Het wordt toch niet nog erger?
+17
Liadan
blondje1313
Sea of Trees
Aimee
Luce
Parel
maiadebij
Ayla
Laurientje
holaagirl
Printje
Filoria
xxjojootjexx
Juutjepetuutje
Twellie
Slakje
studiebol
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het wordt toch niet nog erger?
Geen optie om haar te laten lopen of om haar zelf iets te laten duwen? Ik zou haar hiervoor niet thuis laten, maar juist mee nemen, ze moet het toch leren.blondje1313 schreef:ik neem haar niet meer mee naar een winkel waar ze niet in een winkelwagentje kan en het in het wagentje zetten is vaak al drama!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Printje schreef:Parel schreef:Ik word persoonlijk altijd een beetje moe, dat als ik zeg dat L pittig is met nogal wat driftbuien en gegil, dat mensen in mijn omgeving dan reageren met 'oh ja, echt een meid hè!'..
Wat ik me afvraag, wat is nou echt een jongensding?
En toch zie je vaak dat meisjes veel pittiger zijn daarin, lees hier maar.
Een echt jongensding geen idee, r knuffelt heel erg veel naar als ik soms hier verhalen lees denk ik wel dat we het extreem met hem getroffen hebben. Hij is ook weleens wat lastig maar verder...hij heeft vrijwel nog nooit driftbuien gehad,luistert goed etc.
Hier zit het probleem bij slechter eten en sleht slapen.
Nou, hier doen ze niet voor elkaar onder hoor, qua driftbuien, pittigheid (is dat een woord?), gillen of de dramaqueen uithangen.
Gast- Gast
Ik heb toch echt een jongetje, en die is ook niet vies van wat driftbuien op zijn tijd. Maar ik denk wel dat meiden wat kattiger en volhoudender zijn, dat jongens sneller af te leiden zijn (met eten bijvoorbeeld )
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Sea of Trees schreef:Geen optie om haar te laten lopen of om haar zelf iets te laten duwen? Ik zou haar hiervoor niet thuis laten, maar juist mee nemen, ze moet het toch leren.blondje1313 schreef:ik neem haar niet meer mee naar een winkel waar ze niet in een winkelwagentje kan en het in het wagentje zetten is vaak al drama!
Idd ik zou het niet gaan ontwijken. Uitleggen dat ze in de kar moet en misschien iets in haar hand geven.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha Aimee, inderdaad! Zodra ik A vraag of hij iets wil eten of melk wil dan zijn zijn tranen als sneeuw voor de zon verdwenen terwijl H er nog wel een uur in kan blijven hangen en blijft mokken.
Gast- Gast
Jup! afleiden met eten is hier ook aan de orde haha. Wij hebben ook een heel makkelijk kind, lijkt qua karakter op de zoon van Printje, maar hij heeft echt wel eens driftbuien gehad. Alleen duren die wel relatief kort gelukkig.Aimee schreef:Ik heb toch echt een jongetje, en die is ook niet vies van wat driftbuien op zijn tijd. Maar ik denk wel dat meiden wat kattiger en volhoudender zijn, dat jongens sneller af te leiden zijn (met eten bijvoorbeeld )
Sea of Trees- Kletskop
Sea of Trees schreef:Jup! afleiden met eten is hier ook aan de orde haha. Wij hebben ook een heel makkelijk kind, lijkt qua karakter op de zoon van Printje, maar hij heeft echt wel eens driftbuien gehad. Alleen duren die wel relatief kort gelukkig.Aimee schreef:Ik heb toch echt een jongetje, en die is ook niet vies van wat driftbuien op zijn tijd. Maar ik denk wel dat meiden wat kattiger en volhoudender zijn, dat jongens sneller af te leiden zijn (met eten bijvoorbeeld )
R ook wel maar heel heel zelden. En als het was zei ik hey hoor ik daar een vliegtuig... Driftbui over
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hier is Brandweerman Sam of Chloe's Closet mijn troefkaart
Sea of Trees- Kletskop
Hier ook een jongen met regelmatig een flinke driftbui. Y ara heeft dat nooit zo gedaan, maar K ian ligt regelmatig op de grond te gillen en hard met zijn hoofd te bonken. Het maakt hem niet uit waar hij is, hij heeft in de winkel ook al een aantal keer zo gelegen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Printje schreef:Sea of Trees schreef:Geen optie om haar te laten lopen of om haar zelf iets te laten duwen? Ik zou haar hiervoor niet thuis laten, maar juist mee nemen, ze moet het toch leren.blondje1313 schreef:ik neem haar niet meer mee naar een winkel waar ze niet in een winkelwagentje kan en het in het wagentje zetten is vaak al drama!
Idd ik zou het niet gaan ontwijken. Uitleggen dat ze in de kar moet en misschien iets in haar hand geven.
Ik doe meestal na het werk boodschappen, ga me niet in bochten wringen om haar mee te nemen terwijl ze daar dan ook vervelend gedrag vertoont. Ik zie de meerwaarde niet in om een kind van 1,5 mee naar de winkel te nemen als het niet nodig is.
Vrijdag is ze 2 uur meegeweest naar een trouwzaak, dat ging best goed, maar ik was naderhand wel bekaf.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Printje schreef:Sea of Trees schreef:Geen optie om haar te laten lopen of om haar zelf iets te laten duwen? Ik zou haar hiervoor niet thuis laten, maar juist mee nemen, ze moet het toch leren.blondje1313 schreef:ik neem haar niet meer mee naar een winkel waar ze niet in een winkelwagentje kan en het in het wagentje zetten is vaak al drama!
Ik doe meestal na het werk boodschappen, ga me niet in bochten wringen om haar mee te nemen terwijl ze daar dan ook vervelend gedrag vertoont. Ik zie de meerwaarde niet in om een kind van 1,5 mee naar de winkel te nemen als het niet nodig is.
Vrijdag is ze 2 uur meegeweest naar een trouwzaak, dat ging best goed, maar ik was naderhand wel bekaf.
Goeeehoeeeeeed geformuleerd
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Tuurlijk, ze is toch nooit vervelend, alleen haar gedrag soms hè
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
haha, dat dacht ik ook toen met dochter met 1,5 jaar begon met NEE,NEE en NEE dacht ik dat het dan mooi met 2 jaar was afgelopen maar niemand heeft me vertelt dat het na 2 jaar 3x zo erg werd!
dus... sterkte
dus... sterkte
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ja, de 'ik-ben-nog-lang-geen-twee-maar-zeg-toch-al-lekker-nee-fase'
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
kwak schreef:haha, dat dacht ik ook toen met dochter met 1,5 jaar begon met NEE,NEE en NEE dacht ik dat het dan mooi met 2 jaar was afgelopen maar niemand heeft me vertelt dat het na 2 jaar 3x zo erg werd!
dus... sterkte
Fijn dat jij mij dan nu wel vertelt dat het nog 3x erger wordt......
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Parisienne schreef:Ja, de 'ik-ben-nog-lang-geen-twee-maar-zeg-toch-al-lekker-nee-fase'
Dit is precies wat ik vanmorgen tegen mijn moeder zei...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hier ook herkenbaar sinds een paar weken. Af en toe blijft ze er echt lang in hangen, pas heeft ze anderhalf uur liggen krijsen en huilen. En waarom? Ik kan het je niet vertellen
Ik merk hier wel dat het meteen vele malen erger is als ze moe is. Dan blijft ze er veel meer in hangen en is ze ook niet af te leiden. Als ze verder fit is doet even buiten naar de vogels kijken het altijd wel goed, of samen een boekje lezen of even de DVD van Dikkie Dik kijken.
In een winkel heb ik het gelukkig pas één keer meegemaakt. Toen kon ze net lopen en wilde ze per se in de supermarkt lopen wat van mij niet mocht aangezien ze toen nog aan twee handen liep. Uiteindelijk heb ik haar toch in de wagen gekregen maar daar gingen heel wat tranen en flink geschreeuw (en commentaar van andere mensen ) aan vooraf. Nu heb ik goed met haar afgesproken dat ze naar de winkel toe mag lopen als we naar de buurtsuper gaan maar in de winkel gaat ze in de wagen. Meestal neem ik dan haar drinken mee en dan vindt ze het prima en krijgt ze meteen wat vocht binnen. Als ze wat ouder is en beter luistert mag ze wel met zo'n kinderwinkelwagentje maar voorlopig nog niet.
Oh, en ik bedenk me net dat ze ook een keer een driftbui kreeg tijdens het babyzwemmen. Ze schreeuwde zo hard dat we maar naar huis zijn gegaan want ze overschreeuwde de hele les. Ik was toen ook wel een heel gemene mama, ze mocht niet in het diepe gedeelte lopen waar ze kopje onder zou gaan
Ik merk hier wel dat het meteen vele malen erger is als ze moe is. Dan blijft ze er veel meer in hangen en is ze ook niet af te leiden. Als ze verder fit is doet even buiten naar de vogels kijken het altijd wel goed, of samen een boekje lezen of even de DVD van Dikkie Dik kijken.
In een winkel heb ik het gelukkig pas één keer meegemaakt. Toen kon ze net lopen en wilde ze per se in de supermarkt lopen wat van mij niet mocht aangezien ze toen nog aan twee handen liep. Uiteindelijk heb ik haar toch in de wagen gekregen maar daar gingen heel wat tranen en flink geschreeuw (en commentaar van andere mensen ) aan vooraf. Nu heb ik goed met haar afgesproken dat ze naar de winkel toe mag lopen als we naar de buurtsuper gaan maar in de winkel gaat ze in de wagen. Meestal neem ik dan haar drinken mee en dan vindt ze het prima en krijgt ze meteen wat vocht binnen. Als ze wat ouder is en beter luistert mag ze wel met zo'n kinderwinkelwagentje maar voorlopig nog niet.
Oh, en ik bedenk me net dat ze ook een keer een driftbui kreeg tijdens het babyzwemmen. Ze schreeuwde zo hard dat we maar naar huis zijn gegaan want ze overschreeuwde de hele les. Ik was toen ook wel een heel gemene mama, ze mocht niet in het diepe gedeelte lopen waar ze kopje onder zou gaan
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Spugen wordt erger?
» Als je denkt dat t niet erger kan
» Je bed niet uit kunnen maar dan nog iets erger.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Refluxmedicatie wordt niet vergoed
» Als je denkt dat t niet erger kan
» Je bed niet uit kunnen maar dan nog iets erger.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Refluxmedicatie wordt niet vergoed
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: