Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graag jullie advies...

Ga naar beneden

Graag jullie advies... Empty Graag jullie advies...

Bericht  Blue flower di 8 feb 2011 - 22:31

Ik heb even jullie advies nodig want ben een beetje onzeker...

R.oan heeft maandag zijn eerste prikjes gehad en hij had eigenlijk nergens last van..
Maar vanacht heeft hij zijn fles onrustig gedronken en was erg huilerig en had krampjes, vanmorgen dronk hij zijn fles weer onrustig en spuugde op een gegeven moment (nog tijdens de fles geven) zijn hele fles uit. Ik schrok me echt rot en heb hem direct op zijn zij gelegd. Hij was na het spugen wel direct vrolijk en ging lachen, maar nu wil hij alleen maar slapen en heb hem net geprobeerd weer een flesje te geven maar die wilde hij niet.

Alleen ik ben nu een beetje onzeker... zou het door de prikken komen of gewoon even niet lekker, en wat zou ik nu moeten doen... straks weer een fles aanbieden of wachten tot hij zelf komt.

Heb hem trouwens al wel gecontroleerd op spruw en zie niks geks, en hij heeft ook geen koorts.

Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Graag jullie advies... Empty Re: Graag jullie advies...

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 22:36

Kinderen kunnen ongeveer 48 uur last hebben van de inentingen heb ik van het CB mee gekregen, maar er zijn zelfs kinderen die er 10 dagen over doen om weer in hun oude ritme te komen.

Veel huilen en veel slapen zijn wel een heel bekende bijwerkingen van de inentingen. Ze kunnen zich best een poosje niet lekker voelen. Mijn dochter dronk de dag van de prikjes ook een stuk slechter.

Ik zou het zelf even aan kijken en het goed in de gaten houden. Goed op de luiers blijven letten of ze goed nat blijven en of hij niet suffig wordt. Ik denk namelijk zelf wel dat het door de inentingen kan komen, maar het kan natuurlijk ook een griepje ofzo zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum