Welk formaat dekbed voor peuterbedje?
+4
Susan
xxjojootjexx
Mamsie
Mirror
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk formaat dekbed voor peuterbedje?
Ik heb de vraag op het oude forum al eens voorbij zien komen, maar heb geen zin om het terug te zoeken , maar welk formaat dekbed hebben jullie voor een peuter- of juniorbedje? Ik heb volgens mij al vaker gehoord dat de peuterdekbedjes wat aan de kleine kant zijn. Maar stel dat ik een normaal 1 persoonsdekbed koop, is dat dan wel een beetje onder het matrasje te stoppen zonder dat het matrasje daar dan scheef van gaat liggen ofzo? Het peuterbedje dat we gaan bestellen is 70x150cm.
Thnx!!
Thnx!!
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welk formaat dekbed voor peuterbedje?
Ik heb die van de ikea maar die is groter geloof ik dan 70x150.
Maar er bestaan ook dekbedjes van 70X150.
Maar er bestaan ook dekbedjes van 70X150.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben hier een dekbedje wat bij een ledikantje hoort, maar dat gaat prima. Kirsten wil toch ook niet ingestopt worden, dus dat geeft niet. Als ze wel ingestopt zou willen worden, dan gaat dat niet..
Wij hebben een uitschuifbed van Ikea, als hij naar de grotere stand geschoven moet worden is het dekbedje wel te klein, dus dan moeten we alsnog een éénpersoonsdekbedje kopen. maar die voor het ledikantje hadden we al, vandaar.
Als ik nu zou moeten kiezen kocht ik meteen een éénpersoonsdekbed. Als je het helemaal onder het matras vouwt, dan valt het met de bobbel wel mee denk ik.
Wij hebben een uitschuifbed van Ikea, als hij naar de grotere stand geschoven moet worden is het dekbedje wel te klein, dus dan moeten we alsnog een éénpersoonsdekbedje kopen. maar die voor het ledikantje hadden we al, vandaar.
Als ik nu zou moeten kiezen kocht ik meteen een éénpersoonsdekbed. Als je het helemaal onder het matras vouwt, dan valt het met de bobbel wel mee denk ik.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Je kunt een gewoon dekbed gebruiken. In het vakantiehuisje heeft Ezra ook een peuterbed en in de weekends nemen we dan gewoon zijn dekbed van thuis mee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou wel een peuterdekbedje kopen ipv meteen een grote. Het is een flink ding anders in zo'n klein bedje en ook zwaar.
Mirror is toch zwanger van de 2e dus dan kan ze die ook weer voor de 2e gebruiken en dan een 1 persoons kopen voor de oudste.
Mirror is toch zwanger van de 2e dus dan kan ze die ook weer voor de 2e gebruiken en dan een 1 persoons kopen voor de oudste.
Mamsie- Ratel
Bij de Wibra zijn er morgen kleine peuterdekbedjes voor 6 euro te koop!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou ook een peuterdekbedje aanbevelen omdat een 1 persoons te groot is, 140 breed en 200 lang.
Lijkt mij dat je dit niet goed kunt onderstoppen, voeteneind gaat dan hoger staan.
Lijkt mij dat je dit niet goed kunt onderstoppen, voeteneind gaat dan hoger staan.
candy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 35
Registratiedatum : 03-01-11
Ja, 140x200 is wel erg groot, daarom weet ik het ook even niet. Thnx voor de wibra tip, heb gelijk even in de folder online gekeken. Die zijn alleen nog een slagje kleiner, 100x135cm. Dan zou ik wel eerder gaan voor een peuterdekbedje en overtrek van 120x150. Dan heb je zeg maar voor een bedje van 70x150 nog 2 x 25cm over aan de zijkant. Hmmm.. lijkt me toch wel voldoende.
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Ik heb zelf de Len van de ikea. Die is 110 breed en 125 lang.
Mamsie- Ratel
Bij de hema hebben ze peuterdekbedjes voor 18 euro. Zijn hele fijne dekbedjes!
Gast- Gast
wij hebben 120*150 van prenatal 34 zoveel maar die kan tot 60 graden gewassen worden. De hema had ze toen niet. Eerst lag Nick eronder en nu kevin en over een aantal jaar de buikbaby. Niet duur dan 6 jaar minstens gemak van 30 euro
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Deze heeft mijn zoon ook. Idd heel fijn. Zou zeker niet meteen een 1persoons kopen.Sunprincess schreef:Bij de hema hebben ze peuterdekbedjes voor 18 euro. Zijn hele fijne dekbedjes!
Gast- Gast
Elodie schreef:Deze heeft mijn zoon ook. Idd heel fijn. Zou zeker niet meteen een 1persoons kopen.Sunprincess schreef:Bij de hema hebben ze peuterdekbedjes voor 18 euro. Zijn hele fijne dekbedjes!
Wij hebben deze ook voor S. , bevalt er goed.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Darius schreef:Bij de Wibra zijn er morgen kleine peuterdekbedjes voor 6 euro te koop!
Als dat dezelfde zijn als de vorige keer dan is het 3x niks. Ik had deze nl. gekocht, toen ik de verpakking thuis beter bekeek bleek het om een ledikantdekbedje te gaan. Dus erg klein formaat, en ook nog eens dun. Ik heb 'm toen weer terug gebracht.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» dekbed ed voor nieuw bed
» 1 persoons dekbed voor je kindje
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wat voor dekbed heb jij?
» Wat voor een dekbed bij peuterbed?
» 1 persoons dekbed voor je kindje
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wat voor dekbed heb jij?
» Wat voor een dekbed bij peuterbed?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: