Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer over naar peuterbedje?

+2
Parisienne
pippeloentje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer over naar peuterbedje? Empty Wanneer over naar peuterbedje?

Bericht  pippeloentje di 23 apr 2013 - 2:16

Onze dochter wil sinds een aantal dagen niet in haar bedje slapen,wanneer ze eenmaal slaapt leggen we haar over in haar eigen bedje,kan het zijn dat ze toe is naar een groter bedje?
Ze ruim 1,5 jaar oud,ze krijst moord en brand als we haar in haar bedje proberen te leggen.In ons bed,zonder ons erbij slaapt ze binnen zo.
pippeloentje
pippeloentje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer over naar peuterbedje? Empty Re: Wanneer over naar peuterbedje?

Bericht  Parisienne di 23 apr 2013 - 2:25

Het kan zijn dat de spijlen kinderen op den duur een benauwd gevoel gaan geven. Als ik het zo hoor vind jouw kindje het ledikant niet prettig meer. Kan je misschien één zijkant uit het ledikant halen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer over naar peuterbedje? Empty Re: Wanneer over naar peuterbedje?

Bericht  Floor di 23 apr 2013 - 2:26

kan je een zijkant uit haar bedje halen zodat het minder opgesloten voelt voor haar. Of misschien een campinbedje proberen, wij hebben er 1 waar je een kant kan openritsen.
En anders is het misschien wel de oplossing een peuterbed/gewoon bed te nemen. Ik lag zelf met 1.5 ook in een gewoon bed.
Onze zoon vind zijn bedje nu nog prima, hij klimt er ook nog niet uit. Ik weet niet hoe het gaat als we terug zijn van vakantie, dan heeft hij meer dan een week in het campingbed gelegen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer over naar peuterbedje? Empty Re: Wanneer over naar peuterbedje?

Bericht  Tiara di 23 apr 2013 - 5:20

Bij ons was dat een fase dat ze niet in haar eigen bed wou liggen. Ze heeft toen een aantal weken bij ons geslapen en daarna was het weer goed om in haar eigen bed te slapen. Was ook helemaal overstuur als we haar er in legden.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer over naar peuterbedje? Empty Re: Wanneer over naar peuterbedje?

Bericht  Pink! di 23 apr 2013 - 6:02

Je kan kijken of de zijkant van het bedje eruit kan?
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer over naar peuterbedje? Empty Re: Wanneer over naar peuterbedje?

Bericht  MissD di 23 apr 2013 - 6:14

Tiara schreef:Bij ons was dat een fase dat ze niet in haar eigen bed wou liggen. Ze heeft toen een aantal weken bij ons geslapen en daarna was het weer goed om in haar eigen bed te slapen. Was ook helemaal overstuur als we haar er in legden.

Hier lijkt het ook een fase. T. is flink ziek geweest en in het ziekenhuis kon ze naast papa op een bed slapen en nu wil ze dat hier ook. Gister heef ze voor het eerst sinds 3 weken weer in haar eigen bed geslapen, dus ik hoop dat ze dat vol gaat houden.

Anders zou ik kijken of het beter gaat als je 1 kant van het ledikantje open kunt maken zodat het wat minder opgesloten is.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer over naar peuterbedje? Empty Re: Wanneer over naar peuterbedje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum