Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moppentrommel, wie doet er mee?

+45
Jelin
CCC
mickey
Alex
Snoopy
Shisha
Fortissimo
Ibbeltje
madam
Mint
Parel
L!ND@
Mari
Stranger
Roza
JD
Sorella
Petteflet
Sterre
Niekske
Pineco
Caramba
Jerry
Carmen_
Lady Starstruck
PrimaBella
Bliss
Gympie
Parisienne
Rush
Penny Blossom
_Lacey_
Kowalski
ijsjemeisje
Toet
Exogenesis
Arwyn
ExpressoB
Sam
nina
Slakje
Bazinga
Sea of Trees
Lejow
Antibes
49 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Moppentrommel, wie doet er mee? - Pagina 5 Empty Re: Moppentrommel, wie doet er mee?

Bericht  Jerry zo 28 apr 2013 - 18:42

Wil nog heel graag t antwoord op die met die kip en dat paard... :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moppentrommel, wie doet er mee? - Pagina 5 Empty Re: Moppentrommel, wie doet er mee?

Bericht  Rush zo 28 apr 2013 - 19:25

mickey schreef:Er komt een konijntje bij de bakker. K: "Bakker, heeft u ook worteltjestaart?" B: "Nee, die heb ik niet, sorry".
Volgende dag hetzelfde verhaal. K: "Bakker, heeft u ook worteltjestaart?" B: "Nee, die heb ik niet, sorry".
Een dag later komt dat konijntje weer. K: "Bakker, heeft u ook worteltjestaart?" B: "Nee, die heb ik niet, sorry".
's Avonds denkt de bakker: "Dat arme konijntje, ik zal eens een worteltjestaart voor hem bakken."
De volgende dag komt het konijntje dus weer bij de bakker. K: "Bakker, heeft u ook worteltjestaart?" B: "JA! Die heb ik!". K: "Vies he!"
Komt de McDonald's reclame van deze mop, of andersom?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Aziraphale zo 28 apr 2013 - 19:26

Rush schreef:
mickey schreef:Er komt een konijntje bij de bakker. K: "Bakker, heeft u ook worteltjestaart?" B: "Nee, die heb ik niet, sorry".
Volgende dag hetzelfde verhaal. K: "Bakker, heeft u ook worteltjestaart?" B: "Nee, die heb ik niet, sorry".
Een dag later komt dat konijntje weer. K: "Bakker, heeft u ook worteltjestaart?" B: "Nee, die heb ik niet, sorry".
's Avonds denkt de bakker: "Dat arme konijntje, ik zal eens een worteltjestaart voor hem bakken."
De volgende dag komt het konijntje dus weer bij de bakker. K: "Bakker, heeft u ook worteltjestaart?" B: "JA! Die heb ik!". K: "Vies he!"
Komt de McDonald's reclame van deze mop, of andersom?

Deze mop bestond in ieder geval 20 jaar geleden al Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush zo 28 apr 2013 - 19:28

Dan weten we direct het antwoord haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Shisha zo 28 apr 2013 - 19:38

Shisha schreef:Een kip en een paard wandelen samen langs een meertje. Ineens glijdt het paard uit en valt in het water. De kip is helemaal in paniek omdat hij niet weet hoe hij het paard uit het water kan krijgen.
Ineens krijgt hij een idee. Hij haalt snel zijn BMW op, knoopt een touw vast aan de trekhaak, gooit deze richting het paard en geeft flink gas. Het paard is gered.
Een paar dagen later, op dezelfde plek, glijdt dit keer de kip uit en valt in het water. Nu is het paard helemaal in paniek want hij past imeerst niet in een BMW dus hij heeft geen idee hoe hij nu de kip moet redden.
Ineens weet hij het. Hij slingerd zijn piemel in het water en redt zo de kip.
Wat is nu het moraal van het verhaal?

