Msn doet vreemd..
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Msn doet vreemd..
Hoi!
Msn doet vreemd bij mij sinds een paar dagen. Ik stel msn in op Afwezig en na ene tijdje gaat ie vanzelf op beschikbaar staan...
En ik heb mijn msn altijd in het roze en nu springt ie dus ook vanzelf naar het blauwe... Snap er niks van.
Hebben meer mensen hier last van?
Msn doet vreemd bij mij sinds een paar dagen. Ik stel msn in op Afwezig en na ene tijdje gaat ie vanzelf op beschikbaar staan...
En ik heb mijn msn altijd in het roze en nu springt ie dus ook vanzelf naar het blauwe... Snap er niks van.
Hebben meer mensen hier last van?
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Re: Msn doet vreemd..
ja ik heb mijne altijd op offline want ben ondertussen aan het simmen, en telkens gaat die op online heel vervelend
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb al weken problemen met MSN en ik ben er inmiddels schijtziek van..
Gast- Gast
Het ligt dus niet aan mij! Ik heb hem op 'bezet' staan, maar iemand sprak mij aan omdat het hem opviel dat ik eens niet op 'bezet' stond, maar bij mij staat het er nog wel...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ik ben "blij" dat ik niet de enige ben met dit probleem, dan ligt het in ieder geval niet aan mij! Gewoon die stomme msn...
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ik heb dat ook inderdaad, heel vreemd! Bij mij geeft 'ie ook meldingen dat ik op twee verschillende locaties aangemeld ben, dacht al dat ik gehackt was, maar het zal wel aan msn liggen dan.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Dat heeft ermee te maken dat msn en hotmail nu aan elkaar gekoppeld zijn. Als je inlogd op je msn en daarna je mail opent, dan log je ook in op hotmail. Dat ziet dat stomme msn als 2 locaties..Ambivalence schreef:Ik heb dat ook inderdaad, heel vreemd! Bij mij geeft 'ie ook meldingen dat ik op twee verschillende locaties aangemeld ben, dacht al dat ik gehackt was, maar het zal wel aan msn liggen dan.
Gast- Gast
mijn msn doet het helemaal niet meer
Dribbel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» hond doet vreemd...
» Twitter doet vreemd
» Doet Frostwire bij jullie ook vreemd?
» is dit vreemd? (over ex)