Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Willen jullie nog meer kindjes?

+34
Tania
pantuf
Darius
Coccinelle
sandra
Monte
Monnie
Novalee
PapillonRose
Lindsya
Smaragdje
Flip Fluitketel
missmarm
Meeko
Mamsie
sheila123
Bloem86
kletskousje
MamaCa
Petteflet
Thunder
LMCurious
mauwmauw
Bruintje Beer
Mamasapje
Fiwen
Limburg85
PiP
Mida4you
loesje
Live Laugh Love
maiadebij
Makamba
Parisienne
38 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Willen jullie nog meer kindjes? - Pagina 3 Empty Re: Willen jullie nog meer kindjes?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:19

Ik denk dat ik geen kindjes meer wil. Mijn vriend wel.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Willen jullie nog meer kindjes? - Pagina 3 Empty Re: Willen jullie nog meer kindjes?

Bericht  Coccinelle di 22 feb 2011 - 9:35

Ik zou graag nog een kindje krijgen, of misschien nog wel 2. Mijn vriend ook.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Darius wo 23 feb 2011 - 0:26

Ik wil zeker een tweede, en die gaat er dus ook komen, als alles goed blijft gaan. De reden daarvoor is, is dat ik niet wil dat L.aurens 'alleen' over blijft als wij komen te overlijden. Ik weet ook wel dat de kinderen misschien wel niet dikke vrienden worden, en misschien later helemaal geen contact meer hebben, maar ik vind dit wel een fijn gevoel. En daarnaast wil ik ook graag dat ze nu een speelkameraadje hebben, zeker over een paar jaar als we bijvoorbeeld op vakantie gaan.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:53

Ik wil zeker een 2e, en mijn vriend ook, maar ik zou wel zeker wachten tot Joey naar de basisschool is smile dus er zit zoiezo wel 4 jaar tussen! Hoe, wat en wanneer zien we tegen die tijd wel weer.

Gast
Gast

Bericht  pantuf wo 23 feb 2011 - 2:35

Ja willen een 2e en die komt er ook (als het goed blijft gaan natuurlijk). Een 3e...nog geen idee. Eerst kijken hoe ons gevoel na 2 kindjes is. Ik denk zelf dat het bij 2 gaat blijven.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Tania wo 23 feb 2011 - 3:28

Mijn man wilde nooit een tweede. Sinds de bevalling wil ik wel heel graag nog een kindje. Inmiddels zijn we ook wel uit dat er toch nog een kindje gaat komen. Wanneer weten we nog niet precies. Ik denk dat we eind van het jaar misschien weer gaan proberen zwanger te worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  liesje wo 23 feb 2011 - 4:57

Wij willen heel graag nog een kindje erbij ikzelf zou graag 3 kindjes gewild hebben maar mijn man wil dit niet en ten tweede spelen de financiën hier ook een rol in maar we gaan pas voor een tweede nadat N een jaar is geweest.

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW wo 23 feb 2011 - 4:57

Ik wil er ook nog wel één. Dat zou dan voor mij de derde worden, voor mijn vriend de tweede en in totaal dus de vierde smile

Maar nog niet nu smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:26

Ik zei altijd 4 of 5, mijn man 3 of 4.

Aangezien wel er nu 2 krijgen gaat het best snel. Verder zien we het wel, eerst hopen dat deze 2 ukkies gezond en wel op de wereld mogen komen en hoe dat allemaal gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:42

Als het ons gegund is zouden we heel graag nog een 2e willen. Misschien zelfs een 3e, maar dat zien we tegen die tijd wel. Eerst maar eens flink genieten van onze kleine man en als het komt, dan komt het.. en zo niet.. dan niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 22:36

We willen beide iig nog een kindje en daarna zien we wel weer.

Gast
Gast

Bericht  moepie do 24 feb 2011 - 3:40

Ja, wij willen heel graag een tweede! Hopelijk gaat die wens gauw in vervulling smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  LeeuwLeeuw do 24 feb 2011 - 21:54

Wij willen graag nog wel een tweede kindje, al moet ik zeggen dat het gevoel nu op dit moment weer wat meer dubbel is.
Ik heb nu weer meer last van mijn rug en bekken, en tja dan denk ik meteen terug aan de zwangerschap en de heftige periode erna dat ik niks meer kon ivm mijn bekken.

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: