Wanneer over naar peuterbedje?
+2
Parisienne
pippeloentje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer over naar peuterbedje?
Onze dochter wil sinds een aantal dagen niet in haar bedje slapen,wanneer ze eenmaal slaapt leggen we haar over in haar eigen bedje,kan het zijn dat ze toe is naar een groter bedje?
Ze ruim 1,5 jaar oud,ze krijst moord en brand als we haar in haar bedje proberen te leggen.In ons bed,zonder ons erbij slaapt ze binnen zo.
Ze ruim 1,5 jaar oud,ze krijst moord en brand als we haar in haar bedje proberen te leggen.In ons bed,zonder ons erbij slaapt ze binnen zo.
pippeloentje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12
Re: Wanneer over naar peuterbedje?
Het kan zijn dat de spijlen kinderen op den duur een benauwd gevoel gaan geven. Als ik het zo hoor vind jouw kindje het ledikant niet prettig meer. Kan je misschien één zijkant uit het ledikant halen?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
kan je een zijkant uit haar bedje halen zodat het minder opgesloten voelt voor haar. Of misschien een campinbedje proberen, wij hebben er 1 waar je een kant kan openritsen.
En anders is het misschien wel de oplossing een peuterbed/gewoon bed te nemen. Ik lag zelf met 1.5 ook in een gewoon bed.
Onze zoon vind zijn bedje nu nog prima, hij klimt er ook nog niet uit. Ik weet niet hoe het gaat als we terug zijn van vakantie, dan heeft hij meer dan een week in het campingbed gelegen.
En anders is het misschien wel de oplossing een peuterbed/gewoon bed te nemen. Ik lag zelf met 1.5 ook in een gewoon bed.
Onze zoon vind zijn bedje nu nog prima, hij klimt er ook nog niet uit. Ik weet niet hoe het gaat als we terug zijn van vakantie, dan heeft hij meer dan een week in het campingbed gelegen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons was dat een fase dat ze niet in haar eigen bed wou liggen. Ze heeft toen een aantal weken bij ons geslapen en daarna was het weer goed om in haar eigen bed te slapen. Was ook helemaal overstuur als we haar er in legden.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Je kan kijken of de zijkant van het bedje eruit kan?
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Tiara schreef:Bij ons was dat een fase dat ze niet in haar eigen bed wou liggen. Ze heeft toen een aantal weken bij ons geslapen en daarna was het weer goed om in haar eigen bed te slapen. Was ook helemaal overstuur als we haar er in legden.
Hier lijkt het ook een fase. T. is flink ziek geweest en in het ziekenhuis kon ze naast papa op een bed slapen en nu wil ze dat hier ook. Gister heef ze voor het eerst sinds 3 weken weer in haar eigen bed geslapen, dus ik hoop dat ze dat vol gaat houden.
Anders zou ik kijken of het beter gaat als je 1 kant van het ledikantje open kunt maken zodat het wat minder opgesloten is.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Peuterbedje
» Wanneer peuterbedje?
» over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?
» 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje
» Welk formaat dekbed voor peuterbedje?
» Wanneer peuterbedje?
» over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?
» 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje
» Welk formaat dekbed voor peuterbedje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: