Raar gevoel
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Raar gevoel
De afgelopen twee avonden / nachten toen ik in bed lag had ik een heel raar gevoel..
Het leek alsof mijn lichaam heen en weer aan het schudden was, heel snel en niet heel hard ofzo.. Terwijl ik gewoon stil in bed lag..
Als ik van houding veranderde was het heel even weg om vervolgens weer terug te komen.. Heel naar..
Herkent iemand dit?
Blegh heb wel t gevoel dat ik nu van t een in t ander val zo..
Het leek alsof mijn lichaam heen en weer aan het schudden was, heel snel en niet heel hard ofzo.. Terwijl ik gewoon stil in bed lag..
Als ik van houding veranderde was het heel even weg om vervolgens weer terug te komen.. Heel naar..
Herkent iemand dit?
Blegh heb wel t gevoel dat ik nu van t een in t ander val zo..
Gast- Gast
Re: Raar gevoel
Misschien je evenwichtigsorgaan of ijzertekort, heb je geen koorts en dat je daarom misschien zo tilt
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Nee heb geen koorts ofzo..
Ik voel me wel een beetje een zeikerd hoor zo.. Maar ik voel me gewoon niet goed..
Ik voel me wel een beetje een zeikerd hoor zo.. Maar ik voel me gewoon niet goed..
Gast- Gast
Misschien toch maar even de huisarts bellen? en even je oren, bloeddruk en ijzer laten controleren?
Gast- Gast
He wat naar zeg! Ik zou toch even langs de HA gaan hoor, gewoon even voor de zekerheid... zit je allemaal niet mee nu he...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Heb de huisarts gesproken via telefonisch consult..
Hij denkt aan een zenuwbeknelling ofzo.. Maar wist t verder ook niet..
Dacht vanmiddag nog even te kunnen slapen maar zoonlief wil absoluut niet...
Alles is: NEE!
Hij denkt aan een zenuwbeknelling ofzo.. Maar wist t verder ook niet..
Dacht vanmiddag nog even te kunnen slapen maar zoonlief wil absoluut niet...
Alles is: NEE!
Gast- Gast
Ohh dat is naar! Dat heb ik weleens gehad in mijn pols/ arm... Dat is echt een heel vervelend gevoel... Hopen dat het een beetje wegtrekt, want dit is niks zo voor je... Kan je je zoontje niet even bij iemand langs brengen dat je heel even je rust kunt pakken? Oma of opa ofzo?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn moeder zit de hele middag bij de kapper jammer genoeg..
Hopelijk gaat hij vanavond wel lief slapen dan.. Al is mij man dan ook thuis gelukkig!
Hopelijk gaat hij vanavond wel lief slapen dan.. Al is mij man dan ook thuis gelukkig!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Raar gevoel in lichaam
» Raar gevoel in me linkerarm.
» Raar idee en gevoel dit
» Raar gevoel in voet
» is dit zo raar?
» Raar gevoel in me linkerarm.
» Raar idee en gevoel dit
» Raar gevoel in voet
» is dit zo raar?
Pagina 1 van 1