Antwoord: If you have a dick like a horse you don't need a BMW to pick up chicks.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jerry ma 29 apr 2013 - 6:53

Ik reken die van mij ook goed :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 7:03

Deze kreeg ik net via Whatsapp, misschien kennen jullie hem al.

Je ligt te slapen. Om 7 uur 's ochtends hoor je de bel. Onverwachts visite! Je vrienden komen ontbijten. Je hebt aardbeienjam, honing, chocoladepasta en kaas. Wat doe je als eerste open?

Spoiler:

Gast
Gast

Bericht  madam ma 29 apr 2013 - 7:43

Lennox schreef:Deze kreeg ik net via Whatsapp, misschien kennen jullie hem al.

Je ligt te slapen. Om 7 uur 's ochtends hoor je de bel. Onverwachts visite! Je vrienden komen ontbijten. Je hebt aardbeienjam, honing, chocoladepasta en kaas. Wat doe je als eerste open?

Spoiler:

Hahaha, die is leuk.
Ik dacht aan de deur.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Shisha ma 29 apr 2013 - 7:51

Ik ook hoor Jerry. Very Happy

Ik dacht ook aan de voordeur haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 7:52

Lennox die kreeg ik laatst ook inderdaad. Ik dacht heel wijs te zijn met mijn antwoord, maar had het ook fout haha.

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 29 apr 2013 - 7:52

Jelin schreef:
chococupcake schreef:Hoe komt een zebra het water uit?

Streep voor streep.
Moppentrommel, wie doet er mee? - Pagina 5 281626781

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Truttebol ma 29 apr 2013 - 23:49

Erg fout maar ik blijf hem leuk vinden Laughing

Jantje zit in de klas en zegt: "Juf u heeft haren onder uw oksel!"
De juf zegt kwaad!: "De hele dag de school uit!" Volgende dag komt jantje weer naar school. Zegt hij: "u heeft haren onder uw andere oksel!" De juf zegt nog bozer: "De hele week kom je de school niet meer in!" De volgende week komt Jantje weer naar school. De juf laat van stress het krijtje vallen en buigt zich diep naar voren! Zegt jantje: "Tot de volgende kerstvakantie!!"

Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Lejow di 30 apr 2013 - 9:30

laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  June di 30 apr 2013 - 9:32

madam schreef:
Lennox schreef:Deze kreeg ik net via Whatsapp, misschien kennen jullie hem al.

Spoiler:

Hahaha, die is leuk.
Ik dacht aan de deur.

Eigenlijk klopt het ook niet, want je kunt nog niet weten dat het je vrienden zijn als je ogen en deur nog dicht zijn Moppentrommel, wie doet er mee? - Pagina 5 827601.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  ExpressoB wo 1 mei 2013 - 8:27

Deze hoorde ik vandaag op het werk.
Jantje neemt elke dag dropjes mee voor zijn juf.
Op een dag heeft jantje geen dropjes bij zich...
Juf: vandaag geen dropjes Jantje??

Nee juf mijn konijn is dood. albino
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  silly-one wo 1 mei 2013 - 10:46

Een herder hoedt zijn kudde schapen op een veld ver en verlaten als hij een nieuwe blinkende BMW in een stofwolk ziet naderen. De bestuurder, een jongeman elegant gekleed in een pak van Versace, schoenen van Gucci, een bril van Ray Ban en stropdas van Yves Saint Laurent, stopt en leunt uit het raam:
"Als ik jou precies vertel hoeveel schapen je hebt, krijg ik er dan eentje van je?" vraagt hij aan de herder.
De herder kijkt de yup aan en zegt: "Oke, waarom niet."

De yup trekt onmiddelijk zijn laptop van Dell op schoot en verbindt deze met zijn mobieltje van AT&T. Hij maakt verbinding met Internet, surft naar een website van NASA en selecteert een navigatiesysteem om zijn exacte positie te bepalen. Hij stuurt vervolgens de data naar een andere satelliet van NASA, die het hele gebied scant en hem een ultrascherpe foto stuurt. De yup opent Adobe Photoshop en stuurt de foto naar een laboratorium in Hamburg dat hem na enkele seconden een e-mail stuurt op zijn Palm Pilot met de bevestiging dat de foto is bewerkt en opgeslagen. Via een ODBC connectie maakt hij verbinding met een MS-SQL database en in een sheet van Excel met honderden ingewikkelde formules laadt hij alle data via de e-mail van zijn Blackberry. Na enkele minuten genereert het programma een antwoord van 150 pagina's in kleur en de yup drukt deze af op zijn mini HP laserjet.

Hij kijkt de herder aan en zegt:
"Je hebt exact 1586 schapen."
"Dat klopt," zegt de herder, "je mag dus een schaap uitzoeken."
De yup stapt uit, zoekt een dier uit en doet hem in zijn achterbak.
Dan zegt de herder:
"Hé, als ik jouw beroep raad, geef je me dan het dier terug?"
De yup denkt even na en zegt.
"Oke, waarom niet."
De herder zegt: "Je bent een manager."
"Ongelooflijk," zegt de yup, "Hoe weet je dat?"
"Da's niet zo moeilijk," zegt de herder, "je verschijnt terwijl niemand daarom gevraagd heeft. Je stelt een vraag waar niemand op zit te wachten en je wilt betaald worden voor het antwoordt, terwijl ik dat antwoordt al weet en je begrijpt geen flikker van mijn werk.

Dus geef terug die hond!"
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 21:38

silly-one schreef:Een herder hoedt zijn kudde schapen op een veld ver en verlaten als hij een nieuwe blinkende BMW in een stofwolk ziet naderen. De bestuurder, een jongeman elegant gekleed in een pak van Versace, schoenen van Gucci, een bril van Ray Ban en stropdas van Yves Saint Laurent, stopt en leunt uit het raam:
"Als ik jou precies vertel hoeveel schapen je hebt, krijg ik er dan eentje van je?" vraagt hij aan de herder.
De herder kijkt de yup aan en zegt: "Oke, waarom niet."

De yup trekt onmiddelijk zijn laptop van Dell op schoot en verbindt deze met zijn mobieltje van AT&T. Hij maakt verbinding met Internet, surft naar een website van NASA en selecteert een navigatiesysteem om zijn exacte positie te bepalen. Hij stuurt vervolgens de data naar een andere satelliet van NASA, die het hele gebied scant en hem een ultrascherpe foto stuurt. De yup opent Adobe Photoshop en stuurt de foto naar een laboratorium in Hamburg dat hem na enkele seconden een e-mail stuurt op zijn Palm Pilot met de bevestiging dat de foto is bewerkt en opgeslagen. Via een ODBC connectie maakt hij verbinding met een MS-SQL database en in een sheet van Excel met honderden ingewikkelde formules laadt hij alle data via de e-mail van zijn Blackberry. Na enkele minuten genereert het programma een antwoord van 150 pagina's in kleur en de yup drukt deze af op zijn mini HP laserjet.

Hij kijkt de herder aan en zegt:
"Je hebt exact 1586 schapen."
"Dat klopt," zegt de herder, "je mag dus een schaap uitzoeken."
De yup stapt uit, zoekt een dier uit en doet hem in zijn achterbak.
Dan zegt de herder:
"Hé, als ik jouw beroep raad, geef je me dan het dier terug?"
De yup denkt even na en zegt.
"Oke, waarom niet."
De herder zegt: "Je bent een manager."
"Ongelooflijk," zegt de yup, "Hoe weet je dat?"
"Da's niet zo moeilijk," zegt de herder, "je verschijnt terwijl niemand daarom gevraagd heeft. Je stelt een vraag waar niemand op zit te wachten en je wilt betaald worden voor het antwoordt, terwijl ik dat antwoordt al weet en je begrijpt geen flikker van mijn werk.

Dus geef terug die hond!"

Oi...
Verder is'tie leuk Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: