Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oorontsteking, stomme HA! Update: toch opgenomen

+35
L!ND@
Jezzie
CCC
Puggle
Aimee
Laurientje
Flower_L
Ella
mezzoforte
Steep
Happydobby
red rose
Shisha
Liadan
Blue flower
Smaragdje
Zonneschijn
Mrs. Jansen
Fortissimo
Limburg85
Sanne
Slakje
PapillonRose
Stokstaartje
Pink!
Printje
Parisienne
slaatje
Pompoen
kwak
studiebol
Juutjepetuutje
Caroow
Pussycat
Linda
39 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Oorontsteking, stomme HA! Update: toch opgenomen  - Pagina 3 Empty Re: Oorontsteking, stomme HA! Update: toch opgenomen

Bericht  Linda wo 24 apr 2013 - 8:18

Laurientje schreef:Misschien wel het RS virus?

Beterschap en sterkte hoor!

Ik heb even gegoogled, maar ik denk het niet. Zoon hoest niet, volgens mij is dat wel een belangrijk symptoom.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, stomme HA! Update: toch opgenomen  - Pagina 3 Empty Re: Oorontsteking, stomme HA! Update: toch opgenomen

Bericht  Juutjepetuutje wo 24 apr 2013 - 8:40

Linda schreef:

Lief dat je het vraagt.

Het gaat wel... Ik heb wel het gevoel dat ik er erg alleen voor sta hier. Geen idee of dat normaal is, maar dat valt me wel tegen.
Zoon heeft het flink benauwd, hij wil alleen op m'n borst slapen. Dus ik kom zelf niet aan m'n rust toe.
Om 23.00 uur komt een kennis van me hier in dienst (kinderverpleegkundige). Zij wil zoon ff bij zich houden zodat ik kan slapen.

Als hij z'n neusspray krijgt (xylo nog wat) dan voelt hij zich stukken beter! Maar dat mag hij maar 3 keer per dag.

Ik denk dat we de conclusie kunnen trekken dat hij gewoon een virus heeft wat nogal heftig bij hem is gevallen. Dan moet hij uitzieken en verder niks... We zullen het morgenochtend horen als de KA er is.

Ik heb ook met mijn zoontje in het ziekenhuis gelegen toen hij 4 weken was, hij had het rs virus. Ik voelde me ook erg aan mn lot over gelaten. Ik zat er ook helemaal doorheen. Ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt. Misschien kun je morgen overdag wat bij slapen dat je man of vriend even bij hem blijft?
Veel sterkte in ieder geval! Hopelijk mag hij snel weer naar huis! hug
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda wo 24 apr 2013 - 9:46

Juutjepetuutje, ik vind het echt niet normaal dat ze mensen zo aan hun lot overlaten... Ik had dat echt niet verwacht.

Kennisje van me is hier verpleegkundige en heeft nu dienst. Ze zou op zoon gaan passen. Maar ze is op een andere afdeling geplaatst. rot zooi!! Wat baal ik daarvan.

Het interesseert me niet wat ze er van vinden, maar morgen gaan we naar huis. Dit slaat nergens op. Als ik er toch alleen voor sta dan doe ik dat liever thuis.

Die verpleegkundige kwam toevallig binnen toen ik net flink had zitten janken. Bood ze aan om hem in z'n wieg mee te nemen. Ik zei dat hij gaat huilen als hij in dit ding ligt en dat ik niet wil dat ze hem laten huilen. "Daar ontkom je toch niet aan."
Ik kon ook naar huis gaan en dan geven ze hem een flesje kv. Dus ik vertelde over z'n mogelijke KMA. Dan zouden ze hypoallergeen geven. Ben ik nou zo idioot of slaat dat nergens op??! Stelletje figuren. Ik ben er helemaal klaar mee.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 24 apr 2013 - 9:52

Wat een ziekenhuis zeg jeetje wat ontzettend rot en hij is nog zo klein! Heel veel sterkte en beterschap voor jullie hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC wo 24 apr 2013 - 10:49

Jeetje wat erg Linda, ik herken het wel een beetje toen N. was opgenomen in het ziekenhuis. Je word zo naar behandeld door het personeel (lang niet allemaal, maar toch). Waar ligt hij in het ziekenhuis, misschien kan iemand van het forum je wle even helpen met wat dingen. Ik vond het toen ook superfijn dat Clapperdie opeens even langs kwam.

Heel veel sterkte!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Parisienne wo 24 apr 2013 - 11:11

Vervelend dat het zo gaat Linda hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pompoen wo 24 apr 2013 - 13:53

Wat rot Linda! Kan me voorstellen dat jij je zoontje dan ook niet daar met een prettig gevoel achter laat om zelf te gaan slapen, zou ik ook niet echt over mijn hart kunnen verkrijgen! En wat balen van je kennis! Zo komt alles wel heel vervelend bij elkaar. Inderdaad morgen misschien maar eens goed bespreken wat nou voor hem de toegevoegde waarde ban in het ziekenhuis liggen is dan!
Sterkte nogmaals!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Linda wo 24 apr 2013 - 16:45

De zuster had het net toch over het rs virus.

Er is nu gelukkig wel een aardige zuster in dienst. Die heeft hem meegenomen en bij zich gehouden. Ze had beloofd om hem echt niet te laten huilen.

Ik heb eerst 3,5 uur geslapen tot de volgende voeding en toen ruim 1,5 uur.
Dat was wel ff prettig! Ik heb sinds de geboorte niet meer zolang achter elkaar geslapen.

We liggen in Gouda. De arts komt tussen 9 en 10 en ik hoop zooooo dat we daarna gewoon naar huis kunnen.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne wo 24 apr 2013 - 17:02

Gelukkig dat je toch even hebt kunnen slapen. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheidshalve er met de kleine man is en mogen jullie ook gauw naar huis.
hug

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen wo 24 apr 2013 - 17:13

Wat fijn Linda! Van sommige mensen vraag je je echt af waarom ze de zorg in zijn gegaan he! Hopelijk mag hij idd mee naar huis vandaag!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Jezzie wo 24 apr 2013 - 18:16

Fijn dat je even hebt kunnen slapen.
Hopelijk knapt hij snel op en mogen jullie gauw weer naar huis.
Sterkte en beterschap!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 19:31

Hopelijk mogen jullie zo naar huis!

Toen ik met h.annah in het ziekenhuis zat, hadden we ook een verpleegkundige die steeds vervelende opmerkingen over het bij me houden en de bv gaf, ze vond eigenlijk dat ze 'gewoon' drie uur in bed moest slapen, dan zou ze ook beter drinken (ze was ontzettend verkouden, had oorontsteking en extra benauwd door haar ontwikkelingsstoornis aan de luchtpijp).
Gelukkig kwam er 's avonds een andere die een stuk liever was en die vond dat bij mama de beste plek was voor een 6 weken oude zieke baby en vond dat H.annah het goed oploste door heel vaak te drinken, aangezien heel lang drinken voor haar nu niet te doen was ivm haar benauwdheid.

Echt bijzonder hoe verschillend vpk's zijn op één afdeling.

Gast
Gast

Bericht  Linda wo 24 apr 2013 - 20:32

Kinderarts moet nog komen, maar wij gaan zo naar huis!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow wo 24 apr 2013 - 20:46

Wat fijn Linda!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zonneschijn wo 24 apr 2013 - 21:16

Ik ben vanmiddag in het ziekenhuis in G.ouda, kan ik iets voor je doen?
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  L!ND@ wo 24 apr 2013 - 21:27

Wat fijn dat jullie naar huis gaan Linda! Vervelend en respectloos dat mensen zo naar omgaan met jouw manier van omgang met je kind.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  sandra wo 24 apr 2013 - 21:31

Fijn dat jullie zo naar huis mogen!

Toen S.tijn 3 weken was heeft hij ook een week in gouda gelegen. Ik vond het ook vreselijk daar!

Ik voelde mij ook aan mijn lot overgelaten, ik ben 24 uur per dag bij hem gebleven , ook omdat ze maar bleven aandringen op een speen en flesvoeding het voelde alsof ik mij constant moest verdedigen waarom een kind van 3 weken zoveel bij mij dronk.

Wij zijn naar de spoedeisende hulp gegaan omdat hij meerdere malen stopte met ademen.

de eerste arts op de spoed eisende hulp had direct een conclusie getrokken, Verkouden. en daar hebben de rest van de artsen zich aan vast gehouden. keer op keer vertelde ik dat zoon helemaal niet verkouden was op het moment van opname, maar ze bleven daar aan vast houden ik voelde me zo machteloos en niet serieus genomen. ik ben erg geschrokken van de kwaliteit van de zorg ik had totaal geen vertrouwen in het oordeel van de verpleegkundige en artsen.

uit eindelijk trokken ze de conclusie dat hij reflux had, hij heeft 24 uur een sonde gehad om dat te meten.. dus met medicijnen naar huis gestuurd.. een paar weken later op controle gaf ik bij een andere arts aan dat ik twijfelde aan de diagnose.. de resultaten van de meting werden erbij gepakt, en toen bleek dat dat gewoon binnen de normen viel, en hij dus geen reflux had!!!

Ze hebben ons dus gewoon maar een diagnose gegeven omdat ze het waarschijnlijk niet wisten, en ons toen naar huis gestuurd...

Ik ga dus echt nooit meer naar gouda, maar vertrek richting woerden als er nog eens iets is!

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  Linda wo 24 apr 2013 - 22:11

Zonneschijn schreef:Ik ben vanmiddag in het ziekenhuis in G.ouda, kan ik iets voor je doen?

Lief van je!

Maar we zijn thuis!! Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Pineco wo 24 apr 2013 - 22:12

Fijn Linda! Hoe is het nu met hem?
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Linda wo 24 apr 2013 - 22:13

Sandra, wat een verhaal joh! Echt slecht zeg.

We mochten zelf kiezen. Nog even een nacht blijven of naar huis. Die keus was snel gemaakt. Ze kunnen daar toch niks doen wat ik thuis niet kan. Hij moet uit zieken en dat heeft tijd nodig.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Linda wo 24 apr 2013 - 22:15

Pineco schreef:Fijn Linda! Hoe is het nu met hem?

Ja het gaat wel. Waarschijnlijk heeft hij de dag voor de opname z'n piek gehad, toen had hij nog koorts ondanks PCM. Daarna zakte de koorts, nu is hij koortsvrij.
De xylo neusspray werkt super goed. Die mogen we tot maandag gebruiken. Verder moeten we heel veel spoelen met zoutoplossing.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Zonneschijn wo 24 apr 2013 - 22:29

Linda schreef:
Zonneschijn schreef:Ik ben vanmiddag in het ziekenhuis in G.ouda, kan ik iets voor je doen?

Lief van je!

Maar we zijn thuis!! Very Happy

Wat fijn! Nu hopen dat hij snel opknapt en ook jij je rust wat kan pakken!
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Ella wo 24 apr 2013 - 22:33

Fijn dat julie thuis zijn!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes wo 24 apr 2013 - 23:07

Fijn dat jullie weer thuis zijn, Linda!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Limburg85 wo 24 apr 2013 - 23:51

Fijn dat jullie weer thuis zijn!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: