Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

+3
Barbabella
Printje
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  duckie za 14 jul 2012 - 8:32

hoe ging bij jullie de 1e nachten in een peuterbedje of een open ledikantje?

omdat A. vandaag begon met in bed klimmen via een speelgoedkist, en klimmen op het bed via het matras was ik bang dat ze ging kantelen met bed en al of verkeerd terecht zou komen dus hebben we de zijkant uit het ledikantje gehaald. ze was erbij toen we het bedje uitelkaar gehaald hebben en daarna hebben we haar nog rustig even met haar bedje laten spelen zeg maar... in uit in uit enzo zodat het niet helemaal vreemd was. alleen nu wil ze dus totaal niet slapen. ze staat steeds op de overloop bij het traphekje en net was ze daar ook al gaan liggen en half half in slaap gevallen maar uiteindelijk hebben we haar weer in bed gelegd omdat ze daar natuurlijk niet kan slapen en dan kunnen we beter nu overleggen dan tegen de tijd wat wij gaan slapen... maar daarna was ze weer uit bed geklommen en was het weer huilen.... nu is het al weer even stil maar ik weet niet waar ze is zeg maar (ga strax als het wat langer stil is wel weer even spieken)

dus nu ben ik benieuwd hoe het bij jullie ging en wat hebben jullie er evt mee/aan gedaan
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 8:36

Hier ging het gelijk goed. Ze vindt het heel leuk. Nu slaapt ze al een paar maanden in een peuterbed en ze komt er nog steeds niet zelf uit, ze roept ons als ze wakker wordt.
En van de week is ze voor de eerste keer uit het bed gevallen, dat was wel even schrikken, maar al snel ging ze weer slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Printje za 14 jul 2012 - 8:37

Hier bleef hij wel meteen netjes liggen maar hij werd wel veel wakker omdat hij met zijn hoofd tegen de bovenkant van het bed botste. Ik verbaas me erover dat hij tot nu toe zo netjes blijft liggen eigenlijk hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Barbabella za 14 jul 2012 - 8:44

Mijn zoon ligt vandaag voor het eerst in een peuterbed. Hij was wat onrustig en wilde er steeds uit. Toen hebben we wat liedjes gezongen en is hij toch gaan liggen. Paar minuutjes gehuild en daarna in slaap gevallen en is er tot nu toe niet uit gekomen.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Printje za 14 jul 2012 - 8:46

Wij hebben trouwens geen peuterbed maar gewoon een 1 persoonsbed (met hekje ervoor)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 8:47

Onze dochter ligt inmiddels zo'n half jaar in een peuterbedje en eigenlijk haar hele leven al in een bed waar ze in principe zelf uit zou kunnen (co-sleeper aan ons bed). Ze is nog nooit zelf uit bed gekomen, ze blijft altijd liggen tot wij haar eruit halen, sinds kort gaat ze wel zitten als ze ons roept.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  kwak za 14 jul 2012 - 9:58

haha, daarom durf ik eigenlijk hier niet de zijkanten van het bed te halen.
Zul je net zien dat D. enorm gaat lopen spoken en ik die dag er na moet werken.
Misschien dat het het aankomend weekend gaan proberen, dan ben ik een weekend vrij en zaterdag kunnen we haar peuterbedje ophalen dus misschien dat we die dan wel neer zetten direct.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Printje za 14 jul 2012 - 10:00

Wij hebben het ledikantje nu op onze kamer gezet, manlief vindt het onzin om dat voor een paar maanden uit elkaar te halen. Naast het bedrekje hebben we ook tuinstoelkussen op de grond liggen (die hebben we buiten nu toch niet nodig :cheering: )

Heel stom was dat hij op vakantie heel rustig in het grote bed sliep en nu veel onrustiger is... bevestigt wederom mijn gevoelens dat er 'iets' op zijn kamer is...hij geeft zelf regelmatig aan iemand te zien...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Dora za 14 jul 2012 - 10:18

Bij A d'r bedje kunnen er 3 spijlen uit en dit hebben we gewoon geprobeerd en dit ging prima.
Ze is er 1 keertje uitgekomen, terug gelegd, verteld dat ze moest slapen (kan ze morgen weer spelen/zwemmen/blablabla) en er niet meer uitgekomen.
's ochtends horen we d'r met d'r knuffels kletsen/spelen en dan doen wij d'r kamerdeur open en dan komt ze er pas uit. En komt ze snel naar ons toe om in het grote bed te kroelen/spelen.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  maiadebij za 14 jul 2012 - 10:44

N was net 3 jaar toen hij in z'n peuterbed ging. Op oudejaarsavond. Hij was ZO trots op z'n bed dat hij er meteen in wilde, het slapen ging ook vanaf dag 1 goed. Hij komt er zelden uit en slaapt er erg goed in (wel met een bedhekje).

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 18:33

H. was 18 maanden toen ze naar haar grote bed ging.
Eerst lieten we haar ledikant nog even staan en mocht ze zelf kiezen maar dan koos ze voor het ledikant. Na een week hebben we het weggehaald en stapte ze zonder problemen in haar nieuwe bed.
Ze komt er nooit zelf uit, pas als wij haar deur open maken. En dan heeft ze nog het liefste dat we haar eruit tillen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 19:29

Hier ging het vanaf nacht 1 helemaal goed, sliep even snel als in zijn ledikant. smile

Hoe is de nacht gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  duckie zo 15 jul 2012 - 0:32

de 2e keer dat ik ging kijken lag ze weer op de overloop en toen heb ik mn luchtbed opgeblazen en ben naast haar gaan liggen... Uiteindelijk was ze ook niet fit want ze heeft nog een paar keer overgegeven... Heb de hele nacht naast haar gelegen en ze heeft aardig liggen spoken. Vanmorgen toen ze weer naar bed ging is mn mn naast haar blijven liggen (ging ze al wl wat rustiger naar bed en er zelf in kruipen) en toen ze sliep is hij weggegaan.. Ben benieuwd hoe dit gaat, ze gaat vannacht eerstt weer naar de oppas waar ze in een fewoon dicht ledikantje nog slaaapt dus,
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Flower_L zo 15 jul 2012 - 9:00

Wat vervelend van dat overgeven zeg. Hoe gaat het nu?

L slaapt vanacht voor eerst in ledikant zonder zijkant. Was eerst flink aan t spoken, maar gong niet spelen...wel bonken op de.deur. Ben erg benieuwd naar morgenochtend.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1e nachten in peuterbedje/open ledikantje Empty Re: 1e nachten in peuterbedje/open ledikantje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum