Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

3 plaatsers

Ga naar beneden

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren? Empty over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

Bericht  duckie zo 8 jul 2012 - 0:29

als we bij A. Binnenkort de zijkant uit het ledikantje halen dan kan ze natuurlijk zelf in en uit bed komen... Wanneer ik dit wil doen weet ik nog niet, maar hoe ging dat bij jullie als je kindje dan ergens ging logeren/ slapen ed? Bij de ene oppas staat een ledikantje (welke geen zijkant eruit kan) en bij de andere oppas een campingbedje, op de creche hebben ze ook van die afgesloten bedjes, en als we ergens op visite gaan of a. Gaat uit logeren slaapt ze ook in een campingbedje... Maar als ze thuis in een open bedje ligt hoe gat dat dan elders? Hoe ging dat bij jullie?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren? Empty Re: over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

Bericht  Parisienne zo 8 jul 2012 - 0:37

Ik vroeg me dat ook al af! Ik zou N. graag in een gewoon bed leggen, maar het probleem is dan weer dat niet alle slaapkamers bij ander mensen peuter-proof zijn. Denk aan stopcontacten, kasten die open kunnen, etc. N. zal dan sowieso uit bed komen en op onderzoek gaan. Ik vroeg me dus ook af hoe wij dit binnenkort gaan doen..
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren? Empty Re: over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 0:41

Toen we op vakantie gingen lag ze ruim een maand in haar grote bed en hebben we campingbedje meegenomen, en gewoon laten kiezen waar ze in wilde liggen. Dat wisselde toen. Op het kdv en bij mijn moeder die ook oppast slaapt ze gewoon nog in dezelfde bedjes, dus ledikantje en campingbedje, en dat is geen probleem voor haar! De oudste sliep overdag niet meer toen hij een groot bed kreeg, maar als hij logeert slaapt hij meestal in een groot bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren? Empty Re: over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

Bericht  mauwmauw zo 8 jul 2012 - 0:53

goede vraag,V gaat hier binnenkort ook naar een peuterbed/normaal bed aangezien hij sinds gister uit zijn ledikant klimt.Maar bij mijn moeder(vaste oppas voor 2 dagen in de week)staat een gewoon ledikant,en denk niet dat ze het ziet zitten om een normaal bed neer te zetten.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren? Empty Re: over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 1:40

H. slaapt met vakantie en logeren enzo gewoon in een campingbedje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren? Empty Re: over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

Bericht  Parisienne zo 8 jul 2012 - 2:32

Maar klimmen jullie kinderen niet uit het campingbedje dan? N. kan namelijk haar been er al overheen gooien Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren? Empty Re: over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 3:25

H. kan er wel uit als ze wil.
Maar ze doet het (nog) niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren? Empty Re: over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 3:32

Ze kan er wel uit, maar doet het niet. En als ze het wel doet is ze inmiddels oud genoeg om het beheerst te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren? Empty Re: over naar peuterbedje en campingbedje bij logeren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum