar zij. Wat zijn kinderen trouwens allemaal snel zeg of niet ? Als ik dat zo lees klopt het inderdaad dat M.ara echt ruim achter loopt in haar motoriek.
Gast- Gast
Alle 2 vanaf 4 maanden van rug naar buik , en ook alle 2 rollen ze ook pas van buik naar rug als ze het andersom konden , dat zoveel kindjes al zo vroeg van buik-rug draaien joh ! Hier gooiden ze alle 2 alleen maar hysterisch hun kont in de lucht.
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Mama_van2 schreef:S.enna draaide met 8 maanden heen en weer. Ma.ra is bijna 12 maanden en kan nog helemaal niet draaien, alleen op haar zij. Wat zijn kinderen trouwens allemaal snel zeg of niet ? Als ik dat zo lees klopt het inderdaad dat M.ara echt ruim achter loopt in haar motoriek.
Van het cb "moeten" kindjes pas kunnen draaien met 9 maanden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Mama_van2 schreef:S.enna draaide met 8 maanden heen en weer. Ma.ra is bijna 12 maanden en kan nog helemaal niet draaien, alleen op haar zij. Wat zijn kinderen trouwens allemaal snel zeg of niet ? Als ik dat zo lees klopt het inderdaad dat M.ara echt ruim achter loopt in haar motoriek.
Ja hoorde ik ook !
En sommige kindjes doen het ook allemaal fijn anders , mijn nichtje kon bijvoorbeeld met een jaar zelf gaan staan , maar nog niet zelf gaan zitten ze kon zich wel op dr knieen zetten , maar niet op dr billen.
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Van haar buik naar haar rug 3 maanden(en 3 dagen )
Andersom heb ik niet opgeschreven, maar volgens mij was dit een maand later.
Andersom heb ik niet opgeschreven, maar volgens mij was dit een maand later.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
frolic schreef:Tania schreef:Mama_van2 schreef:S.enna draaide met 8 maanden heen en weer. Ma.ra is bijna 12 maanden en kan nog helemaal niet draaien, alleen op haar zij. Wat zijn kinderen trouwens allemaal snel zeg of niet ? Als ik dat zo lees klopt het inderdaad dat M.ara echt ruim achter loopt in haar motoriek.
Ja hoorde ik ook !
En sommige kindjes doen het ook allemaal fijn anders , mijn nichtje kon bijvoorbeeld met een jaar zelf gaan staan , maar nog niet zelf gaan zitten ze kon zich wel op dr knieen zetten , maar niet op dr billen.
O ja ik maak me er ook niet druk om hoor maar het was meer zo van als je hier leest hoe vroeg jullie kindjes zijn dat je inderdaad even ziet dat M.ara echt flink achterloopt maar goed dat heeft natuurlijk met haar beperking te maken en waarschijnlijk gaat ze echt wel een keer rollen.
Gast- Gast
T was 2 maanden en 1 week toen hij op de commode van zn buik naar rug rolde. Het ging meer perongeluk en wij wisten niet wat we zagen! Gelukkig was mn vriend erbij want hij had me nooit geloofd! T heeft het hierna vaker gedaan maar ik geloof niet dat het echt bewust gaat. Als hij lang op zn buik ligt en hij vindt het niet meer leuk dan begint hij te huilen ipv dat hij omrolt. Van rug naar buik is hij vol op aant oefenen maar hij blijft op zn zij steken omdat zn arm in de weg ligt...ben benieuwd wanneer het hem lukt!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Van buik naar rug met 8 maanden en 3 weken. Van rug maar buik met 9 maanden en 1 week. Dat is dus een stuk langzamer als de rest hier... Maar de oudste was ook sneller.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Hier een luiwammes... sinds een maand heeft ze een keer of 10 van buik naar rug gedraaid (dus echt sporadisch). Andersom lukt haar niet. Blij te lezen dat anderen ook traag zijn... soms hoor ik van die verhalen en dan denk ik-??? Ach, maak me er niey druk om, ze zal heus ooit gaan rollen :p
Het is gewoon maar dat het een heel makkelijk kind is, die snel alles goed vindt... dus waarom zou je moeite gaan doen om om te rollen als je het op je buik/rug ook prima vindt...?
Het is gewoon maar dat het een heel makkelijk kind is, die snel alles goed vindt... dus waarom zou je moeite gaan doen om om te rollen als je het op je buik/rug ook prima vindt...?
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Van rug naar buik en buik naar rug met 4 maanden (precies op de dag). De leidsters op het kdv vonden het zó vroeg dat ze het bewijs maar hebben gefilmd voor me, haha, dus maak je inderdaad geen zorgen als je kleintje er niet zo vroeg bij was! Vanaf die eerste dag draait hij onafgebroken op zijn buik, alleen was hij tussen 5 en 6 maanden even weer vergeten hoe hij op zijn rug moest rollen, de sufferd . Sinds een paar dagen snapt hij dat wel weer, en nu rolt hij heen en weer en ook door (6 maanden dus).
Welles- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 35
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» dag en nachtritme omdraaien?
» Omdraaien met slaapzak
» Matras omdraaien? En hoe vaak dan?
» Zelf aan- en uitkleden.
» Zelf douchen
» Omdraaien met slaapzak
» Matras omdraaien? En hoe vaak dan?