Raar idee en gevoel dit
+11
Shy
Smaragdje
Highway
Caroow
Pompoen
Maudy
Jasmine
Blue flower
Printje
sanne-84
slaatje
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Raar idee en gevoel dit
Mikey is bijna uit maatje 50 gegroeid....En dus moet ik over niet al te lange tijd al zijn kleertjes in maatje 50 uit de kast gaan halen. Sommige broekjes kunnen nog wel even, maar veel truitjes kruipen omhoog en de mouwtjes raken te kort. Daar gaan de eerste kleertjes uit de eerste weken van zijn leven. Hij heeft er best lang ingezeten, maar moet er toch echt aan geloven. Niet leuk, voelt net of hij nu al baby af is Mijn tandeloze mormel groeit hard..
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Raar idee en gevoel dit
Hij heeft er toch best nog wel een geruime tijd ingezeten!
Dochter heeft hier ook wel eens maatje 56 aan, dan lijkt t mss alsof ze niet zo hard groeit;)
Dochter heeft hier ook wel eens maatje 56 aan, dan lijkt t mss alsof ze niet zo hard groeit;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
N gaat nu langzaam uit maatje 56.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Haha, ken je gevoel... Mijn kleine grote jongetje heeft nooit in 56 gezeten... Vond dat best jammer... Al die leuke kleertjes moest ik uit de kast halen (met pijn in mijn hart)
Maar ik kan je geruststellen... Jou jongetje zal voorlopig geen 6090 gram en 59 lang zijn.
(Net 1 maand oud..)
Maar ik kan je geruststellen... Jou jongetje zal voorlopig geen 6090 gram en 59 lang zijn.
(Net 1 maand oud..)
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik herken het, J. zat ook ruim twee maanden in maat 50. Mijn kleine meisje werd opeens zo groot toen ze naar maat 56 ging. Ik zat afgelopen weekend J. d'r babykleertjes uit te zoeken. Zo klein en dan nog was het haar veel te groot. Inmiddels gaat ze richting maat 98.
Maar wat BF zegt, sommige kinderen zitten niet eens in maat 50 of zelfs 56.
Maar wat BF zegt, sommige kinderen zitten niet eens in maat 50 of zelfs 56.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
BF, jeej, nee dat zal nog wel even duren. Haha. Is jouw kleintje gelijk naar maatje 62 gegaan? Ik ben erg blij dat ik zoveel in maatje 50 heb gekocht. Zo kon ik hem iedere dag iets schoons aantrekken, of 2 x per dag als dat nodig was. M is nu iets de 4100 en ik gok dat hij dus richting de 55 a 56 cm is gegaan.
slaatje- Kletskop
Lastig he Slaatje. L is nu langzaam uit 56 aan het gaan en dat vind ik stiekem toch ook wel jammer hoor.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Ik had dat met maatje 44 waar hij toch zeker 3 weken in gezeten heeft, nu heeft hij maat 50 maar in sommige dingen zwemt hij nog steeds. Het probleem is dat veel dingen te breed zijn, broekjes maat 50 zakken zo van zijn billen maar de rest is te kort!
Ik vind het ook zo jammer dat hij sommige dingen maar 1 keer of een paar keer aan gehad heeft! Ik heb nu alles in een doos gedaan maar echt opbergen kan ik niet helemaal over mijn hart verkrijgen.
Ik vind het ook zo jammer dat hij sommige dingen maar 1 keer of een paar keer aan gehad heeft! Ik heb nu alles in een doos gedaan maar echt opbergen kan ik niet helemaal over mijn hart verkrijgen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hier had zoon vorige week een driekwart broek aan omdat zijn moeder geen afscheid kon nemen van het kleinste broekje Gelukkig past de rest van maat 50 nog wel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Haha Caroow heel herkenbaar S. slaapt nu in haar roze met wit gestipte broekje, eerst te lang.. nu 3 kwart
Maar Slaatje: ook dat gevoel herken ik maar ik vind het ook geweldig om te zien hoe goed ze het doet en dat ze zo enorm groeit (inmiddels al 11 cm langer dan bij de geboorte en gaat nu ook al uit de 56!) en nieuwe kleertjes kopen is natuurlijk ook erg leuk Maar dat hele kleine murmeltje wat ik meenam uit het ziekenhuis, wat zo'n enorm pril babyhuiltje had is al helemaal verdwenen, zo vlug gaat dat... jammer maar ook zo leuk om die ontwikkeling te zien.
Maar Slaatje: ook dat gevoel herken ik maar ik vind het ook geweldig om te zien hoe goed ze het doet en dat ze zo enorm groeit (inmiddels al 11 cm langer dan bij de geboorte en gaat nu ook al uit de 56!) en nieuwe kleertjes kopen is natuurlijk ook erg leuk Maar dat hele kleine murmeltje wat ik meenam uit het ziekenhuis, wat zo'n enorm pril babyhuiltje had is al helemaal verdwenen, zo vlug gaat dat... jammer maar ook zo leuk om die ontwikkeling te zien.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Heel herkenbaar slaatje. De eerste maatjes 50 passen hier ook niet meer en heb ik al opgeruimd. De groter vallende 50 heeft hij nog wel aan. Vond het bij J al zo snel gaan (heeft minimaal een week of 7/8 uitsluitend in 50 gezeten en scheelden bij de geboorte maar 30 gram), maar bij D zijn binnen een maand een aantal maatjes 50 al te klein. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe zwaar en groot hij vanmiddag is.
Ze worden ook zo snel groot!
Ze worden ook zo snel groot!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
@ Pompoen, straks krijg je gelukkig broeken die van boven verstelbaar zijn. Dat probleem had ik bij de oudste ook in de kleine maatjes.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
slaatje schreef:BF, jeej, nee dat zal nog wel even duren. Haha. Is jouw kleintje gelijk naar maatje 62 gegaan? Ik ben erg blij dat ik zoveel in maatje 50 heb gekocht. Zo kon ik hem iedere dag iets schoons aantrekken, of 2 x per dag als dat nodig was. M is nu iets de 4100 en ik gok dat hij dus richting de 55 a 56 cm is gegaan.
Ja, hij zat direct in maat 62. Hij was 57 cm bij de geboorte. Sommige grote 56 pakjes zou hij qua lengte wel passen maar toen met zijn 11 pond zat hij er echt in geperst haha. Had het bij 1 pakje, wilde zo graag dat hij die aankon, dus daar had ik hem ingepropt maar na en uur weer snel uitgedaan was een beetje zielig haha.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Smaragdje schreef:@ Pompoen, straks krijg je gelukkig broeken die van boven verstelbaar zijn. Dat probleem had ik bij de oudste ook in de kleine maatjes.
Ja, ik vind het stom dat dat nu nog niet is! En dan heb ik broeken met een touwtje, maar die zijn allemaal nep! Op eentje na. Hoe moeilijk kan het zijn er echt een touwtje doorheen te doen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mijn zoontje word over twee weken 1 jaar, dat vind ik raar
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Ik vind het nog steeds jammer om kleren uit de kast te halen, want alles sluit weer een periode af en het is met zoveel zorg uitgekozen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Haha, ik had dat met beide ook, die kleine maatjes vinding heel erg. Nu bij D vind ik het niet meer want dan gaat het naar h van Rejoy en dat is wel heel leuk om h in de kleertjes van D te zien
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik had het bij K ook idd..en kijk nu al tegenop dat ik moet opruimen bij L...hij zit nu nog in maat 44 en dat zit nog beetje ruim..en hij groeit minimaal dus daar zit hij nog wel eventjes in.
Dan gaat het mooiste op zolder want een 3e komt voorlopig nog niet!
Dan gaat het mooiste op zolder want een 3e komt voorlopig nog niet!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik denk dat ik zijn 1e pakje ga inlijsten, samen met de sokjes en het mutsje. Ik vind het zonde om dat op zolder te leggen of in de doos te doen die ik later op marktplaats ga verkopen. Nu past hij daar nog in omdat het de combinatiemaat is, maar als het niet meer past, ga ik dat denk ik maar doen.
slaatje- Kletskop
Oh herkenbaar haha! Toen hij uit maatje 44 groeide had ik dat al, in maatje 50 had ik dat nog erger. Nu heeft hij maatje 56 maar dat zal hij ook geen maand meer aanhebben, dus weer op naar een maatje groter. Enerzijds wel leuk, kan ik mijn nieuwe kleertjes die ik voor hem gekocht heb aandoen, maar anderzijds wordt hij wel steeds groter.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Raar gevoel
» Eigenlijk best een raar idee...
» Raar gevoel in lichaam
» is dit zo raar?
» Raar gevoel in me linkerarm.
» Eigenlijk best een raar idee...
» Raar gevoel in lichaam