Moppentrommel, wie doet er mee?
+45
Jelin
CCC
mickey
Alex
Snoopy
Shisha
Fortissimo
Ibbeltje
madam
Mint
Parel
L!ND@
Mari
Stranger
Roza
JD
Sorella
Petteflet
Sterre
Niekske
Pineco
Caramba
Jerry
Carmen_
Lady Starstruck
PrimaBella
Bliss
Gympie
Parisienne
Rush
Penny Blossom
_Lacey_
Kowalski
ijsjemeisje
Toet
Exogenesis
Arwyn
ExpressoB
Sam
nina
Slakje
Bazinga
Sea of Trees
Lejow
Antibes
49 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Moppentrommel, wie doet er mee?
M'n broer woont in Engeland en verteld áltijd deze mop als ie over is en ik lig áltijd in een deuk
One day a man walks into a bar and to his amazement, he finds a tiny person playing a tiny piano. Stunned the man asked the bartender where he got the person. The bartender replied that if you go into the closet there is a genie that will grant one wish. The man dashed into the the closet and as the bartender said their was a genie. The man wished for 1,000,000 million bucks, but instead, got 1,000,000 ducks. Infuriated the man stormed to the bartender and screamed "I asked your fucking genie for 1,000,000 bucks but i got 1,000,000 ducks. "No duh", replied the bartender, "Do you really think I asked for a 12 inch pianist?!
One day a man walks into a bar and to his amazement, he finds a tiny person playing a tiny piano. Stunned the man asked the bartender where he got the person. The bartender replied that if you go into the closet there is a genie that will grant one wish. The man dashed into the the closet and as the bartender said their was a genie. The man wished for 1,000,000 million bucks, but instead, got 1,000,000 ducks. Infuriated the man stormed to the bartender and screamed "I asked your fucking genie for 1,000,000 bucks but i got 1,000,000 ducks. "No duh", replied the bartender, "Do you really think I asked for a 12 inch pianist?!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:M'n broer woont in Engeland en verteld áltijd deze mop als ie over is en ik lig áltijd in een deuk
Hahaha, die is idd leuk..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Carmen_ schreef:Muis en olifant lopen samen in de woestijn. Zegt olifant: 'pff, wat is het warm!'. Zegt muis: je mag wel in mijn schaduw lopen.
Haha, ooooooh nostalgie, deze ken ik nog van vroeger!
Beetje hetzelfde genre als "Er zwemmen twee vissen in de Maas als het begint te regenen. Zegt de een tegen de ander: 'snel, onder de brug, anders worden we nat'" Of "Er zitten twee aardbeien in een potje jam, zegt de een tegen de ander: 'nu wil ik bij het raam'"
Om dit soort flauwe dingen kon ik op de middelbare uren in een deuk liggen met vriendinnen
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Een oudere weduwe kan haar tuin niet meer verzorgen en plaatst een advertentie in de krant voor een tuinman. Er reageren twee mannen en ze laat beide langskomen om kennis te maken. De eerste man stelt zich voor als Piet Neuken van de dorpsstraat nummer 5. De oude dame trekt haar wenkbrauwen op bij zijn naam, maar laat hem toch binnen. Na een gesprek nemen ze afscheid en komt de twee man langs. Hij stelt zich voor als Jan Janssen van de dorpsstraat nummer 7. De weduwe herkent de straat en merkt op: 'aha, dan ken je Neuken ook?' Jan Janssen knikt: 'Ja hoor, nog beter dan tuinieren!'
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Die van Primabella vind ik echt serieus de leukste
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Deze hoorde ik laatst bij de Coen en Sander show, en moest heel hard lachen
Het is wit en het knalt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boemkool
Het is wit en het knalt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boemkool
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Lejow schreef:Die van Primabella vind ik echt serieus de leukste
Yes!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ach het is weer eens wat anders..Jerry schreef:nina schreef:Of deze:
n Vrou hou van sing.. Maar elke keer wanneer sy begin sing, stap haar man uit op die balkony
Sy voel sleg en vra hom toe: "Hou jy nie van hoe ek sing nie?"
Hy se: "Nee.. Dis is nie dit nie!.. Ek staan net buite dat die neighbors kan sien ek's nie besig om jou te slaan nie!"
Snap alleen niet waarom ze in t afrikaans leuker zijn...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Jantje logeert bij opa en oma en roept de hele tijd: oma, oma, ik moet pissen. Oma zegt tegen Jantje: Jantje als je moet plassen zeg je maar ik moet fluiten. S nachts moet jantje naar de wc. Hij loopt de slaapkamer in en zegt: oma, oma, ik moet fluiten. Oma wordt alleen niet wakker, maar opa wel een vraagt jantje wat is er aan de hand? Jantje zegt opa Ik moet fluiten. Opa: och Jantje fluit dan maar in mijn oor
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kwam deze van de week op fb tegen en heb er zo om gelachen
A guitarist was asked by a funeral director to play at a graveside service for a homeless man. Since the man had no family or friends, the service was to be conducted at a pauper’s cemetery in the back country.
The guitarist was not familiar with the area, and getting lost, arrived an hour late. He couldn't find the funeral director or the hearse anywhere, but spotted the gravesite where the diggers and crew sat eating lunch. He went over and apologized to the men for being late and, not knowing what else to do, started to play.
The workers put down their lunches and began to gather around. The guitarist played heart and soul for this unknown man with no family and friends, and finally, as he ended with ‘Amazing Grace,’ the workers began to weep. With an emotional sigh he finished, packed up his guitar, and headed quietly for his car.
As he left, he heard one of the workers say, “That was quite somethin'. Never seen nothin’ like it before, and I’ve been putting in septic tanks for twenty years.”
A guitarist was asked by a funeral director to play at a graveside service for a homeless man. Since the man had no family or friends, the service was to be conducted at a pauper’s cemetery in the back country.
The guitarist was not familiar with the area, and getting lost, arrived an hour late. He couldn't find the funeral director or the hearse anywhere, but spotted the gravesite where the diggers and crew sat eating lunch. He went over and apologized to the men for being late and, not knowing what else to do, started to play.
The workers put down their lunches and began to gather around. The guitarist played heart and soul for this unknown man with no family and friends, and finally, as he ended with ‘Amazing Grace,’ the workers began to weep. With an emotional sigh he finished, packed up his guitar, and headed quietly for his car.
As he left, he heard one of the workers say, “That was quite somethin'. Never seen nothin’ like it before, and I’ve been putting in septic tanks for twenty years.”
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
ik ben ontzettend slecht in moppen onthouden, ken alleen nog die flauwe moppen van vroeger...
Het is groen en het skiet van de berg?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
JD schreef:ik ben ontzettend slecht in moppen onthouden, ken alleen nog die flauwe moppen van vroeger...
Een skiwi!!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Jaaaaaaa allebei goed!
Die is echt al zó oud haha!
Die is echt al zó oud haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
En wat is groen en glijdt van de berg?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:En wat is groen en glijdt van de berg?
Kermit de Slipper?
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Hahahaha goed bedacht, maar het is een slawine...
Rush- Lady Post-a-lot
Het toppunt van ranzigheid................???
.....
Een drol pijpen.
.....
Een drol pijpen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Er lopen twee homo's op de boulevard.
Zegt de ene homo tegen de andere ''laten we gaan rijmen''
Hij begint ''We lopen op de boulevard, en de wind gaat door mijn haar''.
Zegt de andere homo ''we lopen op de boulevard en ik heb ik piemel in mijn kont''
Zegt de ander ''dat rijmt niet'', nee zegt de andere homo maar het dicht wel.
Zegt de ene homo tegen de andere ''laten we gaan rijmen''
Hij begint ''We lopen op de boulevard, en de wind gaat door mijn haar''.
Zegt de andere homo ''we lopen op de boulevard en ik heb ik piemel in mijn kont''
Zegt de ander ''dat rijmt niet'', nee zegt de andere homo maar het dicht wel.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Een man loopt door het bos, plots springt er een opgewekt kaboutertje vanachter een boom en roept: "Ik heb toverkracht! Ik heb toverkracht!" De man wandelt verder en even later hetzelfde lied: een dansende, opgewekte kabouter huppelt in het rond en roept:
"Ik heb toverkracht! Ik heb toverkracht!"
De man denkt al dat alle kabouters toverkracht hebben..... Maar dan ziet hij plots een droevig kaboutervrouwtje dat zit te huilen. De man stapt naar haar toe en vraagt: "Zeg, heb JIJ geen toverkracht?"
"Nee" antwoord het kaboutervrouwtje, "Ik ben To"
De man denkt al dat alle kabouters toverkracht hebben..... Maar dan ziet hij plots een droevig kaboutervrouwtje dat zit te huilen. De man stapt naar haar toe en vraagt: "Zeg, heb JIJ geen toverkracht?"
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:Een man loopt door het bos, plots springt er een opgewekt kaboutertje vanachter een boom en roept: "Ik heb toverkracht! Ik heb toverkracht!" De man wandelt verder en even later hetzelfde lied: een dansende, opgewekte kabouter huppelt in het rond en roept:
Whahaha
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
L!ND@ schreef:Een man loopt door het bos, plots springt er een opgewekt kaboutertje vanachter een boom en roept: "Ik heb toverkracht! Ik heb toverkracht!" De man wandelt verder en even later hetzelfde lied: een dansende, opgewekte kabouter huppelt in het rond en roept:
Ohh ik vind hem grappig en zielig tegelijk!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:L!ND@ schreef:Een man loopt door het bos, plots springt er een opgewekt kaboutertje vanachter een boom en roept: "Ik heb toverkracht! Ik heb toverkracht!" De man wandelt verder en even later hetzelfde lied: een dansende, opgewekte kabouter huppelt in het rond en roept:
Ohh ik vind hem grappig en zielig tegelijk!
Hahahaha ja ik ook!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Waarom ligt een konijn altijd vroeg op bed?
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Euhmmm.....geen idee?!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen