Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie graag alleen?

+45
bolus26
SoGood
Razz
nijntje4
Kaninchen
Caramba
Printje
Exogenesis
Arwyn
studiebol
Burn
Blond
VeryCherry
*Lookie*
Esperanza
Sneeuwvlok
SarahKey
Atelier Madame
Dora
Alex
La Senza
Pannetoet
Suus
Ilovethe90s
Angela_1986
Oasis
Rush
Kaboutertje
Jeanette
Tania
Roza
kajaka88
Caresses
Marin
Shisha
Parisienne
Ragazza
Toet
Carmen_
Bliss
sanne-84
Ibbeltje
Pompoen
Pineco
Nyx
49 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zijn jullie graag alleen?  - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie graag alleen?

Bericht  Razz zo 19 mei 2013 - 6:19

Ik ben ook graag alleen en een echte huismus. Al is het een beetje moeilijk als je een klein kind hebt smile Maar op z'n tijd een gezellig etentje, feestje of dagje weg met vriendinnen of familie vind ik ook erg gezellig.

Maar ik vind het vooral erg fijn om s'avonds lekker thuis te zijn met mijn vriend, iets lekkers op tafel te hebben staat en een goede film op tv. Daar kan ik echt van genieten zo lekker met z'n tweetjes.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie graag alleen?  - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie graag alleen?

Bericht  SoGood zo 19 mei 2013 - 6:21

Ja, ik ben nu alleen. Sterker nog, ik heb mijn vrienden en vriend net achter gelaten op een festival omdat ik even genoeg had van 2 dagen lang duizenden mensen om me heen.

Nu zit ik met de benen op de bank, lekker gekookt voor mezelf en een kop hete koffie in een stil huis. Hier geniet ik van, dit soort momenten zijn voor mij heel belangrijk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie graag alleen?  - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie graag alleen?

Bericht  bolus26 zo 19 mei 2013 - 6:25

ik vind het wel lekker zo af en toe. toen mijn man nog vaarde en wij geen kind hadden was ik veel vaker alleen en vond ik dat soms wel eens saai.Nu geniet ik er meer van!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie graag alleen?  - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie graag alleen?

Bericht  Sorella zo 19 mei 2013 - 7:32

Ik vind alleen zijn heerlijk. Heb het ook echt nodig, wat tijd voor mezelf zonder andere mensen om me heen. Hoewel ik me ook heel goed af kan sluiten als ik bijvoorbeeld met het OV reis. Dit doe ik dagelijks voor m'n werk en als ik dan in de tram naar buiten zit te staren kan dat voor mij ook wel als me-time gelden.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie graag alleen?  - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie graag alleen?

Bericht  _Femme wo 22 mei 2013 - 7:59

Ik ben helemaal niet graag alleen. Functioneer in alle opzichten beter met aanwezigheid van iemand. En dan hoeft dat niet eens in een gesprek te zijn maar gewoon te weten dat er iemand boven of beneden is. Kan me ook echt eenzaam voelen als ik alleen ben, dan bel ik een vriendin ofzo op en gaan we samen doen wat je ook makkelijk alleen kan, zoals beiden een boek lezen oid en voel ik me al een stuk beter. Ook kan ik me echt down voelen als ik een dag niemand gezien heb, of als ik niet even m'n verhaal kwijt kan bij iemand. Heb niet het gevoel dat ik alleen-tijd nodig heb, buiten het toilet maar zou het zelfs niet erg vinden als daar iemand (bijv vriend) tegen me staat te kletsen ofzo haha! Begin me door dit topic ook af te vragen of ik nu raar ben laughcry

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie graag alleen?  - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie graag alleen?

Bericht  sonly wo 22 mei 2013 - 9:36

Ik ben ook niet echt graag alleen, maar mensen moeten ook weer niet te dicht op me zitten. Ik moet soms wel gewoon alleen mijn eigen ding kunnen doen. (Ik woon overigens wel alleen, waardoor ik sowieso genoeg alleen tijd heb, misschien komt het daar wel door dat ik juist niet zo graag alleen ben, ik vond het nooit zo'n probleem maar merk meer en meer dat ik graag iemand om me heen wil..)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie graag alleen?  - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie graag alleen?

Bericht  Snoes do 23 mei 2013 - 18:53

Een combinatie van beiden. Met momenten ben ik graag alleen, maar ik kom ook wel graag onder de mensen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie graag alleen?  - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie graag alleen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum